Uběhlo několik měsíců od té doby, co jsem byla v Bradavicích a nebylo den, kdy jsme s Luciusem nevymýšleli plán, jak dostat Voldemorta zpět.
Kdybych si nemusela získat jeho sto procentí důvěru, tak toto vůbec nedělám. Hlavně kvůli mé dceři.
S Brumbálem jsme se dohodli na nástupu Pandory do čtvrtého ročníku Harryho Pottera, což je příští rok v září, protože Vasil mi slíbil rok. Na narození Pandory, Brumbál nereagoval nijak překvapeně, jemu prostě nic neunikne. Je to záhada. Jak to, že ví všechno?
Nyní jsem zrovna byla u Malfoyů a stále jsme s Luciusem nemohli vymyslet žádný plán. Nevíme ani, kde se Voldemort nachází, tak jak máme uskutečnit jeho návrat? Celkem zapeklitá otázka.
Mladého Malfoye, Draca jsem si oblíbila. Mazaný, vynalézavý a tajuplný Draco si mě také oblíbil, to se samozřejmě moc nelíbilo Narcisse, která mě neměla moc v lásce. Už jen proto, že jsem se v Bradavicích vyspala s Luciusem mnohem dřív než ona.
Byl konec prázdnin a tak se Draco připravoval na odjezd. Nabídla jsem se, že s ním půjdu na Příčnou mu pomoci s nákupem, jelikož Narcissa nemůže a Lucius taktéž. Sice je to až za týden, ale tak nevadí.
Tohle léto jsem u Malfoyů trávila více než je zdrávo a už i v práci si začali všímat, že jsem moc často s Luciusem. Lidé jsou opravdu všímaví a tak se rozšiřovali pomluvy o mně a Luciusovi.
„Sirius utekl!" vykřikla Narcissa, která přiběhla do Luciusovi pracovny.
„Jak jako utekl? Z Azkabanu nikdo niky neutekl!" začal se rozčilovat Lucius a hned přiběhl k Narcisse.
Jeho pohled zděšeně projížděl Denního věštce a po té práskl s novinami na stůl. Byl rozčílený, protože Sirius byl zrádce, plus ho neměl rád. Spíše ho nesnášel, to stejné jako Severus.
Před týdnem
Práce na Ministerstvu byla vyčerpávající, navíc mě všichni pořád pomlouvali, protože trávím čas u Malfoyů.
Došlo to tak daleko, že měli lidé takové řeči, až jsem musela na výslech a proč na výslech? Obecně je známo, že Lucius je podezírán z náklonností Lorda Voldemorta.
Byl u soudu, ale tam řekl, že jednal pod kletbou Imperius. Všichni víme, jak rodina Malfoyů je nadřazena, a proto vyšel bez úhony.
Já k soudu nešla, neměl nikdo pochybnosti, ale teď? Díky tomu, že trávím čas s Luciusem si to lidi myslí a byla na mě podáno podezření ze smrtijedství.
Řízení proběhlo negativně, velké plus tomu dodávalo, že jsem neměla znamení zla. Moje jizvy jim, ale připadali podezřelé a mám pocit, že na mě někoho nasadili.
To můj plán moc neusnadňovalo. Nemyslím plán na vzkříšení Pána zla, ale plánovala jsem, že Siriuse dostanu z Azkabanu.
Podle mých známostí jsem se měla přemístit přímo k Azkabanu. Tam na mě bude čekat vrátný a správce, který mě dovede k celám.
„Slečna Grindelwaldová, pojďte se mnou," nařídil starší muž se zajímavým přízvukem.
Zamířila jsem za ním a už pocítila vliv Mozkomorů. Chlad, smutek, neštěstí a jen špatné vzpomínky.
ČTEŠ
Zrádkyně temnoty
FanfictionMusí být hrozné obětovat vše, na čem nám záleží a dcera slavného černokněžníka Gellerta Grindelwalda s tím má bohaté zkušenosti. Jak se s tím popere? Kolik překážek bude muset zvládnout? -to se dozvíte v mém příběhu💚 Oblíbená pasáž: „Nebudeš toho...