„Dost!" vykřikl Voldemort, který se sem právě dostavil.
V mžiku jsem nechala Bellatrix spadnout na zem a po té se sem přemístil samotný Brumbál.
„Neměl jsi sem dnes chodit Tome," oslovil Voldemorta jeho pravým jménem. „Bystrozorové jsou na cestě."
„Než přijdou, budu už pryč a vy...budete mrtvý. Elder, zabij ho!" křikl Voldemort a z mých rukou vytryskla černá záře, která zasáhla Brumbála do hrudi.
Zamířila jsem na něj znovu, ale Potter na mě použil kletbu Cruciatus. Z rukou mi opět vytryskla černá záře a zasáhla Pottera i Brumbála zároveň, jelikož ten byl připraven znovu zaútočit.
„Nemáte proti mě šanci! Bellatrix snad neodcházíš?!" křikla jsem na Bellatrix, která se pomalu plazila ke krbu, kde se chtěla pomocí letaxu přemístit pryč.
Brumbál znovu zaútočil, ale Voldemort kletbu odrazil a mezi nimi se strhla bitva.
„Děkuji, můj pane," poděkovala jsem a mou mocí jsem Bellatrix nechala zmizet pryč z Ministerstva kouzel rovnou do kobky, kde jsem já byla Voldemortem mučena.
„Kde je?!" křikl na mě Voldemort, který bojoval s Brumbálem.
„V kobce. Můj pane," odpověděla jsem bezcitně a pomocí temné moci uvěznila Harryho Pottera, který chtěl pomoci Brumbálovi.
„Milovala jste ho...Siriuse, když mě teď zabijete, vše pro co se dnes obětoval by bylo k ničemu!" prohlásil mladý Potter a já se jen ušklíbla.
„Je mrtvý. Už mu to je u prdele!" křikla jsem a mou mocí Pottera donutila si kleknout. „Jeho duši si vzala smrt. Už nikdy ti neřekne, jak tě má rád...nikdy. Rozumíš už?!"
„Slečno! Svůj osud máte jen ve svých rukou. Nedělejte rozhodnutí ostatních!" křikl Brumbál, který Voldemorta držel ve vodní kouli okolo sochy v atriu Ministerstva kouzel.
Pottera jsem svou mocí stále držela v zajetí a zaútočila na Brumbála. Voldemort byl znovu tedy v plné síle a též na Brumbála zaútočil. Hlavou mi pokynul, abych šla k němu. Hrdě jsem stála po jeho pravici a mou mocí Pottera stále nechala klečet na zemi u jednoho z krbů.
Brumbál se k Potterovi pomalu doplazil a v momentě se vše skleněné rozbilo. Všechny střepy Voldemort pozvedl a nechal je zaútočit na své protivníky. Brumbál se znovu překonal, přičemž vyčaroval ochrannou kupoli a zachránil sebe i mladého Pottera.
Voldemort se rozplynul v prach, který byl ze střepů všude okolo nás všech a následně pohltil Potterovu mysl.
Potter padl na podlahu a začal naříkat. Následně z něho mluvil Voldemortův hlas: „Prohrál jsi, starče!"
Ve moment přiběhli bradavičtí studenti i pár členů Fénixova řádu. Svou mocí jsem všechny zastavila, aniž by na mě jakkoliv zaútočili. Neměli šanci, jejich hůlky jim spadli z ruky na podlahu. Nikdo nechtěl, aby rušili Voldemortovo představení.
„Theio! Nedělej něco, čeho bys litovala. Pro Siriuse, sakra!" křikl Lupin, kterému má moc ihned vzala hlas.
„Sklapni," řekla jsem klidně s úšklebkem na tváři.
Potterovi se Voldemort stále hrabal v hlavě, ale nejspíše díky naučené nitroobraně nakonec Voldemorta ze své hlavy úspěšně vybudil. Ten se nad ním skláněl a potichu na něj mluvil: „Jsi hlupák, Harry Pottere. A proto přijdeš o všechno."
Jakmile Voldemort dořekl svůj proslov začali se sem díky Letaxu přemisťovat bystrozorové a sám ministr Cornelius Popletal, který byl pouze v šoku. Jeho pohled plný strachu spočinul na Voldemortovi a já v ten moment nás přemístila pryč z Ministerstva kouzel.
V sálu, kde se vždy konala schůze byli Smrtijedi, kteří unikli Fénixovu řádu. Nejspíše chytili Luciuse a Rudolfuse, protože ti tu nebyli.
„Výborně Elder. Nyní chci, aby všichni zde pocítili tvůj hněv za neúspěch!" křikl a já udělal to, co chtěl.
Z mých rukou vyšly černé prameny, které pronikli do jejich hlav. Všichni začali křičet bolestí a mnou planul úspěch, dokonce i radost z mučení.
Voldemort se na to vše nemohl vynadívat. Byl mnou potěšen. Zahlédla jsem to v jeho rudých hadích očích.
„Ach výborně, výborně!" křičel radostí a pohladil mě po tváři. „Tvé oči! Jsou nádherné, má Elder!"
Poděkovala jsem mu a ostatní stále mučila všemi jejich zlými myšlenkami. Museli jsme s Voldemortem tvořit pěknej páreček záporáků...
Spustila jsem své ruce podél těla a tím jejich mučení skončilo. Byli dostatečně potrestáni, teď si vybiju zlost na té vražedkyni Bellatrix.
„Ji ne, Elder. Máš můj zákaz," pokynul mi Voldemort a já se v tu chvíli přemístila pryč.
Mé myšlenky se na chvíli zatoulaly k důležité osobě, co dnes zemřela. Věděla jsem, kde bude jeho pohřeb. Bude v Bradavicích.
Přemístila jsem se právě tam. Zneviditelnila jsem si své tělo pomocí jednoho zaklínadla, takže mě nikdo nemohl vidět.Mladý Potter plakal spolu s mou dcerou. Byli tam Siriusovi nejbližší. Remus Lupin, kterého za ruku držela dcera Andromedy Tonksové, všichni Weasleyovi, Hermiona Grangerová, Dobby, Hagrid, Brumbál, McGonagallová, moje bývalá spolužačka Andromeda a její nynější manžel Ted Tonks, Krátura a někteří profesoři z Bradavic.
Oplakávali mého Siriuse, nejspíše otce mého jediného dítěte. Sirius navždy zůstane v mém zlomeném srci.
Zabila mi ho Bellatrix Lestrangeová, kterou zabiju já dcera Gellerta Grindelwalda. Já Theia Elder Grindelwaldová zabiju tu mrchu...
Další trošku opožděná kapitolka😔💚. Všem se moc omlouvám! Tento týden byl velmi náročný, kvůli škole apod.
Doufám, že jste si stejně čtení téo kapitolky užili💚 jako já psaní!
Děkuji Vám za všechny komentáře📝, hvězdičky⭐ a přečtení🔥.
Napište mi do komentářů, kdy chcete příští týden vydat další dvě nové kapitolky! Děkujuu!🐍🔥
Vaše 4everTessie💚🐍
ČTEŠ
Zrádkyně temnoty
FanfictionMusí být hrozné obětovat vše, na čem nám záleží a dcera slavného černokněžníka Gellerta Grindelwalda s tím má bohaté zkušenosti. Jak se s tím popere? Kolik překážek bude muset zvládnout? -to se dozvíte v mém příběhu💚 Oblíbená pasáž: „Nebudeš toho...