💚6 - Znovu Sirius Black

294 18 0
                                    

Poslední den v Bradavicích

Zkoušky OVCE jsem zvádla na výbornou a z některých předmětů nad očekávání.
Zítra nás všechny čeká odjezd domů.
Sedmé ročníky se loučí a začnou novou etapu života.

Zanedlouho se vydám na Ministerstvo kouzel, kde mě čeká přijímací pohovor.
Naneštěstí mi zbyly nějaké peníze po matce v bance na Příčné ulici u Gringottových. Otci peníze si rozdělilo Ministerstvo a MACUSA, americké ministerstvo kouzel.

Co se týče mého otce, tak se pravidelně "scházíme" a nejčastěji večer.
Skoro každou noc trénuji svou temnotu, tak tomu otec říká.

Celkem mi to už jde. Jsem ráda, že mám pokoj sama pro sebe. Bylo by divné, kdyby každou noc mě viděli propocenou skrz na skrz. Někdy i křičím ze spaní a na to mě upozornila Andromeda Blacková. I když je to Siriusova sestřenice, tak je v pohodě. Za to Narcissa mě v lásce moc nemá, kvůli Luciusovi.

Nejhorší Blacková byla ale Bellatrix, když jsem ještě chodila. Věrná Smrtijedka Voldemorta.

S Jamesem, Remusem a s Peterem jsme se scházeli v Prasinkách u Tří košťat každou sobotu. Povídali jsme si o budoucnosti, škole a hlavně o Siriusovi. Někdy tam přišel i on, ale moc dlouhou konverzaci jsme spolu nevedli. Ve škole jsme se akorát jen pozdravili a nic víc.

No a Severus Snape? To je kapitola sama o sobě. Od incidentu se Siriusem jsme si neřekli ani jedno slovo. Je to jako to bylo dříve, akorát se vzájemně neurážíme.

Dnes večer pořádáme jako sedmý ročník rozlučkovou párty. Tedy hlavně Poberti a já. Baví mě tyto akce, tedy když se s nikým nepohádám.

Při dnešní večeři jsme si poslechli poslední závěrečnou řeč od Albuse Brumbála, který nám popřál mnoho štěstí do života. Tento rok znovu zvítězil Zmijozel, ale jen o pár bodů s Nebelvírem, i když ten vyhrál ve Famfrpálu, díky Jamesovi, který získal nejvíce ocenění a pohárů, některé jsou dokonce vystaveny ve vitríně, aby je ostatní viděli.

Snědla jsem velkou porci kuřecího masa a postupně se všichni připravovali odejít na své pokoje se připravovat na večer.

„Alii sejdeme se v půl desáté před Komnatou nejvyšší potřeby," řekl Sirius a pokračoval dál v cestě.

Vždy když mne osloví, musím se usmát. Ostatní Poberti se u mě zastavili.

„Jakej je to pocit zase vyhrát školní pohár?" zeptal se James, ke kterému se ve chvilce připojila Lily.

„Jakej je pocit být nejlepší ve Fampfrpále? Zase?" opětovala jsem mu otázku a usmála se.

„Tak jako nestěžuju si, že jo," odpověděl a chytil Lily za ruku. Věnoval jí pusu na tvář a ona zčervenala.

„Nemůžu se dočkat," pronesl potichu Peter.

Jsem zvědavá, co se dnes vše stane. Pokusím se, ale moc neopít. Mám obavu, že se mi to stejně nepovede.

***

Párty byla připravená na sto procent a my ji mohli zahájit. Upozornili jsme všechny studenty, aby se chovali aspoň trochu dospěle. Učitelé o tom vědí, ale raději dělají, že ne.

Davy studentů začaly tancovat a popíjet. Atmosféra byla příjemná i pro mne. Dokud jsem nezahlédla Severuse s Dianou Carrowovou. To mě chtějí naštvat?

Od té doby jsem se jim snažila, co nejvíce vyhýbat a připojila se radši ke klukům a Lily.

Peter mi podal sklenku s ohnivou whiskey a všichni jsme byli připraveni připít.

Zrádkyně temnotyKde žijí příběhy. Začni objevovat