💚68 - Poslední pád Lorda Voldemorta

115 7 4
                                    

„Avada Kedavra!" vyšla smrtící kletba z hůlky Kate Dolohovové a zasáhla osobu, která mne hluboce milovala, ale já její lásku neopětovala.

Dianiny tělo se sesunulo bezvládně na podlahu Velké síně, přičemž jsem zahlédla v jejích očích poslední jiskřičku života. Má dcera vyjekla a chytila mne za ruku. Poprvé v životě.

„Musíš se uklidnit! Nesmíš ji zabít. Už ne...prosím. Bylo dost prolité krve a ona za to nestojí," poprosila mě Pandora a já se jen ušklíbla.

„Severusi! Odveď ji odtud!" zaúkolovola jsem Severuse a namířila ruce proti Kate, která stála na místě vedle Bellatrix.

„Nee!" křičela mi za zády Pandora, kterou se snažil Severus dostat pryč.

Z mých rukou vyšly zlaté šlahouny a vynesli Bellatrix s Kate do vzduchu. Pohledy Bradavických byly k nezaplacení. Měli strach. Ze mne.

Mohla jsem v mžiku zabít osoby, které zabili mé blízké. Bellatrix mi zabila mou první lásku, Siriuse Blacka. Kate Dolohovová zavraždila Dianu Carrowovou.

„Zab je! Ukaž všem jaká jsi zrůda!" vykřikl Voldemort z druhé strany Velké síně, který právě držel Bezovou hůlku u krka mladého Pottera.

V mžiku jsem se rozhodla. Bellatrix s Kate jsem odhodila za Voldemorta. Nezaváhala jsem jako hrdá Zmijozelka ani na minutu a přemístila se přímo před Voldemorta.
Rukou jsem strčila Voldemorta, přičemž ztratil rovnováhu a spadl na zem. Harryho jsem stáhla za sebe, ale co teď?!

Pak mě něco chytrého napadlo. Ušklíbla jsem se a ruce sklonila k zemi. Zlaté šlahouny vytryskly z mých rukou a zajaly všechny Smrtijedy, včetně Voldemorta. Takto jsem naposledy jednala po prvním pádu Voldemorta.

„Neudržím je dlouho! Tak sakra dělejte něco už!" křičela jsem na Bradavické, kteří opravdu poslechli.

„Vydržte Theio!" požádal mě sám Harry Potter a začal pomáhat ostatním.

„Ty mrcho! To ti nedaruju!" pohrozil mi spoutaný Voldemort, který klečel naproti mě.

„Přechytračili tě děti, studenti, tvoji Smrtijedi, tvoji protivníci... Nemáš šanci, Riddle! Slíbila jsem, že tě zabiju a to taky udělám!"

„Myslíš, že tě nechají žít?! Jsi k smíchu!" křikla za ním Kate. „Zavřou tě, stejně jako nás do Azkabanu. Budeme tam spolu už napořád. Tohle opravdu chceš?"

Na chviličku jsem zaváhala a Voldemort toho chytře vyučil. Použil na mě ošklivou mučící kletbu a já se svalila k zemi. Zlaté šlohouny se v mžiku vytratili. Znovu začal boj mezi Bradavickou a Smrtijedskou stranou. Voldemort se zvedl a k mému krku přiložil Bezovou hůlkou, přičemž kývl na Kate s Bellatrix, které začali znovu bojovat.

Z těžka jsem zvedla hlavu a uviděla znovu bojovat mladého Pottera se Smrtijedy. Ginny Weasleyová zaútočila u zdi na Bellatrix Lestrange. Ihned souboj prohrála a tak nastoupila Molly Weasleyová, která se chystala všechny pomstit.

Na druhé straně místnosti bojoval můj Severus s Kate Dolohovou, kterou porazil raz dva a rozběhl se směrem ke mně.

„Ještě krok zrádče a zabiju ji, znovu. Tentokrát chci, abys to viděl. Abys viděl, jak z jejích očí mizí světlo," zasyčel Voldemort na Severuse a já na něj pohlédla.

„Zabte...mě. Celé ty roky jsem vás klamal. S Brumbálem jsme vás ošálili a vy jste neměl ani nejmenší tušení," začal Severus a já se dívala směrem ke zdi.

V žádném případě mu neoublíží. Znovu už to nedovolím. Slíbila jsem si to. V mžiku jsem se přemístila za Voldemorta a svou mocí pronikla do jeho hlavy, kde vytvořím jeho nejhorší obavy.

Zrádkyně temnotyKde žijí příběhy. Začni objevovat