Po schůzce s jedním studentem z Mrzimoru jsem se vydala do Velké síně si dát nějakou svačinu. Na nádvoří jsem, ale narazila na Harryho, který se dohaduje s Dracem a jeho kumpány.
„Otec a já jsme se vsadili. Tvrdím, že v tom Turnaji nepřežiješ ani deset minut. Otec nesouhlasí. Myslí, že nepřežiješ ani pět," zasmál se arogantně Draco, ke kterému rázem přišel naštvaný Harry.
„Je mi úplně jedno, co si myslí tvůj otec, Mafoyi. Je to nelidská stvůra a ty...jsi ubožák," řekl Harry naštvaně a strčil do plavovlasého blonďáka, který začal zuřit.
„Ubožák?" Draco začal vytahovat svou hůlku, když Harry od něj odcházel.
Znovu z ničeho nic se tam objevil Moody a proměnil Draca ve fretku s bílou srstí jako Dracovi vlasy.
„Já vás naučím posílat lidem kletby do zad!" vykřikl Moody a začal s Dracem-fretkou pohybovat dolů a nahoru. „Vy hnusný, zbabělý, odporný..."
„Profesore Moody!" zasáhla jsem a studenti se začali postupně sbíhat.
Smáli se a tleskali, že je Malfoy fretka. Moody, ale ve své činnosti pokračoval.
„Okamžitě toho nechte, je to jen student!" napomenula jsem ho a on dal Draca-fretku pod tričko jedno z jeho kumpánů.
Draco-fretka vylezl a chtěl utéct pryč, já na něj zamířila hůlkou a proměnila ho zpět do jeho lidské podoby.
„Otec se o tom dozví!" vykřikl zmateně Draco a schoval se za strom s velkým kmenem, který stál na nádvoří.
„Vyhrožujete mi? Vyhrožujete mi?" utíkal Moody za Dracem, který mu lehce unikl a schoval se mi za záda.
„Z činů vašeho otce by se zježily i ty vaše mastné vlasy! Ještě jsme spolu neskončili!" vykřikl se zdviženou hůlkou směrem na Draca.
Vytáhla jsem svou hůlku a kouzlem Moodyho připoutala ke stromu.
„Dejte si pozor Moody! Kouzla na studenty? To je i už pod vaší úroveň!" vykřikla jsem mu výhružně a poslala přihlížející studenty pryč z nádvoří.
Draco mi poděkoval za přeměnu do jeho lidské podoby a odešel. Zbyla jsem tam já, Harry a připoutaný Moody. Harry nás z povzdálí sledoval.
Kouzlem jsem Moodyho pouta zničila a konečně odešla na svou svačinu. Při odchodu jsem neodolala a prohodila se svými vlasy.
***
První úkol Turnaje se konal v říjnu. Šampioni se s ním popasovali dobře. Musím uznat, že Harry si vedl nejlépe. Měl jako ostatní ukradnout vejce dračí samici a Harry použil svůj Kulový blesk. Létat uměl bravůrně, přesně jako jeho otec James, který byl velmi dobrý ve Famfrpálu. To po něm také Harry zdědil.
Blížili se Vánoce a s tím nová akce, která se koná na počest Turnaje tří kouzelníků. Je to vánoční ples.
Studenti si o tom povídají od té doby, co to se to dozvěděli. Často za mnou i s tím chodili.
Dívky, kteří si myslí, že jsou ošklivé chtějí být krásné a neví jak na to. Poradila jsem jim pár kouzel, se kterými u chlapců určitě zapůsobí. Ne, že bych je já někdy potřebovala, ale znát je...je výhoda.
Chlapci se zase semnou přišli poradit o tom, jak pozvat své budoucí partnerky na ples atd.
Nic jiného jsem poslední týdny neřešila a bála se, že to bude čím dál horší.
ČTEŠ
Zrádkyně temnoty
FanfictionMusí být hrozné obětovat vše, na čem nám záleží a dcera slavného černokněžníka Gellerta Grindelwalda s tím má bohaté zkušenosti. Jak se s tím popere? Kolik překážek bude muset zvládnout? -to se dozvíte v mém příběhu💚 Oblíbená pasáž: „Nebudeš toho...