Balhés Gimi 1. 💜

2.1K 77 14
                                    

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Augusztus 29. Péntek

Reggel 9 körül ébredtem fel. Megreggeliztem, átöltöztem pakolós cuccba és nekiláttam a szobámnak.
Először apa megcsinálta az ágyam (na végre! Köszönöm.), be is toltuk a bal hátsó sarokba. Vele szembe ment az íróasztal (a bal első sarokba). Köztük pedig a fürdőbe vezető ajtó van. A gardróbomnak a jobb hátsó sarok maradt, ugyanis vele szembe már a polcom volt. Amit ma tényleg megtöltöttem a könyveimmel.
Az egyik nagy, puha szőrös párnámat a fotelba raktam (ott a helye), a másikat pedig az ágyamra raktam. Új ágyneműhuzatot is húztam. Még jó.
Minden ruhámat bepakoltam a szekrényembe (így már nem is tűnik olyan nagynak), és tádá! Mindennél kész vagyok.
Már csak egy dolog maradt. A díszítés. Amit Ki nyomtatott képekkel szeretnék megoldani.
Van egy csomó képem, de a Top5 ez :

* 8.os ballagási fotó (a és b osztály)
* Csak a mi osztályunk lányai. Külön képre kértük a fotóst. Mindenki egyszerű Barack színű ruhában mosolyog. (Mind a 6unknak megvan ez a fotó. Viki, Kata, Zsani, Dóri, Aliz... Úgy hiányoznak).
* Selfie megint csak rólunk (B-s lányok). A strandon vagyunk, Aliz csinálta.
*Újabb kép a B-s lányokról (rólunk). Még 7.ben készült, egy sulis röplabda meccsen. Ez a favorit.
* Selfie rólam és egy nagyon jó (volt) barátnőmről. Úgy hívják, hogy Bianka. Edzős társak voltunk. Ugyanis régen judoztam. Meg tornáztam is, de mindegy.

Szóval ezek a képek amiket, az ágyam fölötti falra tennék. Egy baj van...
Nincs keret. Holnap megkérem anyát, hogy vegyünk a közeli plázában.

Szobám berendezése 5/5 tökéletes! Illetve...
Képkeretek 5/2 ajj.

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Augusztus 30. Szombat

A mai nap király volt. De tényleg.
Reggel, megint 9 körül keltem, és reggeli után elindultam anyával a plázába. Először képkereteket vettünk egy nem tom milyen boltban. 5 sima, fehér keret. Tök jók.
Utána mentünk a mekibe. Meki után pedig meglátogattunk néhány ruhaboltot is (H&M, Levi's).
Vettünk "pár göncöt". Na ebből az lett, hogy én vettem 3 pólót, 2 hosszú bluzt, és 2 gatyát. Anya hasonlóképp vásárolt. Szóval vettünk "pár göncöt".
Még bementünk a könyvesboltban. Mondjuk nem tudom, hogy kerültünk oda. Xddd. Anya vett magának egy szakácskönyvet, én pedig megkaptam az "Egy kutya 4 élete" című könyvet.
Zsani (volt osztálytárs, barátnőm), már olvasta és tetszett neki. Remélem nekem is fog. Amúgy a filmet már láttam (sírtam is rajta), úgyhogy garantáltan élvezni fogom az olvasását.
Mikor hazaértünk apa és Bence nagyban focizott az első kertben (pedig a hátsó nagyobb), és mikor megláttak minket meg a kezünkben lévő 100 szatyrot konkrétan leesett az álluk.
Vacsi után (csak a melegszendvics), anya meg gofeit is sütött. Nyami.

Képkeretek 5/5 megvannak. Apa felrakta őket a falra.
Egy kutya 4 élete 5/4 biztos jó. Ha Zsaninak tetszik...
Gofri 5/5 még mindig érzem a számban. Awww...

Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora