💚43 - Kabinet Severuse Snapa

167 11 2
                                    

Se Severusem jsme si sedli do jeho pracovny. Seděli jsme naproti sobě a popíjeli Ohnivou whiskey, která byla naše oblíbená.

„Byla pravda, to co jsi o mně řekla Pánovi zla?" zeptal se najednou Severus.

Dlouho jsem neodpovídala a on z toho byl dost nesvůj. Zvedl se a hodil svou skleničku vedle sebe přímo do zdi. Prudce přešel ke mně. Já stále měla stejný klidný výraz a mlčela.

„Mohl bych ti vniknout do hlavy a sám si to zjistit," procedil skrz zuby a opřel se o opěrátka mé židle.

Naklonil se nebezpečně blízko k mým rtům. Stále byl rozzuřený a čekal na mou odpověď.

Díval se mi hluboko do mých barevných očí jako by v nich chtěl něco najít. Nádherně voněl.

Snažila jsem uzavřít svou mysl, aby do ní nemohl a povedlo se mi to.

„Zvládla jsi to," zašeptal a oddálil se.

Zašel si pro novou skleničku, do které znovu nalil Ohnivou a přešel k oknu, kde viděl na dno Černého jezera.

Zvedla jsem se ze své židle a šla směrem k Severusovi.

„Řekla jsem to...abych tě ochránila, Severusi," v momentě, co jsem to dořekla mne políbil.

Líbal mě jemně a naše jazyky se v momentě propletly. Chytil můj pas, druhou rukou položil sklenku na skříňku a totéž udělal s tou mou. Omylem jsme do skříňky nabořili a rázem obě sklenky spadli na zem.

Oba jsme se nad tím pousmáli a přešli k jeho pracovnímu stolu, kam jsem si sedla a nohama se zachytila za jeho boky.

„Tebe je potřeba chránit, ne mě."

„To není pravda, Severusi. Jsi důležitý, nejen pro mě, ale i pro celý kouzelnický svět. Nepodceňuj se. Vím o všech tvých činech," řekla jsem a pohladila ho po tváři. „Vím, že jsi zachránil Harryho a nejen jednou."

„Nemluv o něm. Nechci se o něm bavit. Dělejme příjemnější věci..." řekl potichu poslední větu a skousl si ret.

Následně mne položil na stůl celým tělem a přiblížil se k mým rtům. Rukou přejel po mém odhaleném stehně, při tom mě políbil na krk.

„Chci tě, Snape," vydechla jsem vášnivě.

„To ti to trvalo," prohlásil jako já na plese a usmál se.

_________

Začal mi sundavat mé krajkové kalhotky, které zahodil do neznáma a po té si začal sundavat svůj společenský hábit.

Stál tam ve své celé kráse, celý nahý. Jeho vyrýsovaná postava mi dělala mezi nohama, čím dál větší neplechu.
Následně se ke mně přiblížil a dal mi polibek na krk.

„Taky tě chci, Grindelwaldová," řekl a pronikl do mě celou svou délkou, při tom jsme oba nahlas vydechli slastí.

Začal přirážet a naše vzdechy museli slyšet až kdo ví kde. Severus se mi dostal do hlavy a následně se usmál, dnes už po čtvrté.

Stůl vrzal, tak hlasitě jako kdyby se měl rozpadnout. Severus mě chytil za boky, takže jsem na něj seděla obkročmo.

Vzal mě do své ložnice a položil na černě mahagonovou postel s černým saténovým povlakem, předtím mi ale sundal plesové šaty.

Posunula jsem se více do zádu, tak až má hlava byla na polštářích. Postupně se začal přibližovat k mému přirození, do kterého pronikl svým jazykem. Po dvou minutách jsem se udělala a křičela při tom slastí...takhle dobře to umí jen on.

„Snape," vydechla jsem a znovu se přesunul na můj krk, který nepřestával líbat a dokonce kousat.

„Teď já," vydechla jsem hlasitě a přenesla se nad jeho nahé tělo.

Začala jsem ho líbat po celém jeho svalnatém těle a následně se přesunula k jeho penisu, který jsem vzala do svých úst. Udělala jsem ho po chvilce a znovu se přesunula nahoru.

Tentokrát jsem milování začala já a naráz z nás vyšly vzdechy. Přirážela jsem rychle a tvrdě.

Zanedlouho jsme se znovu udělali a pak jen ulehli vedle sebe celí spocení.

_________

„To bylo něco," vydechla jsem nahlas a otočila se směrem k němu.

„Doufám, že si to zopakujeme, Grindelwaldová."

„Jestli stále budeš chtít..." špitla jsem a pohladil mě po tváři.

„Vždycky a ty?"

„Vždycky," odpověděla jsem a políbila ho na jeho šťavnaté rty.

Tuto kapitolu ponechám kratší. Je lepší, když to ukončím zde. Miluju je pospolu a doufám, že budou spolu. To, je ale ve hvězdách⭐⭐.

Užijte si kapitolku, takhle hezky večer🔥💚 a...PS: žádné prasárny😀❗

Vaše 4everTessie💚🐍.













Zrádkyně temnotyKde žijí příběhy. Začni objevovat