💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Szeptember 12. Péntek
Ma derült ki, hogy kit melyik Szakkör re veszik fel. Én ugye bekerültem az énekkarra. A színjátszást inkább hagytam. Béna.
Kitti Konyhakúltúrára fog járni, Vivi pedig rajzra. Hanna olvasókörös lett. Gabika is. Dani és Domi sakkozni fog. Norbi a suli újság fotósa lett.
A többiek (Balu, Marci, Gergő, Levi) focira mentek. Balu ugye még pluszba énekkaros is. És ennyi. Illetve még megemlíteném Vandát. Aki színjátszásra fog járni. Mit látott benne? Tök gáz, és kevesen is vannak.
A nap amúgy laza volt. Az angol röpdogán kívül (5-ös lett) semmi sem történt.
Suli után haza is mentem. Semmi dolgom nem volt, így gondoltam gépezek. Dorina írt messengeren.Dorina: Szia. Te tudtad, hogy Vivi és Marci járnak?
Én: Szia. Igen tudtam.
Dorina: Mióta járnak?
Én: Tegnap volt 1 hete.
Dorina: Miii?! De tegnap láttuk őket először.
Én: Azért, mert tegnap vállalták fel.
Dorina: Fú, az a dög!
Én: Ki? Vivi?
Dorina: Igen, ő. Hogy meri ellopni előlem Marcit? Én lettem bele hamarabb szerelmes.☹️
Én: Nyugi van... Én megyek jó? Szia!
Dorina: Szia.Az igen. Így, hogy Marci és Vivi felvállalta a kapcsolatát, sok lány szívét összetörték. Köztük ugye Dorináét és szerintem Bettiét is.
Szakkörök hete 5/5 mindenki megtaláltam a saját Szakkörét.
Angol 5/5 szupi
Dorina 5/3 eléggé kiborult.💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Szeptember 13. Szombat
Ma van Kitti szülinapi bulija. Alig vártam már, hogy 4 óra legyen.
És végre... Mikor Kittiék haza elé értem, egy tök átlagos családi ház volt előttem. A ház fala világoskék, és megnyugtató. A kerítés piros/vörös... Az egyik ablakból diszkófények világítottak ki, és Ariana Grande hangja 100000 decibellel üvöltött. Nyilván az Kitti szobája, a mai buli fő helyszíne. Csengettem... Kitti anyukája nyitott nekem ajtót.
Átvette az ajándékot, és adott papucsot meg parti sapkát. Fel irányított az emeletre. Kintre hallatszott a sikítozás. Benyitottam abba a szobába, amit a hang forrásának véltem és bummm... Diszkófények, lufik, Ariana Grande Kitti laptopján mosolyogva énekli, hogy GOD IS A WOMAN!, Kitti, Nóri és Vanda a szoba közepén ugrabugrál, sikítozik, táncol és... Közben sütit zabál. Biztos Kitti sütötte őket.
- Sziasztok.
- Réka! Szia.
- Gyere te is táncolni. - ragadta meg a karom Vanda és velem együtt ugrált tovább. Közben ledobtam magamról a papucsot és meg kóstoltam Kitti linzerjét. Nyamiii...
Nem sokkal utánam megjött Vivi, Betti és Dorina is. 5 óra körül lementünk a nappaliba (visszavettem a papucsot) és nekiláttunk a tortának. Vagyis először Kitti modellt állt az anyukájának a torta előtt, aztán kívánt és elfújta a gyertyákat. Torta után jött az ajándékozás. Minden ajándéknak örült. Az enyémnek is.
Visszamentünk Kitti szobájába és átöltöztünk pizsibe. Igen, este 6 órakor. Kitti anyukája híradót nézett odalent, és amúgy nem tudom ezt miért írtam le.
Kifestettük egymás körmét (a lábunkon is), hajat fontunk (én nem, mert nem tudok olyan jól XD) és felelsz vagy merszeztünk. Az jó volt...
- Felelsz vagy mersz? - néztem Kittire.
- Felelek.
- Melyik fiút tartod a legvonzóbbnak az osztályból?
- Mindegyik fiú egy idióta barom.
- Még Balu is? - kérdeztem. Hisz ők rokonok.
- Ő a leginkább. - mondta, mire mind felnevettünk. Aztán Vandának fenomenális ötlete támadt.
- Hagyjuk abba a Felelsz vagy Mersz-t! Inkább mesélj ciki sztorikat Balázsról. - nézett Kittire.
- Oké... Az cikinek számít hogy fél a bohócoktól? - kérdezte Kitti komolyan, de mindenki elnevette magát. Fél a bohócoktól?
- Ez jó! Mondj még! - visított Vivi.
- Ugye mi együtt jártunk általánosba is és 4.ben matek órán befingott. - folytatta Kitti.
- Befingott? - vihogta Betti.
- Be hát. - vigyorgott. - 6. Után közös nyaraláson voltunk Spanyolban. A tengerparton eltévedt.
- Szegény. - konyult le Vanda szája.
- És mikor nagynehezen megtalaltuk sírt, mint egy óvodás. - mondta Kitti. Na ilyen sztorikat...
- Még! - ordította Dorina.
- Nem mondok többet. Már így is szétaláztam. - ingatta a fejét nevetve. Aztán csengettek. - Ez a Pizza lesz.
Lementünk a nappaliba és megettük a pizzát. Aztán újra föl mentünk. Párna csataaa! Vicces volt. Pláne amikor Kitti K. O.-val ütötte ki Betti, ő meg vitte magával a SIÓ almalevet. Amin nem volt kupak. UH.
Gyors megmostuk a fogunkat (fürödni elfelejtettünk, upsz) és az ágyon és a földön fetrengtünk. Tini magazinokat olvasgattunk. Találtam egy tesztet Justin Bieber és Jennifer Lopez posztere között. Kitti a szülinapos, így átadtam neki a kitöltés lehetőségét. El is vállalta.
- Na Kitti! Nézzük a zsánered.
- Hajrá...
- Haj, szőke vagy barna?
- Barna.
- Szem kék vagy barna?
- Kék.
- Magassága... Kicsi, középmagas, magas. Melyik?
- Ne legyen törpe. Legyen jó magas.
- Oké. Természete... Kedves, vicces vagy romantikus?
- Legyen vicces.
- Oké. Te az A megoldás vagy... Szereted a magas, barna hajú kék szemű, humoros fiúkat.
- Nem mondod? - forgatta a szemét.
- Stop. Te szerelmes vagy?
- Igen.
- De kibe? - gondolkodtam. Aztán beugrott. Magas, barna hajú, kék szemű, vicces. Ez Levi... - Levi!
- Gratulálok. Megfejtetted.
- Te nem tudtad? - kérdezte Vivi.
- Nem. És te miért tudtál róla? Kitti, nekem miért nem mondtad el?
- És Levi? Hisz undorodsz tőle.
- Nem undorodom. Helyes és vicces, de olyan hülye... És azért nem mondtam el, mert okosnak gondoltalak és azt reméltem magadtól is rájössz.
- Hát rájöttem. - vonogattam a vállam.
A 9.-es lányok mind szerelmesek.
Vivi Marciba, de ők ugye együtt is vannak. Betti is Dorina is Marcit szereti, de semmi esélyük. Én és Vanda Baluba (versenyzünk XD) és mint kiderült, Kitti Levibe. Hanna meg... Hát őt nem tudom. Nincs itt.
Nagyon jó volt a buli. Annyi minden kiderült... Éjfél körül mentünk aludni, de csak 1 óra után tudtam lehunyni a szemem.Balu 5/4 fingott? Sírt? Fél a bohócoktól? Xddd.
Buli 5/5 nagyon jó volt.
Kitti 5/5 Gyó! Szerelmes Levibe?
YOU ARE READING
Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔
Teen FictionSzálkás Réka, a 14 éves lány Budapestre költözik a családjával. Hatalmas változás ez, elvégre Budapest nem Tiszaújváros. Eddigi élete borzalmasan unalmas volt, ám elkezdődnek a gimis évei, és egyre BALHÉSABB lesz minden. Barátok, ellenségek, szerelm...