💚42 - Ples a Ohnivá whiskey

142 9 2
                                    

O tři dny později každá jednotlivá kolej měla trénovat společenské tance. Studenty měl přímo učit jejich ředitel koleje. Nad oznámení od Brumbála jsem se zasmála, když jsem si v hlavě představila, jak Severus Snape učí své zmijozelské žáky tancovat.

Po schůzce, ale za mnou přišel Brumbál a poprosil mě, jestli bych Severusovi nepomohla a škodolibý úsměv mi rázem zmizel z obličeje.

Bohužel mi nezbývalo nic jiného než souhlasit a právě teď jsem mířila do učebny, kde bude nacvičovat Zmijozel.

Severus Snape v učebně své studenty okřikl, aby drželi svá ústa. Vyhrozil jim dokonce školním trestem nebo ztrátou bodů. Musela jsem se nad tím pousmát.

Sedla jsem si nenápadně vedle Pansy Parkinsonové, která mě potichu s úsměvem pozdravila a její spolužačky také.

„Jestli nám ten tanec chcete předvést, tak můžete. Máte čas na mluvení, tak i na naučení," podíval se směrem k nám a strnul pohledem, když si mě všiml.

„Dobře, pane profesore Snape. Draco, mohl bys," poprosila jsem Draca, který ochotně přišel za mnou doprostřed učebny. „Jestli jim to máme předvést, budeš muset zapnout hudbu."

Severus se zamračil ještě více než obvykle. Pozvedl svou hůlku a mávl směrem k magnetofonu, který začal hrát rychlejší hudbu na valčík.

Začali jsme s Dracem pomalu tančit, aby ostatní viděli kroky. Všichni v tichosti sledovali a na můj povel rukou se začali zvedat postupně všichni studenti a začali tancovat. Pustila jsem Draca a řekla mu, ať to naučí ty, kterým to ještě moc nešlo.

Podle mě byli nakonec všichni šikovní a všem to šlo, až na pár výjimek jako Dracovi gorily.

Cítila jsem na sobě nenávistný pohled od Severus a následně se znovu pousmála.

***

Den před plesem jsem své dceři poslala po náhodné sově z Sovince balík s šaty, které jsem ji pečlivě vybrala.

Můžu teď jen doufat, že si je vezme na sebe

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Můžu teď jen doufat, že si je vezme na sebe. Nemusejí se jí líbit, může mít úplně jiný vkus než já.

S výběrem mých šatů jsem měla daleko horší potíže. Na ples se mi vůbec nechtělo a to já mám tyhle akce ráda. Je to asi kvůli tomu, že nemám tanečního partnera? Nevím.

Mělo by to být jedno, jelikož jako bradavický zaměstnanec tyto problémy nemusím vůbec řešit. Dělám pouze dozor, ale i tak chci vypadat dobře a mít doprovod.

 Dělám pouze dozor, ale i tak chci vypadat dobře a mít doprovod

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Zrádkyně temnotyKde žijí příběhy. Začni objevovat