Ztěžka jsem otevřela oči a vedle postele seděl Severus Snape, který pomalu odychoval. Jeho černé vlasy měl spadané do tváře.
Snažila jsem se potichu zvednout z postele. Nezasloužím si s ním být. Pár kroků a byla jsem skoro pryč, ale on se v mžiku probudil a zastavil mě.
„Nenechám tě odejít, Grindelwaldová. Raději tě přivážu k posteli než abys odešla," prohlásil a stoupl si přede mě.
„Nezasloužím si tu být. Zapomeň na mě. Já nejsem Lily. Nikdy jsem nebyla," vydechla jsem a snažila se opustit jeho ložnici, ale stále mi stál v cestě.
„Ano, nebudeš jako Lily. Nikdo není jako ona..."
„Tak vidíš. To mluví za vše. Nech mě jít!" přikázala jsem mu a silou ho odstrčila.
Měla jsem šanci vzít nohy na ramena. Seběhla jsem schody a zamířila k vchodovým dveřím.
„Sakra, Grindelwaldová! Stůj!" křikl na mě Severus a já držela kliku od dveří.
Nechala jsem ho přiběhnout ke mně. Silou mne přitlačil ke dveřím a uvěznil, abych se nemohla ani hnout.
„Nejdřív mě oživíš, pak mi vyznáš...co cítíš a zdrhneš? Vratíš se po roce a když jsem si myslel, že tě u sebe budu mít navždy, tak znovu zdrhneš?! Nikdo není Lily, ale nikdo není jako ty! Miluju jaká jsi! Miluju na tobě všechno! Jsem rád, že nejsi jako Lily!" křičel na mě a já ho políbila na úzké rty. „Jestli to děláš, abys mě ošálila, tak se ti to nepovede. Nenechám tě odejít! Už ne...rozumíš?!"
„Taky tě miluji, Severusi Snape," přitakala jsem a nikdy už neodešla.
***
Za pár minut začne soud na Ministerstvu kouzel. Jsou pouze dva dny do Vánoc, které nakonec možná strávím v Azkabanu.
Zaměstnanec Ministerstva mě vyzve, abych vstoupila do místnosti. Upravím si své černé šaty a odhodlaně vstoupím. Přejdu ke křeslu určeného pro obžalovaného a hrdě na ní usednu.
V porotě sedí slavný Harry Potter, Ron Weasley a Hermiona Grangerová. Všichni tři mě zkoumavě prohlíží a já je také. Musí to vypadat komicky.
Ministr Kingsley Pastorek má na starosti můj rozsudek i soud. Prohlídnul si mě od hlavy až patě a utichl celou porotu, která se nemohla vynadívat na dceru Gellerta Grindelwalda. Na věrného Smrtijeda Lorda Voldemorta, který ho připravil o život.
„K dnešnímu soudu je předvolaná slečna Theia Elder Grindelwaldová. Narozena 17. dubna roku 1960, ve věku 39 let. Jejím otcem je zesnulý Gellert Grindelwald a zesnulá matka Elder Gregorovičová. Souhlasíte?" zeptal se mě Kingsley Pastorek a já přikývla na souhlas.
V obecenstvu se začal ozývat poměrně hlasitý šepot o mé osbobě. Nikdo mě tu zajisté neměl v lásce.
„Utište se prosím!" vyzval je Kingsley přísně a pokračoval dál. „Proč jste se skrývala před soudem, slečno Grindelwaldová?"
„Není to snad jasné?" zeptala jse se ho obratem a zle si prohlídla jeho i celou porotu.
„Přijímate fakt, že jste zavraždila nespočet mudlů a čarodějů? Jednala jste z vlastního uvážení nebo na příkaz padlého Lorda Voldemorta, abyste si zachránila svůj život?" zeptal se Pastorek.
„Samozřejmě, že jednala z vlastního uvážení!" vykřiklo několik lidí z obecenstva, kde seděla má dcera se Severusem, který měl na tváři vražený pohled.
ČTEŠ
Zrádkyně temnoty
FanfictionMusí být hrozné obětovat vše, na čem nám záleží a dcera slavného černokněžníka Gellerta Grindelwalda s tím má bohaté zkušenosti. Jak se s tím popere? Kolik překážek bude muset zvládnout? -to se dozvíte v mém příběhu💚 Oblíbená pasáž: „Nebudeš toho...