Se všemi věcmi jsem se přemístila do Godrikova dolu, kde bydlel James a teď dokonce i Lily.
Zazvoňila jsem a ve dveřích stál Sirius v celé své kráse.
„Konečně jsi tady, už jsem se bál," odmlčel se, když si všiml jak na něj naštvaně koukám.„Strávila jsem tam celé své hrozné dětství. Buď trochu empatický Siriusi," řekla jsem naštvaně a začala sbírat svá zavazadla, tedy celý můj majetek.
Sirius mi ochotně pomohl mi a omluvil se. Kývla jsem a vešla dovnitř.
„Máte to tu krásné!" křikla jsem a vešla do obývacího pokoje, kde byla Lily s Jamesem.
„Ahoj Theio, dlouho jsme se neviděli," pronesl se smíchem James a objal mě.
„Ahoj Lil," pozdravila jsem zrzku se zelenýma očima.
„Čauky."
Po dlouhém přemlouvání jsme se Siriusem zůstali na večeři. Večeře, kterou uvařila Lily byla výborná. Skoro jako z Bradavic.
Také nastal čas odchodu, ze kterého jsem byla trochu nervózní.
„Kdyby něco zavolej. Já i Sirius máme mudlovské telefony," pošeptal mi James při loučení.
„Dobře, budu si to pamatovat. Snad ti nezavolám hned za deset minut," zasmála jsem se a James také.
„Čemu se vy dva smějete?" zeptal se udiveně Sirius snad se všemi mými věcmi.
Oba jsme nad tím mávli rukou a po té se semnou Sirius přemístil do našeho nového příbytku.
Stáli jsme před malým útulným domem na okraji Londýna v ulici plné mudlů.
„Čekala jsem ten dům více," zapřemýšlela jsem se. „Více tmavší, když jsi Black.
„No budu to brát jako lichotku krásko. Pojď dál," pokynul mi a otevřel dveře jako správný gentleman. Poděkovala jsem a vešla dál.
Dům, tedy spíše domeček byl opravdu maličky jako z venku. Ihned po otevření dveří, jsem se ocitla v obývacím pokoji. Napravo byla malá kuchyňka, která byla zbarvená do světle modré barvy a nalevo byly dvoje dveře blízko sebe, takže to tipuju na záchod a koupelnu. Přímo naproti vchodovým dveřím vedly schody nahoru, kde nejspíše budou ty dva zmíněné pokoje.
„Máš to tu i uklizené, Siriusi. Ty mě normálně překvapuješ," štouchla jsem ho do břicha a vydala se po schodech.
Sirius kouzlem má zavazadla poslal před dveře pokoje, který asi bude můj.
Otevřela jsem dveře a v pokoji byla postel pro jednu osobu. Oknem bylo vidět přímo na sousedovu zahradu.V pokoji byl ještě stůl s židlí a jedna skříň na oblečení, která byla docela veliká.
„Lepší než v Bradavicích, viď?" zeptal se se smíchem Sirius.
„No...to ještě nevím," odpověděla jsem se smíchem a sedla si na postel. „Jo, lepší než v Bradavicích."
Spolu se Siriusem jsme se zasmáli. „Tak já půjdu k sobě. Radši," řekl a zamířil do svého pokoje.
Zvedla jsem se a nakoukla do jeho pokoje. Jeho pokoj byl větší, ale podobný jako můj, akorát tady měl manželskou postel.
„Jestli chceš spát ve větší posteli...prosím," řekl s úšklebkem a svalil se na postel.
„Někdy možná, Tichošlápku."
***
Právě teď jsem mířila první den do práce na Ministerstvo kouzel. Na pohovoru před dvěma týdny se mnou byli velmi spokojeni.
ČTEŠ
Zrádkyně temnoty
FanfictionMusí být hrozné obětovat vše, na čem nám záleží a dcera slavného černokněžníka Gellerta Grindelwalda s tím má bohaté zkušenosti. Jak se s tím popere? Kolik překážek bude muset zvládnout? -to se dozvíte v mém příběhu💚 Oblíbená pasáž: „Nebudeš toho...