„Znovu tě rád vidím, dcero," pozdravil mě otec v Nurmengardu, kde jsem se právě nacházela.
Navštívil mě ve snu. Dlouho jsme se neviděli.
„Proč jsem tady?" zeptala jsem se přímo.
„Cítím tvou temnou stranu. Nesmíš ji podlehnout."
„Nepodlehnu. Nechci jí podlehnout, otče."
„Přesně před dvěma dny to málem vyšlo. Zčernaly ti oči, že ano?"
„Nevím? Jak to mám vědět, neměla jsem při mučení Malfoye zrcadlo," odfrkla jsem naštvaně.
„Jakmile ti oči zčernají, znamená to výhru pro temnou stranu," přitakal a pohladil mě po tváři.
Následně jsem se zamyslela na den mučení Luciuse Malfoye, kdy do sálu přišla jeho Narcissa. Jakmile se podívala směrem ke mně, byl vidět v jejích očí strach. Dívala se směrem do mých očí.
„Co se popravdě stane, když mne ovládne temnota?" zeptala jsem se a nervózně se chytila za zátylek.
„Nebude pro tebe problém zabíjet. Budeš zabíjet pro zábavu a také se ti otupí tvé emoce. Láska pro tebe nebude nic znamenat, strach o ztrátu blízkých ti přijde jako zbytečnost, budeš pohrdat svými přáteli..."
„Nesmím toho dopustit. Hlavně kvůli Pandoře," přitakala jsem smutně.
„Nesmíš. Tvůj úkol je svět zachránit, ne ho zničit. Vybrání strany je klíčové ke všemu," řekl otec vážným hlasem.
„Dobře. Pro vyšší dobro, že?"
„Ano, pro vyšší dobro," řekl a sen se chtěl rozplynout.
„Počkej ještě!" vykřikla jsem na otce. „Voldemort chce mít všechny relikvie, když je dostane bude Pán smrti, je to tak? Tím bude ještě více neporazitelný."
„Nesmíš toho dopustit. Je důležité, aby relikvie měl Harry Potter, který má za úkol zničit Voldemorta," odpověděl otec.
„Jak ho zničí?" zeptala jsem se zvědavě.
„Mám takové tušení, že Voldemort použil ke své nesmrtelnosti viteály," odpověděl prostě.
„Viteály?"
„Je to předmět nebo dokonce člověk a možná i zvíře, do které osoba, co chce vytvořit viteál, vloží část své duše."
„To by vše vysvětlovalo, proč Voldemort nemá svou lidskou tvář. Viteály ho učinili nesmrtelným, proto už nevypadá jako člověk," pronesla jsem zamyšleně.
Všechno začalo dávat smysl. Musím zařídit, aby Harry zničil všechny viteály, co Voldemort vytvořil a tomu můžu také pomoci. Stačí jen zjistit, jaké předměty si vybral. Musí to být nějaké vzácné předměty. Voldemort si jako viteál určitě nezvolil třeba dveře.
Relikvie smrti tedy musí vlastnit Harry jako pojistku, že se mu nic nestane. Proto musím hledání relikvií, co nejvíce zdržovat. Nikdo přeci nechce, aby Voldemort zvítězil.
„Máš v tomto poslaní velkou roli, Theio. Bude jen na tobě, jak se s tím popereš," řekl a sen se rozplynul.
_________„Doprdele!" vykřikla jsem a začala se zvedat z postele, kde ležel Severus, který se také probral s zděšením, co se děje. „Musím už jít."
ČTEŠ
Zrádkyně temnoty
FanfictionMusí být hrozné obětovat vše, na čem nám záleží a dcera slavného černokněžníka Gellerta Grindelwalda s tím má bohaté zkušenosti. Jak se s tím popere? Kolik překážek bude muset zvládnout? -to se dozvíte v mém příběhu💚 Oblíbená pasáž: „Nebudeš toho...