Dnešek byl velice důležitý. Smrtijedi ovládli Ministerstvo kouzel a zabili předchozího ministra Rufuse Brouska. Novým ministrem se samozřejmě stal Pius Břichnáč, který byl stále pod vlivem kletby Imperius.
Další důležitá událost se stala na svatbě Fleur Delacour a Billa Wesleyho. Smrtijedi pronikli na tuto svatbu, přičemž pochytali i pozabíjeli některé účastníky svatby. Naštěstí se mi to vyhnulo, takže jsem se toho nemusela zúčastnit.
Úkolem bylo samozřejmě dopadnout Harryho Pottera, což se Smrtijedům znovu nepovedlo. Díky tomu Voldemort zuřil a častěji si vyléval zlost na mudlech či mudlorozených rodinách po celé Britanii. Mrtvých přibývalo více a více.
Za pár dní bude začátek nového školního roku. Ovládnutí Ministerstva kouzel bylo nesmírně důležité. To samé platí i pro Bradavice. Vychovat z dětí Smrtijedy je jednodušší než dospělé, takže místo Brumbála bude nasazen nový ředitel, kterého tam Voldemort poslal.
Pán zla byl rozhodnutý už delší dobu. Některé Smrtijedy rozhodnutí velice překvapilo a některé zase tolik ne. Novým ředitel čarodějnické školy čar a kouzel se stal Severus Snape. Muž, který v Bradavicích učil dlouhou dobu Lektvary a také jeden rok Obranu proti černé magii. Zmijozelští čisté krve měli jistě radost, že jejich bývalý ředitel koleje se dostal na takové vysoké místo.
Studium mudlů bude učit sestra Diany. Předmět o mudlech, Alecta Carrowová jistě obrátí vzhůru nohama. Bude žáky učit jak nejlépe zabít nebo mučit obyčejného člověka apod. Jejich bratr Amycus zase bude mít na starosti výuku o černé magii.
Neumím si studium v Bradavicích představit. Jsem vděčná, že se ničeho takového nemusím zúčastnit a ani má dcera, jelikož utekla společně s Harrym Potterem, Hermionou Grangerovou a Ronem Weasleyem.
Nikdo neví, kde jsou a kam mají namířeno. Stejně mám takový pocit, že něco tuší o viteálech. Nepřekvapilo by mě, kdyby jim o tom řekl Albus Brumbál. Ach Brumbál...
Bez Brumbála je všechno v řiti...
Byl to velký muž, který dokázal cokoliv chtěl, ale bohužel nedokázal zabránit Snapovi, aby ho zabil.Otázky Brumbálovy smrti mě pronásledovaly každý den. Snape to vše zkazil. Kdyby věděl o "možná" jeho dceři, nikdy by ho určitě nezabil, pro její orchranu. Všichni víme, že jediný Brumbál ji mohl ochránit před Voldemortem a Smrtijedy.
Já stále hledám Relikvie smrti, tedy přesněji jen kámen vzkříšení. Bezová hůlka je pohřbená s Brumbálem a neviditelný plášť má Harry Potter neznámo kde.
Voldemort chce nejen zabít Pottera, ale získat právě neviditelný plášť. Nejvíce touží po bezové hůlce a není jediný. Také ji chci získat. Mám v plánu si ji vzít. Pro sebe.
Je to nejsilnější hůlka na světě a já chci být jejím pánem. Neříkám, že se svou mocí jsem slabá, ale mít bezovou hůlku? To je výhra.
V momentě mi někdo zaklepal na dveře. Otrávená jsem dotyčného za dveřmi pozvala dále. Ve dveřích mého pokoje v Malfoyovic sídle stál opřený o futra Rabastan Lestrange, který se tvářil jakoby mě chtěl za každou cenu dostat do postele.
„Chci s tebou mluvit, krásko. V soukromí, je-li to možné?" zeptal se Rabastan a mrknul okem při slově soukromí.
„Nemám na tebe náladu Lestrangi. Nemáš nic jiného na práci než mě svlíkat pohledem?" odpověděla jsem také s mrknutím, ale bez úsměvu.
„Neříkám, že bych s tebou sex nechtěl Grindelwaldová, ale přišel jsem kvůli něčemu jinému," podotkl Lestrange a prohrábl si své tmavě oříškové vlasy. „Týká se to tvýho Snapa."
„Není to žádnej můj Snape a vůbec...nic ti do toho není, takže vypadni!" pohrozila jsem mu naštvaně a naschvál začala číst Denního věštce, který mi ležel rozložený na stole.
Lestrange vstoupil do pokoje, při tom zavřel dveře a vyslovil zaklínadlo, aby nás nikdo neslyšel zvenčí. Protočila jsem za novinami očima a jakmile položila noviny znovu na stůl, byl Lestrange až moc nebezpečně blízko.
„Nelži, Grindelwaldová...vím o vás. Díky mých zdrojů Karkarov o tobě a Snapovi vyprávěl zajímavé věci. Samozřejmě před jeho smrtí. Po plese jste prý šukali, tak nahlas, že to bylo slyšet v celých Bradavicích," prohlásil a já ho bez špetku zájmu pozorovala.
„Vyhrožuješ mi, Lestrangi? Jedním pohybem ti dokážu znepříjemnit tvé dýchání. Třeba takhle..." z mých rukou následně vytryskly černé proudy a obmotali Rabastanovi jeho krk, takže nemohl dýchat. „Ani hůlku nepotřebuju, vidíš?"
S dalším pohybem rukou se vznesl Rabastan Lestrange několik stop nad zem a stále se mu nedařilo nadechnout.
Ubližovat mu byla zábava. Vychutnávala jsem si jeho sýpání. Nemohl proti mě nic, ani nemohl dýchat.„Ještě jednou Rabastane Lestrangi mi budeš vyhrožovat a zabiju tě," prohlásila jsem pobaveně.
„Ji...s...tě," zasýpal Lestrange a já s dalším pohybem ruky otevřela své dveře dokořán.
Oběma rukama s pomocí mé magie jsem Lestrange vyhodila z mého pokoje. Pohledy Smrtijedů z chodby byly k nezaplacení.
„Nemáte, co jiného na práci?! Radši hledejte Pottera, vy neschopní idioti!" křikla jsem na ně a s mávnutím ruky zavřela dveře od svého pokoje.
Ahojte, ráda Vás vítám u další kapitolky! Snad jste si ji užili, i přes její krátkou délku💚.
Budu ráda za všechny hvězdičky⭐, komentáře📝 a přečtení🔥❗
S pozdravem
Vaše 4everTessie💚🐍
ČTEŠ
Zrádkyně temnoty
FanfictionMusí být hrozné obětovat vše, na čem nám záleží a dcera slavného černokněžníka Gellerta Grindelwalda s tím má bohaté zkušenosti. Jak se s tím popere? Kolik překážek bude muset zvládnout? -to se dozvíte v mém příběhu💚 Oblíbená pasáž: „Nebudeš toho...