62.

811 46 7
                                    

-COOO??!?!? - odsunęłam się.
-Nic, głupia. - uśmiechnął się pod nosem.
-Agghhh już jest wieczór co tak szybko. - rozciągnęłam się i usiadłam.
-Uo kurwa... - złapałam sie za głowę bo nagle mi się słabo zrobiło.
-Co? - zapytał Baku chodźby zupełnie nie przejęty.
-Słabo mi hehe. - odpowiedziałam a Katsu na mnie popatrzył. Wstał i poszedł naprzeciwko mnie.
-Co ty robisz? - zapytałam chłopaka wyciągającego ręce do moich nóg. Katsuki nie opowiedział tylko mnie pociągnął mnie za kostki przez co przyjęłam pozę do leżenia. Nie mówiłam nic bo chciałam sprawdzić co dalej. Pociągnął kołdrę na której leżałam przez co przewrocilam się na bok. Okrył mnie i przyszedł z strony do której byłam odwrócona. Pocałował mnie w czoło.
-Głupia baba... Tch... - powiedział sam do siebie na co ja się uśmiechnęłam.

Położył sie z drugiej strony łóżka i przyciągnął mnie do siebie. Uwielbiam to uczucie... Czuję, że jestem ważna dla niego, to ciepło kiedy otula mnie swoją ręka, to uczucie, zmartwienie i miłość jednocześnie... Wiem, że go kocham ale tak cholernie się boję, że go stracę. Kiedy o tym myślę cała się trzęsę. Chcę odrzucić myśli w niepamięć, chcę się cieszyć tymi chwilami... Ale jednak te myśli blokują mnie. A co jeżeli się coś stanie? Co kiedy nadejdzie taki moment w moim życiu kiedy się poddam? Kiedy już go stracę. Stracę na zawsze i nic kompletnie nie będę mogła zrobić? Tylko on jest dla mnie najważniejszy, jest moją rodziną, przyjacielem oraz miłością w jedności.
Z moich oczu popłynęły łzy strachu. Odwróciłam się do blondyna i go przytuliłam.

-Kocham cię... - wypowiedziałam szeptem chłopakowi do ucha.

-Ja cię też kocham głupi krasnalu... - odpowiedział.

-Nie zostawiaj mnie nigdy. Proszę, ja nie chcę cię stracić... - rzekłam a z moich oczu płynęły kolejne łzy.

-Obiecuję. - kiedy odpowiadał poraz kolejny wzdrygnął.

-Ty płaczesz? - tym razem on zapytał.

-N-nie... Dobranoc. - odpowiedziałam po czym się odwróciłam i opatuliłam się ręka chłopaka a później kołdrą.







Siema biczysz. Fajny rozdział? Ale mi ciśnie w dekiel xddss

[w trakcie Remontu, Nie Dokończone!] Dziewczyna (Bakugou Katsuki x Oc) BnHAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz