Na początek autorka. Wiem rozdział za rozdziałem ale moja kuzynka chce mi jak najbardziej zniszczyć życie a mianowicie:
Tak więc podziękujcie jej a ja pisze.
(Kolejny time skip)
Jesteśmy już u niego w domu, Katsuki poszedł się położyć do spania z resztą nie dziwię się mu. Lekarze mówili, że taki stan może utrzymywać mu się jeszcze przez parę dni. Może mieć nudności, być zmęczony, śpiący i rozkojarzony ale ważne, że się wybudził.Przyszłam do niego do pokoju i zastałam taki widok. Jest tak kurewsko uroczy, że muszę to przyznać. Najchętniej położyłabym się teraz obok niego i zasnęła obok tuląc się do niego, no wygląda po prostu jak misiaczek!
Nie mogę się powstrzymać i wiem, że to totalnie głupie ale muszę dać mu buziaka w policzek.
-Słodkich snów.- popatrzyłam jeszcze raz na niego i stwierdziłam, iż kolor ścian idealnie do niego pasuje. Po prostu te kolory są stworzone dla niego.
Po kilku godzinach wybijała już moja godzina, w której musiałam się poddać snu. Nie chcę mu przeszkadzać, niech śpi. Zasnę na kanapie w salonie, on potrzebuje spokoju.
Tak przyjemnie...cieplutko...milus~ chwila co?!
Usiadłam i zauważyłam, że spałam koło Katsukiego. Nieeee to się nie dzieje ja pierdole co ja tu robie?!Wdech, wydech...
Wyszłam z łóżka Katsukiego i skierowałam się znów do salonu. Położyłam się i od razu zasnęłam.
Cieplut...~ kurna co ja tu znowu robię?!?!
Idę stąd wali mnie to na ryj jakim cudem ja się tu...aha...już wiem... Aiko debilko... Ty przecież masz jaką indywidualność?! Teleportacja! Ale to nie zmienia faktu, iż ciągle pojawiam się obok Katsukiego.
Aż mi się przypomniało jak mnie Pani Niko ciągle musiała szukać. Zazwyczaj pojawiłam się w szkole albo w parku. Czasem i zdarzyło się, że gdzieś w autobusie albo w domu koleżanki z klasy. Przy mnie nigdy nie było nudno. Ale chyba po prostu już tutaj zostanę. Co się może stać? Najwyżej mnie zabije, nie?Tak musiałam takk zrobić.Nie pytajcie bo zabije i pociacham.
Yo z tej strony autorka. Usunęłam jeden rozdział i wkleiłam go tutaj ✌
2.07 a ja robie poprawki 🤲😭🌺
CZYTASZ
[w trakcie Remontu, Nie Dokończone!] Dziewczyna (Bakugou Katsuki x Oc) BnHA
ФанфикPrzez całe życie myślałam, że będę musiała przeżywać je samotnie. Bez drugiej oddanej mnie osoby u boku, lecz gdy przyszedł czas na liceum zjawił sie ktoś, kto zahipnotyzował mnie swoją osobą i marzę jedynie o tym by to sie nigdy nie skończyło. Lecz...