💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
~~~
- Igen. Megbocsájtassz?
- Te Megbocsájtassz? - kérdezett vissza. Hm. Hm.
- Igen.
- Jó én is. - mondta. Ujjait rákulcsolta az enyémre és elindultunk a suliba.
A portánál kaptunk egy újabb számot az iskola újságból. Nem nagyon keltette fel az érdeklődésemet. Szó szerint egy szenny volt. Hátha a februári jobb lesz. Elvégre farsang, valentinnap, közeleg a tavasz...
Nem álltam meg a menő társaság előtt, egyenesen a szekrényemhez mentem. Felragasztottam Shawn és Brandon poszterét a két kinyomtatott képet és a LÁMA matricát. Kivettem a szükséges cuccokat, és becsuktam a szekrényt. Bementem a terembe. Leültem a helyemre. Hiányzik Kitti.Nyelvtan - mondat elemzés.
Matek : írás és számolás.
Angol : Filmnézés angolul (mindent értettem 🙂).
Föci : Amerikából írtunk és videókat néztünk,
Tesi : Röplabdaaa!Párokban adogadtunk. Dorina-Betti, Vivi-Hanna, Vanda-Én. Én nagyon jó voltam. A tanárnő meg is dicsért. Hm. Hiába judoztam, tornáztam... Lehet, hogy a röplabda a nekem való sportág. Á... Kinek kell sport? Kidurran a fejem a sok tanulástól, nincs rá időm.
Énekkaron mindenfélét énekeltünk. Nem lesz előadás a közeljövőben úgyhogy... A lányokkal (Fruzsi, Tami, Niki, Emma, Lili, Dóri, Panka és én) elhatároztam, hogy énekkar után elmegyunk a plázába. Balu nehezen akart elengedni, de muszáj volt. Írtam anyának egy SMS-t és már indulhattunk is. Emmának és Pankának 5-kor mennie kellett. Mi ráértünk. Beléptünk a plázába, és egyből a Mekibe mentünk. Mindenki leadta a rendelését, aztán leültünk két asztalhoz.
- Na dumcsizzunk. - mondta Lili és megtámasztotta az állát.
- Miről? - kérdezte Panka.
- Pasikról. Nyilván. - mondta Dóri.
- Oké. Én szingli vagyok. - kezdte Emma.
- Én is. - mondta Panka.
- Én is. - mondta Tami.
- Szintúgy. - mondta Niki.
- És sajnos én is. - mondta Fruzsi. Jaj tényleg. El is felejtettem. Neki tetszik Boldi. De neki van barátnője. Ajj. ☹️
- Jaj tényleg. Mi újság? - kérdezte Niki.
- Semmi. Levegőnek néz.
- Ajj már!
- Miről van szó? - kérdezte Dóri, Panka és Lili.
- Fruzsi szerelmes Boldizsárba és el is mondta neki, de neki van barátnője. - mondta Tami.
- Wow. Ki a csaj? - kérdezte Dóri.
- Sáfrányos Izabella... - kezdte Fruzsi, de mindannyian egyszerre nevettünk fel. Mi ez a kacifántos név? Sáfrányos Izabella? HÁHÁHÁHÁ. 😂
- Ne nevessetek. Kurva szép csaj. Magas, szőke, kék szemű, végzős.
- De nem Pesti ugye? Vidéki nem? - kérdezte Tami.
- Ja, Szegedi.
- Szóval 18 éves, Szegedi, szőke hajú, kék szemű... Azta. Te 16 éves vagy, Budapesti, barna hajú, sárgásbarna szemű... - hasonlította őket össze Lili. - Mit számít. Te sokkal szebb vagy.
- Így igaz. - mosolyogtam rá kedvesen.
- És mit szólt Boldi amikor szerelmet vallottál neki? - kérdezte Dóri.
- Elkezdte fényezni magát, hogy rá mennyire buknak a csajok... Nem szeretné elkötelezni magát. De mégis, mert van barátnője. És akármennyire is szép vagyok, meg akármennyire is jó a hangom... Ő akkoris Sáfrányos Izabellát szereti. - mondta Fruzsi és kitört belőle a zokogás. Jaj, szegény.
- Fruzsiii! Ne sírj! - vigasztaltuk. Odajott hozzánk egy helyes fiú. Magas, vékony (azért egy kicsit izmos), barna hajú, kék szemű...
- Farkas Fruzsina? Hű, de megváltoztál. - nézett le Fruzsira. Aki letörölte a könnyeit, aztán felnézett. Tátva maradt a szája. Ki ez a srác?
- Petrányi Zoli?
- Petrányi Zoli. - mosolygott.
- Hű! Te is... Megváltoztál.
- KHM! - krákogtunk. Nem ártana bemutatni minket.
- Ja igen. Ugye, tudod én a Szent Istvánba járok. Ők itt a barátnőim. Mind énekkarosok vagyunk.
- Helló. Énekkar? Még mindig énekelsz? Mondjuk ez alap. Csodás hangod van - bókolt (!!!) Fruzsinak ez a Zoli.
- Köszi. Veled mi újság? Hogyhogy itt vagy?
- Csak éhes voltam. - vonta meg a vállát. - Nekem most mennem kell. Elromlott apám számítógépe, és én fogom megjavítani. Tudod, a nagy mechanikus. - mondta. Fruzsi felnevetett.
- Oké. Majd beszélünk messengeren.
- Mindenképp. Sziasztok. - köszönt el.
- Te jó ég, Fruzsi. Itt a főnyeremény. - mondta Lili.
- És tényleg. Az a hülye Boldi meg elemhez a jó büdös ***** ******.
- De ki ez a srác? Honnan ismered? - kérdezte Niki.
- Volt osztálytársam. 8 évig jártunk egy osztályba. A Kosztolányiba. Én a Szent Istvánba jelentkeztem, ő meg a Mechanikai szakközépbe.
- Jó pali. - jegyezte meg Emma.
- Hát igen. Megváltozott. - mondta Fruzsi.
- Miért milyen volt előtte? - kérdeztem Niki.
- Hát... Fogszabályzós, pattanásos...
- Tisztára, mint Gergő. - mondtam. Mind nevetni kezdtünk.
- De tényleg. Borzasztó volt. Külsőleg. Amúgy rendes srác.
- És most már helyes is - mondta Lili.
- Úgy bizony. Istenem mekkora mázli, hogy összefutottunk. Ha nem jön akkor még mindig Boldi után sírok.
- Ami elég nagy hülyeség. - mondta Tami.
- Az. - bólintott
5-kor Panka és Emma elment. Mi hatan (Lili, Dóri, Niki, Fruzsi, Tami és én) pedig tovább beszélgettünk. 6-kor elindultunk haza.
Niki a Gárdonyi felé lakik, ő arra ment. Niki és Lili a Kandó felé ment. Fruzsi, Dóri, Tami és én pedig a Wesselényin. Tami a Jókai Mór utcánál lakik. Fruzsi a Mikszáth utcában (Balu szembe szomszédja), Dóri a Deák Ferenc utcában, én meg ugye a Farkas Antal utcában lakok. Dóri kiöntötte nekünk a szívét, hogy milyen nehéz végzősnek lenni. Hogy 2 hónappal azt se tudta mi akar lenni. Meg hogy amúgy meg most se tudja...
- De végül hova mész?
- Orvosira. - mondta.
- Mi?! Ez komoly?!
- Igen. Azon belül pedig szemész akarok lenni.
- Hogyhogy? - kérdezte Fruzsi.
- Még szünet előtt voltam a szemészeten. És annyira megtetszett, hogy... Eldöntöttem, hogy szemész leszek.
- És mi volt a szemészeten?
- Ja. Szemüveges leszek. Februárban kész lesz a szemcse.
- Ó. Az jó.
- Ugye? Mindenki utálja a szemüveget. De nekem kifejezetten jól áll. - mondta Dóri. Otthon tanultam, ettem, telóztam... És alvás.Balu 5/4 megbocsájtottunk egymásnak.
Szekrenyem 5/5 zsír. 🙂
Petrányi Zoli 5/? Nem rossz, nem rossz. Hajrá Fruzsi!
Énekkar lány csapat 5/5 szeretjük egymást. ❤️💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Január 9. Péntek
Kitti jött szerdán. Tényleg semmi baja nem volt. Tegnap az ofő azt mondta, hogy ma elmarad a nyelvtan óra, mert az igazgató asszony (a diákoknak csak Nádas) egy közérdekű közleményt fog velünk megosztani. Na, de ilyet? Én személy szerint arra számítottam, hogy valami papírgyűjtés, vagy közös szemét szedés... Hát nagyon nem. Minden diák az aulában állt, és várt. Pontban becsengőkor Nádas beleszólt a mikrofonba.
- Kedves diákok. Ne haragudjatok, hogy elkértelek titeket erről az óráról, de...
- Nem baj. Matekunk van. - kiabálta Milán. Nádas szúrós szemmel nézte őt. Úgyhogy inkább behúzta a nyakát.
- Szóval. Egy nagyon fontos dologról kell nektek beszámolnom. És a segítségeteket szeretném kérni.
- Vajon mi történt? - kérdezte tőlem Kitti.
- Nem tudom.
- Az van... Hogy az iskolánk mögötti területet megvásároltuk. - mondta. Mindenhol susorgás, morajlás hallatszott.
- Méghozzá, azért mert bővítjük az iskolát.
- Mi van?! - néztem értetlenül Kittire. Aki jelentkezett.
- Igen. Mit szeretnél? - nézett rá Nádas.
- Mi szükség van bővítésre? Minden osztálynak van terme, van egy nagy aula, torna terem, büfé, menzás ebédlő, mosdók... És mindent 2 évvel ezelőtt újítottak.
- Nos. Ugye az iskolánk ugyanolyan, mint egy általános iskola. Olyan diákoknak van, akik nem tudják, hogy mik szeretnének lenni a jövőben. Lassan 25 éve, hogy az iskola felépült. És eddig mindenkinek megfelelt ez a tanítási módszer. Viszont 1 hónappal ezelőtt, a kerület új polgármestere, tájékoztatott arról, hogyha nem variálunk át mindent, akkor bezáratja az iskolát.
- Mi?! Azt nem tehetik! Hogy mereszelik?! Leüssem a polgármestert? - jöttek a kommentárok a diákoktól. Az utolsót Levi mondta. Ez kész. 😂
- És milyen formában lesz átvariálva az iskola? Bővítjük? Mert attól még bezárják. - érdeklődött az egyik szőke iker lány (Fanni vagy Flóra. Nem tudom).
- Azért bővítjük az iskolát, hogy legyen hely, még több tanteremnek, ugyanis új osztályokat indítunk.
- De miért? És mi maradunk így? - kérdezte a másik iker lány.
- Igen. Ezeket az osztályokat már nem lehet megváltoztatni. És a mostani 8.-osok is általános szakra jelentkeztek nálunk, hisz itt csak ez van. Viszont nyáron elkezdjük az építkezést, és két év múlva minden teljesen megváltozik.
- Hogyan? Milyen osztályok lesznek? - kérdezte egy 10.es fiú.
- Ti maradtok így. Továbbra is lesz egy általános osztály, ami 3 fővel bővül.
- 15-en lesznek egy osztályban? - kérdezte Panka.
- Igen. Ezen kívül lesz egy angolos, és egy németes osztály. Ide 12-12 gyereket veszünk fel. Emelt szinten fogják tanulni a saját nyelvüket, és mellette tanulhatják a másikat, vagy franciát.
- Franciát? - vidultam fel. Régi álmom, hogy franciát tanulhassak, és kijussak Párizsba. Látni akarom az Eiffel tornyot, croissant és bagettet akarok enni, és kávét akarok szürcsölni. Ú! És látni akarom a MonaLisát is. 🙂❤️
- Jelenleg úgy van, hogy a 9.-esek csak angolt tanulnak, és 10.-ben bejön a német. Viszont szereztünk egy francia tanárt, aki már jövőre is nálunk fog dolgozni. Úgyhogy a mostani 9.-esek választhatnak, hogy németet, vagy franciát akarnak tanulni.
- Ú! Én franciát. - mondtam vigyorogva.
- Én is. Remek. Majd meglátjuk ki a jobb. - mondta Kitti. Hát oké. Ő ebből is versenyt csinál.
- És miért is kell a mi segítségünk? - kérdezte az egyik 12.a-s fiú. Martin.
- Azért fiam, mert kevés pénze van az iskolának, és az építkezés milliókba kerül.
- Most azt akarja, hogy pénzt adjunk? - kérdezte döbbenten egy 11.es fiú.
- Nem feltétlen. Arra gondoltam, hogy...~~~
Sziasztok!
A Sáfrányos Izabella névvel semmi bajom nincs, gyönyörű Név. De ebben a sztoriban nem egy mesés karakter jár hozzá. Mit szóltok az iskola bővítéséhez? Mi lesz ennek a következménye? A kövi részt majd hozom. 😚💞
VOCÊ ESTÁ LENDO
Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔
Ficção AdolescenteSzálkás Réka, a 14 éves lány Budapestre költözik a családjával. Hatalmas változás ez, elvégre Budapest nem Tiszaújváros. Eddigi élete borzalmasan unalmas volt, ám elkezdődnek a gimis évei, és egyre BALHÉSABB lesz minden. Barátok, ellenségek, szerelm...