💚10 - Potterovi

218 20 0
                                    

17. srpna 1977

Od oznámení svatby uběhly dva měsíce a já teď stojím v tmavě modrých šatech u obřadu, který má spojit navždy mé nejlepší přátele.

Sirius samozřejmě vše zařizoval. Svatba jeho nejlepšího přítele, byla pro něj něco jako povinnost vše udělat a připravit na sto procent.

Svatba se koná v Bradavicích, přímo pod hradem. Myslím si, že to vůbec nebyl špatný nápad.

Na svatbě se ukázali snad všichni učitelé z Bradavic, nikdo nechyběl. Byla tu tak překrasná atmosféra, že jsem poprvé u profesorky Minervy McGonnagalové viděla, jak jí po tváři stéká malinká slza radosti.

„Sešli jsme se tu, abysme spojili tento pár v pár manželský. Jestliže má někdo nějaké námitky, tak ať promluví nebo ať mlčí navždy," řekl profesor Brumbál, který si vzal na starost oddání.

Nikdo neprotestoval, ale hned mě napadlo, kdo ano. Severus Snape, chytrý mladý čaroděj s černými mastnými vlasy, kterého láká černá magie. Přesně ten by dnes promluvil a byla to ta osoba, která mi ukradla srdce.

Nikdy nezapomenu na poslední rok v Bradavicích, ve kterém se stalo několik věcí, které mi změnily život.
Z přemýšlení mě vyrušil Albus Brumbál, který právě v tomto okamžiku oddal mé nejlepší přátele.
Nyní jsou to Potterovi a tak to zůstane navždy.

Obřad skončil a všichni se přesunuli k velké hostině, kterou radostně připravili skřítci z Bradavic, kteří vařili ve velké kuchyni pod Velkou síni, kam jsme jako studenti tajně chodili.

„Dobře jsem to vymyslel, co?" zeptal se Sirius a dal mi ruku kolem ramen.

„Povedlo se ti to Tichošlápku. Překvapuješ mě čím dál víc," mrkla jsem na něj a položila si hlavu na jeho rameno.

Po velké hostině se to tady začalo rozjíždět. Začala hrát hlasitě hudba a všichni si to tady moc užívali. Hlavně Poberti a Lily. Vše jsem to sledovala ze židle nedaleko parketu.

„Neruším?" zeptal se profesor Albus Brumbál a sedl si vedle mě.

„Vy nikdy," podotkla jsem a usmála se na něj. Měla jsem na něj tolik otázek, že jsem nevěděla na co se zeptat dříve a tak se zeptal on.

„Slyšel jsem, že na Ministerstvu jsou z vás nadšeni."

„Vážně? Popravdě můj šéf pan Skrk, mě nemá rád a dělá vše pro to, aby mě ponížil. Na peníze si, ale stěžovat nemůžu," řekla jsem a zadívala se na Lily, jak tančí se Siriusem. Vypadali celkem vtipně.

„Ach ano, Barty Skrk. To je kapitola sama osobě, ale i přes to je z Vás první náměstkyně nadšena. Líbíte se jí," podotkl s úsměvem a podíval na Poberty spolu s Lily. „Sluší jim to. Věděl jsem, že skončí spolu."

„Pravá láska," zasnila jsem se a po té se podívala na Albuse Brumbála. „Díky Vám jsem na živu. Děkuji," řekla jsem a zvedla se ze židle.

„Slečno Grindelwaldová, to já děkuji. Jste mu neuvěřitelně moc podobná. Více než si myslíte," řekl sklesle a zamířil za profesorkou McGonnagalovou.

Usmála jsem se a v tu chvíli mě za ruku zatáhl Sirius na taneční parket.
Začali jsme tancovat do rytmu hudby a po dlouhé době jsem se smála více jak hodinu v kuse.

„Pojď!" křikl Sirius a táhl mě k jezeru.

„Jestli nás někdo zabije..." začala jsem se přiopile smát.

„Nezabije krásko. Nenechám si tuhle chvíli překazit," odpověděl mi se smíchem a já v tu chvíli zakopla a spadla na zadek. „Alii! U Merlina jsi v pohodě?" zeptal se viděšeně, když mě uviděl na zemi a omylem si krkl.

„Ty jsi prase!" vykřikla jsem se smíchem a rukou, kterou mě držel jsem ho stáhla k sobě na zem. Takže skončil přímo na mě. „Jestli si ještě krkneš..." řekla jsem a krkla si taky.

Sirius se začal strašně nahlas smát a po té mě políbil na můj odhalený krk. Moje šaty, měly odhalená ramena a velký výstřih, takže Sirius měl výhodu.

„Měl jsem co dělat, abych se ti nekoukal do výstřihu," řekl s úšklebkem a po té se tam podíval.

„Moc dlouho ti to nevydrželo Tichošlápku," řekla jsem a přivinula ho blíže k sobě. Nohy jsem obtočila kolem jeho pozadí a rukama ho objala kolem krku.

„Asi na tebe skočím, Alii," řekl Sirius a pohladil mě po stehně.

„Tak skoč Siriusi," pronesla jsem a usmála se. V ten moment to bylo po třetí se Siriusem Blackem a na všechny starosti jsem v tu chvíli zapomněla.


Zrádkyně temnotyKde žijí příběhy. Začni objevovat