Rok uběhl od bitvy v Bradavicích jako voda. Rok jsem neviděla svojí jedinou dceru a ani jejího otce, který je mým milovaným.
Hledal mě vůbec? Možná mě ani vidět nechce. Zradila jsem ho svým únikem.Úkrytem se stalo bývalé sídlo mého otce, které bylo poblíž vězení Nurmengard, skryto pod ochrannými kouzli a zaklínadly. Ihned po mém přemístění sem, jsem pohřbila tělo otce.
Na jeho náhrobku nesměla chybět jeho poslední slova: „Pro vyšší dobro."Tyto tři slova mě poháněly celým životem. Díky těmto slovům jsem zvládla možné i nemožné, co by jiný člověk nezvládl.
Každé dva měsíce jsem zamířila do nejbližšího města si koupit Denního věštce v malém obchůdku, který vedl bývalý lékokouzelník.
„Zdravím slečno, Snapová. Znovu Denní věštec?" zeptal se mě prodavač s úsměvem.
„Ano, znovu. Děkuji, bude to vše."
„Jako vždy," přitakal prodavač s úsměvem a já se dala na odchod. „Nevím jestli je pan Severus Snape váš příbuzný nebo manžel, ale je s ním veden rozhovor na třetí straně."
Nepodívala jsem se na něj a ihned se přemístila zpět do svého domu. Nevydržela jsem to a nahlédla do Denního věštce, kde byl interview se Severusem.
Hýbající obrázek znázorňoval Severuse se starší reportérkou.Stále se vám slečna Grindelwaldová neozvala?
Neozvala a nemluvte o ní.
Podle našich informací bude slečna Grindelwaldová zproštěna z mnoha závažných obvinění, jestli se dostaví před našeho nového ministra kouzel, Kingsleyho Pastorka. Jak na to reagujete? Čekal jste, že ji omilosrdní? Přeci jen zavraždila několik mudlů a nevinných...
Není to stvůra. Nemluvte o ní takhle.
Slečna Grindelwaldová byla usvědčena z několika vražd a také tomu, že napomáhala, již padlému, Lordu Voldemortovi, kterého zradila a zabila ho ve známé bitvě o Bradavice. Chci se zeptat jestli je pravda, že zemřela a po té vstala z mrtvých jako slavný hrdina Harry Potter?
Zeptejte se pana Pottera.
Takže souhlasíte. Souhlasíte také s tím, že vás slečna Grindelwaldová znovuvzkřísila, když jste zemřel rukou padlého Lorda Voldemorta? Je to pravda?
To bych tu nebyl. Jsem živý, jen díky ní.
Poslední otázka, pane profesore Snape. Myslíte si, že se slečna Grindelwaldová u ministra kouzel objeví? Hledáte slečnu Grindelwaldovou nebo se ji bojíte, že je stále nebezpečná, i přes to jak o ní kladně mluvil slavný Harry Potter?
Poslední odpovědi. Nevím jestli se objeví. Ano, stále ji hledám a ne, nebojím se. Bojím se jiné věci.
Jaké pane profesore Snape?
Že ji nikdy nenajdu. Sbohem.
Severus Snape mě opravdu hledá...i přes to, že jsem mu tak moc ublížila.
Třeba to říká jen pro to, abych se Pastorkovi vydala...
Další věcí je, že se mi nechce věřit tomu omilosrdnění. Budu muset o tom přemýšlet.***
Každým dnem se blížili Vánoce a já stále byla sama v otcově, tedy v mém domě. Od rozhovoru Severuse s redaktorkou v Denním věštci, který vyšel na podzim, jsem si další kouzelnické noviny nekoupila.
ČTEŠ
Zrádkyně temnoty
FanfictionMusí být hrozné obětovat vše, na čem nám záleží a dcera slavného černokněžníka Gellerta Grindelwalda s tím má bohaté zkušenosti. Jak se s tím popere? Kolik překážek bude muset zvládnout? -to se dozvíte v mém příběhu💚 Oblíbená pasáž: „Nebudeš toho...