Obudził mnie Katsuki który siedział obok mnie i głaskał mnie po włosach.
-Co ty robisz? - zapytałam blondyna łapiąc go za rękę i tuląc się do niej.
-Wstawaj już. - oznajmił.
-Juuż? - zmarszczyłam brwi.
-Tak. Jest 10 a ty dalej śpisz więc rusz te swoje zacne dupsko i pomóż mi sprzątać popcorn że wczoraj którym we mnie rzucałaś. - spojrzał na mnie ze zwątpieniem w oczach.
-No dobra... - mruknęłam zmieniając pozycję z leżącej na siedzącą.Wyszliśmy z Katsukim na spacer do parku.
-Chwila... Czy tam nie idzie Todoroki z jakąś dziewczyną?? - wskazałam palcem.
-Nie... Wracamy.. - Baku próbował mnie odciągnąć do tyłu ale ja pobiegłam w stronę Shouto.
-Hej Todoroki!- powiedziałam z radością. Spojrzałam na dziewczynę.
-My się chyba nie znamy... Aiko jestem!- z jebutnym uśmiechem podałam rękę dziewczynie.
-A ja Hotaru... Miło mi cię poznać.- przyjęła rękę. Odwróciłam wzrok od dziewczyny i spojrzałam nieco wyżej na chłopaka.
-A więc...- zaczął.
-Hotaru jest moją dziewczyną... - podrapał się po szyi i odwrócił wzrok na jakieś drzewo.
-Ulala.... - uśmiechnęłam się złośliwie.(pov. Katsuki)
O kurwa mieszaniec ma dziewczynę. Pewnie se myśli jaka ze mnie pizda. Dobra... Ja też tak zagram.
-No... Widzisz mieszańcu. Chyba Ci nie mówiłem ale Aiko jest moją dziewczyną... - popatrzyłem na niego z pogardą.
-Co?! - Aiko odwróciła się w moją stronę.
-To gratuluję, ale czemu nie powiedzieliście klasie? - zapytał Todoroki.
-Bo nie jesteśmy razem! - wyprzedziła mnie Aiko.
-Bo Hiku się boi. - spojrzałem na dziewczynę która parowała z nerwów i uniosłem jedną brew przy tym kładąc jedną rękę na jej talii a drugą na swoim biodrze.
-Ja ci kuźwa dam boi.- dziewczyna uniósł rękę do góry aby mnie uderzyć ale ja ją złapałem do swojej dłoni i przyciągnąłem ją do siebie sprawiając, że dziewczyna na mnie wpadła. Objąłem ją jedną ręką w talii i powoli zbliżyłem się do blondwłosej dziewczyny. Złączyłem nasze usta w namiętnym pocałunku. Czułem od niej chłód ale po kilku sekundach szczerą miłość. Jej delikatne usta sprawiały mnie o ciarki a ona sama przestała się wyrywać. Kiedy otworzyła oczy mogłem dostrzec w nich iskierki szczęścia które powoli zaczęły zagasać kiedy wkońu oderwałem się od Aiko.(Ja to wymyślałam jaaaaaa więc zajebiste będą lemonki i tak BTW to Hotaru to OC mojej kol Izz_chu hyhy)
-Ty my już nie będziemy przeszkadzać... - Dwukolorowiec oddalił się a ja zrobiłem triumfalny uśmiech.
-Musiałeś?- blondynka zasłoniła twarz rękoma.
-Tak musiałem KOCHANIE. - ostatnie słowo wydukałem nieco głośniej.
-Pieprz się. - odwróciła się i zaczęła iść przed siebie.
-Nie chce cie zdradzić więc chyba muszę z tobą! - poinformowałem Hikusię.
-Tyyyy chuju... - Krasnalka złożyła dłonie w pieści i gwałtownie się do mnie odwróciła. Nagle znaleźliśmy się na moście. Rozejrzałem się.(pov. Aiko)
Przeniosłam Katsukiego i mnie na mostek.
-Aaaa!! - próbowałam przeżucić blondyna przez mostek ale on złapał mnie za ręce i zrobił to co ja zamierzałam zrobić. Wpadłam do wody i popatrzałam do góry z niedowierzaniem.
-Oj oj oj chyba Ci mokro na mój widok. - Katsuki splótł nogi na krzyż i oparł się o barierkę.
-Nienawidze Cię!!!! - krzyczałam.
-Chciałaś powiedzieć 'kocham Cię' -
-Yh... Zabijcie mnie. - położyłam się w wodzie jak na łóżku.Siema byczqi trochę podupiony rozdział no nie? Ale mam nadzieję że się i tak podoba i mam prośbę. Jeżeli mnie czytasz zostaw najmniejszy znak o sobie np pisząc komentarz. Chcę zobaczyć ile was jest :3 💖💖
CZYTASZ
[w trakcie Remontu, Nie Dokończone!] Dziewczyna (Bakugou Katsuki x Oc) BnHA
FanfictionPrzez całe życie myślałam, że będę musiała przeżywać je samotnie. Bez drugiej oddanej mnie osoby u boku, lecz gdy przyszedł czas na liceum zjawił sie ktoś, kto zahipnotyzował mnie swoją osobą i marzę jedynie o tym by to sie nigdy nie skończyło. Lecz...