U profesorského stolu byli nejen profesoři, ale i zaměstnanci Ministerva kouzel, kteří jako já kontrolovali průběh Turnaje.
Dále tu byl můj nejméně oblíbený člověk, Barty Skrk starší.Naráz si mě prohlédl Skrk, Moody, Karkarov, Snape a má dcera. Jejich pohledy mě znervóznily, ale snažila jsem se dělat jakoby nic.
„Posaďte se! Prosím," pronesl nahlas Brumbál a studenti si začali postupně sedat. „Přichází okamžik, na který všichni čekáte...výběr šampiónů," povzbudil studenty a rukou postupně zhasl všechna světla ve Velké síni.
Svítil jen pohár uprostřed místnosti a modře plápolal, bylo to kouzelné. Všichni jsme čekali, kdo na papírku bude napsaný a ve chvíli pohár začal více hořet. Náhle z něj vyletěl papírek, který Brumbál hbitě chytil jednou rukou.
„Kruvalským šampionem je Viktor Krum!" vykřikl a všichni začali hlasitě hvízdat, povzbudivě křičet a tleskat.
Karkarov byl štěstím bez sebe, že pohár vybral pravě Kruma, jelikož věděl o jeho šikovnosti. Karkarova jsem propalovala pohledem. Bylo vidět, že ví jak se na něj koukám, ale nedal to najevo.
Měl ze mě strach, protože patřím mezi nejbližší Pána zla, jsem jeho tajná zbraň proti protivníkům a zrádcům. Nebojí se mě jen z tohoto důvodu. Má strach z mé moci, tak jako všichni.
Pohár vyprskl další papírek, kde stálo jméno šampionky za Krásnohůlky. Jmenovala se Fleur Delacour.
Po chvilce vyletěl další, kde stálo jméno bradavického studenta, který bude reprezentovat školu.
„Bradavickým šampionem je...Cedric Diggory!" vykřikl s úctou Brumbál, který poplácal Diggoryho po rameni a ten odešel jako ostatní vybraní šampiony do sborovny za Velkou síní.
„Výborně, teď známe všechny tři šampiony, ale nakonec se jen jeden zapíše do historie, jen jeden zvedne nad hlavu tuto trofej šampionů," hlásal Brumbál a Skrk starší pokládal výhru, schovanou pod pláštěm na maličký stoleček. „Tuto nádobu vítězství! Pohár Tří kouzelníků!" vykřikl směrem k výhře a plášť z poháru spadl.
Všichni jsme vydechli úžasem, byl totiž opravdu nádherný. Brumbál k tomu dodal šmrnc, tak se na něj koukalo ještě lépe. Studenti začali tleskat a hvízdat, byli nadšeni.
V moment, ale pohár začal zvláštně plápolat a z modré barvy plamene se změnil na barvu rudou. Z poháru vypadl další papírek, všichni zalapali po dechu, když ho zmatený Brumbál chytil do své ruky.
„Harry Potter," přečetl zdrceně Brumbál a všechny pohledy spočinuli na Harrym, který by se nejraději propadl do země, jak to nečekal. „Harry Potter!" vykřikl nahlas a Pandora s Hermionou Harryho popostrčily, ať jde za Brumbálem.
Harry byl zmatený a vyděšený zároveň. Všechny pohledy ve Velké síni koukali na něj, pár studentů vykřikovalo, že je jen podvodník a není mu sedmnáct, že nemůže soutěžit.
Brumbál Harryho poslal za ostatními šampiony a zatím zahájil hostinu, aby se studenti najedli i profesoři.
Brumbál, Minerva McGonagallová, Skrk starší, Madam Maximoff, Moody, Severus i Karkarov zamířili v rychlosti do sborovny za šampiony a já se vydala za nimi.
Rozčíleně na sebe pokřikovali a dohadovali se o Harrym, který je čtvrtým šampionem Turnaje. Brumbál přimáčkl Harryho ke zdi a ptal se ho jestli hodil do poháru své jméno nebo jestli požádal někoho, aby to za něj udělal. Harry začal vrtět hlavou na nesouhlas, že o něčem takovém neví a že to neudělal.
ČTEŠ
Zrádkyně temnoty
FanfictionMusí být hrozné obětovat vše, na čem nám záleží a dcera slavného černokněžníka Gellerta Grindelwalda s tím má bohaté zkušenosti. Jak se s tím popere? Kolik překážek bude muset zvládnout? -to se dozvíte v mém příběhu💚 Oblíbená pasáž: „Nebudeš toho...