💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
~~~
K. O. Ajaj... Balázs helyre tette az állkapcsát és neki akart esni Dávidnak. Dávid emelte a kezét, de én (mint volt judos) megragadtam és karkulcsot csináltam rajta. Eléggé meglepődött mikor kishíjján kitörtem a kezét. De nem feszítettem nagyon. Csak annyi kellett hogy meglepődjön. Aztán hirtelen, mikor nem számított rá úgy állba rúgtam hogy... WOW!!! Ninja!!!
Mindenkinek, de tényleg mindenkinek leesett az álla. Dávidnak is, csak neki azért mert megrúgtam. Ő is próbálta helyre rakni, de nem sok sikerrel. Balu szorosan magához húzott és megcsókolt.
- Mégis milyen hely az a Miskolc? - kérdezte röhögve. - Valami Ninja képző? Vagy ez is a judo része?
- Nem, dehogy. Ez csak úgy jött. - mondtam. Mire Balu felnevetett, és megint megcsókolt.
Igazán filmbe illő jelenet volt. Kár hogy megint megzavarták.
- Idefigyelj te kis ribanc! Szállj le Baluról! Velem jött a buliba, most velem fog lassuzni, és velem fog csókolózni. Úgyhogy add ide! - sikitott Fanni. Mint egy óvodás kislány, akitől elvették a Barbie babáját. Jelen esetben Balu volt a baba. Mi Baluval összenéztünk és kitört belőlünk a nevetés.
- Ez nem vicces! Dávid vidd el innen Rékát, had legyek én is egy kicsit Balázzsal.
- Azonnal! - mondta Dávid és elindult felénk. Balu már elem állt de én rászóltam.
- Egyedül is meg tudom védeni magam. Dávid! Fanni! Figyeljetek csak rám!
- Mondjad! - morogták.
- Nos, szóval. Felsoroltam, hogy Dávid hány lánnyal volt már eddig együtt. Hatról tudunk. Hm. Nem semmi. Fanni, te hány fiúval jártál tavaly?
- Nem mondom meg.
- Ó, hogyne. Semmi baj. Nyújtsa fel a kezét aki járt már Fannival. - mondtam a tömegnek. Feltette a kezét 4 ember. Patrik, Samu (!!!), egy másik 10.es és egy 11.-es.
- Aha. - hümmögtem. - Ti ketten ugyanolyanok vagytok. Csak a nemetek különbözik. Mindketten mindig másban keresitek a szerelmet. Nem tudjátok kiben bízhattok. De emiatt bennetek se bízik senki. Mindenkiben keresitek a szerelmet. Csak egymásban nem. Nem is tudjátok mennyire összeilletek belsőleg. Örülök, hogy én vagyok az az ember aki felvilágosítást titeket erről.
- Te teljesen hülye vagy. - mondta Dávid és kiviharzott a teremből. Szerintem a suliból is.
- Hah. Jellemző. Le akarsz rázni és rá akarsz sózni arra aki meg téged kísér. Ez annyira gyerekes próbálkozás. - fújtatott Fanni.
- Hogyisne. De azért gondold végig amit mondtam.
- Mindenképp. - forgatta a szemeit és ő is elindult haza. Mikor kiment a teremből, hatalmas taps és füttyszó ünnepelt minket. Nem is csak azért mert kiosztottuk őket, hanem mert újra minden a régi. Együtt vagyunk. Megint. A mi kapcsolatunk Baluval igazán különleges. Félkapcsolattal kezdődött. Aztán átváltott álkapcsolatba. Aztán igazi lett. Őrülten szerelmesek voltunk egymásba, de jött Fanni. Ő gyökeresen megváltoztatott mindent. Szüneteltünk egyet. De a szünet alatt rájöttünk, hogy nem bírunk egymás nélkül élni. Tehát ez a mi történetünk. Eddig...
Miután befejezték a tapsolást és a fütyülést, a rádióból felcsendült a Blablabla.
Én Balu karjai közé ugrottam és szorosan megöleltem. El sem akartam engedni. Ő is átölelt. Közben a hajamat simogatta.
- Figyelj csak. - mondta mire elengedtem. - Tudom hogy vámpír vagy, de hol a fogad? - kérdezte mire felnevettem.
- Irritál. Majd odaadom Bencének.
- Fúj. Már volt a szádban.
- De ő ezt nem tudja. - mondtam ravaszul, mire Balu is felnevetett és megpuszilta a homlokom.
- Egyébként... Fogak nélkül is gyönyörű vámpír vagy. - mondta. Én elpirultam, mire ő adott egy röpke csókot.
Emlékszem, régebben elkezdtem számolni a KOMOLY csókokat. De már abbahagytam. Felesleges. Ha ezt örökre számon kéne tartanom, akkor meg sem állnánk végtelenig.
Nade elég a romantikából. Táncoljunk!
Úgymond alkottunk egy "kis" csapatot. Én, Balu, Marci, Levi, Kitti, Ádám, Vanda, Patrik, Fruzsi, Boldi, Tami, Niki, Dóri, Dani, Kristóf, Zorka, és... és Zorka partnere Nándi. Elég fura fazon...
Fekete cucc (Amúgy ő a kaszás), kekete haj, szemöldök pirszing, orrpirrszing, fültágító és elvileg van egy tetkója is. Az igen... Illik Zorkához.
Szóval mi alkottunk a MENŐ csapatot. Csak úgy táncoltunk. Spontán ami az eszünkbe jutott. Aztán Boldi felvetette az ötletet, hogy csináljunk kisvonatot. Először nem értettem, aztán leesett. Balu megfogta a vállam és Kitti felé tolt. Azt remélve, hogy őt fogom megfogni. De elkéstem. Ádám megfogta Kitti vállát amitől kirázta őt a hideg. Szóval ugrott a téma. Nem foghatom meg akárki vállát. Legalábbis Balu nem engedte.
- Vanda vállát megfoghatom? - kérdeztem.
- Igen. Azt megengedem. - mondta, mire elmosolyodtam és megfogtam Vanda vállát. Mindenki elhelyezkedetett. Legelöl az ötletgazda, Boldi, mögötte Fruzsi, mögötte Tami, mögötte Niki, mögötte Vanda, aztán én, Balu, Marci (huh), Patrik, Norbi, Zorka, Dóri, Dani, Levi, Kitti és Ádám. Kész voltunk. Elindult a vonat. Tudtuk, hogy ez jó ötlet, és hogy biztos sokan beszállnak még. De hogy mindenki??? El se férünk a színpadon. A sor eleje már a terem ajtajánál fordult el balra, és a vége most ért fel a színpadra. Nagyon jó volt. Mikor "megérkeztünk", rengeteget nevettünk. Aztán tovább táncoltunk. Ilyen fél 9 körül elindultam haza. Balu természetesen elkísért. A kapu előtt állva, még beszélgettünk kicsit, aztán nagynehezen elbúcsúztunk egymástól. Felmentem a szobámba, eldőltem az ágyon és szüntelenül mosolyogtam. Nagyon jó volt a mai nap.Dávid 5/2 bevert Balunak. De elintéztem aztán jól ki is osztottam.
Fanni 5/2 hisztérikus picsa.
Kitti és Ádám 5/5 cukik együtt.
Marci és Sára 5/3 együtt jöttek, együtt mentek. Ennyi. De Sára ennek is nagyon örült.
Vonat 5/5 vicces volt és elég sokan összegyűltünk.
Thousand years 5/5 kedvenc zeném. Hiszen Baluval erre jöttünk össze. Megint.
Balu 5/5*** újra az enyém. Csak az enyém! Nem szeretem, hanem...
❤️❤️❤️I. M. Á. D. O. M.❤️❤️❤️Na helló! 😁
Vége a halloween bulinak, volt bunyó, szerelem, érzelgősség... Egy újabb problémának vége. De ebben a gimiben mindig történik valami. Úgyhogy készüljetek fel, mert sok Balhét tartogatok még nektek. 😅
Majd jelentkezem. Sziasztok. 💕
CZYTASZ
Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔
Dla nastolatkówSzálkás Réka, a 14 éves lány Budapestre költözik a családjával. Hatalmas változás ez, elvégre Budapest nem Tiszaújváros. Eddigi élete borzalmasan unalmas volt, ám elkezdődnek a gimis évei, és egyre BALHÉSABB lesz minden. Barátok, ellenségek, szerelm...