„Jsem zklamaný, Elder. Tvá temná moc je nadosah, ale ty ne a ne ji přijmout. Neboj se...brzy nastane událost, po které se to určitě změní," řekl Voldemort při mém mučení a tato věta se mi v hlavě ozývala dokola a dokola.
Neměla jsem tušení o čem to mluví, proto jsem musela mít stále oči na stopkách, abych tomu něčemu zabránila.
Voldemortovo mučení probíhalo několik měsíců. Byla veliká chyba, že jsem Siriusovi naletěla. Dost už o něm. Nechci na něj myslet...
Bellatrix si mé nepřítomnosti velmi užívala a snažila se být více s Pánem zla. Mezi Smrtijedy kolovaly drby o jejich údajném milostném vztahu.
Vždy bylo jasné, že Bellatrix je Voldemortovi plně oddaná, tedy jinak řečeno: lojaální až za hrob. Doufám, že se to jednou vyplní a budou v tom hrobě oba dva. Tam si s ním může dělat, co jen chce.Bellatrix je do Voldemorta zvláštním způsobem zamilovaná. Rudolfuse si vzala jen kvůli tomu, aby ho mohla ovládat. Nikdy ho nemilovala, vždy milovala jen Voldemorta...nechutné.
Kate Dolohovová dělala jako bych neexistovala, což jsem nikdy nepochopila. Nikdy jsme se neměly rády a ani mít nebudeme.
Díky Azkabanu se Kate hodně změnila. Samozřejmě, že k horšímu, jak jinak. Za mými zády vždy o mně říkala, že jsem zrádkyně a těšila se, až to vyplyne napovrh, ale od útoku z Azkabanuy tomu bylo jinak.Právě teď se konala poslední schůze před vniknutím na Ministerstvo kouzel pro jistou věštbu, která se týká Harryho Pottera a též samotného Voldemorta.
Voldemort má v plánu Harrymu vytvořit falešnou vidinu, kde bude mučit právě Siriuse Blacka. Podle mých slov ho určitě půjde Harry zachránit. Je to přeci jeho kmotr. Určitě půjde...
„Luciusi, aby jsi odčinil své chyby a znovu sis mezi Smrtijedy získal místo, je na tobě získat věštbu," oznámil mu Pán zla a Lucius přikývl na souhlas. Nic mu jiného stejně nezbývalo.
Po dlouhé době se na mě Lucius konečně podíval a já mu pohled opětovala. V očích měl jen záblesky strachu. Narcissa si našeho pohledu všimla a ihned do Luciuse nenápadně strčila.
„Ostatní jistě víte, co je vaším úkolem," připomenul nám a rozpustil schůzi. „Elder, ty pojď za mnou."
Vstoupila jsem za Voldemortem do jeho pracovny. Nemám to tu ráda, je to spíše mučírna než pracovna.
„Doufám, že jsi se nyní opravdu poučila ze svých chyb. Mám tu pro tebe jistý dárek. Chci, abys více prokázala svou lojaalitu," pronesl a zavolal na Petera, ať ji sem přivede. Koho přivede?
Bála jsem se nejhoršího. Co když přivede Pandoru? Nikdy bych ji neublížila, to raději zemřu a všechny plány hodím za hlavu.
Do místnosti Smrtijedi přivedli ženu s hustými černými vlasy. Určitě byla dlouho mučena, jelikož každou chvíli určitě zemře vyčerpáním. Ulevilo se mi, že to není má Pandora.Jeden ze Smrtijedů ji zatáhl za černé vlasy a já uviděla o koho se jedná. Byla to Lucy, má kolegyně, má přítelkyně z Ministerstva kouzel.
„Určitě znáš svou kolegyni. Mudlovská šmejdka, slabá a naivní žena, která si za muže vzala mudlu. Tato žena velmi opovrhuje čistokrevnými, a proto, tu z části je. Zabij ji, Elder a prokaž mi svou věrnost," přikázal Voldemort a já s hůlkou zamířila na Lucy, která začala plakat, ve chvíli, kdy si uvědomila, že se ji chystám usmrtit.
„Theio, neubli...žuj mi...prosím. Jsem tvá pří...tel...kyně..." prosila o milost s pláčem a začala se předemnou modlit.
Dívala jsem se jí hluboko do jejích tmavě hnědých očí. Pomohla mi porodit mou dceru, bez ní bych to nikdy nezvládla, i když si to nepamatuje.
ČTEŠ
Zrádkyně temnoty
FanfictionMusí být hrozné obětovat vše, na čem nám záleží a dcera slavného černokněžníka Gellerta Grindelwalda s tím má bohaté zkušenosti. Jak se s tím popere? Kolik překážek bude muset zvládnout? -to se dozvíte v mém příběhu💚 Oblíbená pasáž: „Nebudeš toho...