💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Június 14. Hétfő
Ma volt az évzáró. Hűha. Felvettem az egyenünneplőt. És azt vettem észre, hogy az a szoknya egyre idegesítőbb. Eddig csak a fodrok meg a csipkék zavartak. De most már szűk is. A blúz is az egy kicsit. Mellben. 😂
A suliba érve felszaladtam a termünkbe. Hm. A 8. terem. Emlékszem amikor először beléptem ide. Amikor először megláttam Balut. Beleszerettem és... És ez rég volt. Elmúlt. Na!
Mindenki az aulában volt. Hatalmas volt a ricsaj és vártuk Nádast. De nem jött. Türelmetlenül toporzékoltam a lábammal. Mindenki ideges volt, szívünk szerint már mentünk volna haza. A legtöbb gyerek elővette a telefonját. Pech, hogy én a teremben hagytam. Levi telefonjából egy női nyafogást hallottam. Valaki énekelni próbált. Közelebb mentem hozzá és megnéztem mi az. A telefonban egy szőke lány énekelt.
- Levi. Ki ez?
- Ez? Ez itt egy dögös csaj.
- Egy dögös mi? - nézett rá dühösen Kitti.
- Egy dögös csaj. - mondtam.
- Lukács Levente! Miket nézegetsz a telefonodon?
- Felrobbant a YouTube.
- Mitől?
- Gondolom a dögös csajtól. - szóltam bele.
- Ja. Tőle.
- És mit csinál? Rázza a seggét? Mert ha azt nézed, akkor esküszöm, hogy...
- Esküszöm, hogy megöllek? - kérdezte Levi és gúnyos mosolyra húzta a száját. Kitti megenyhült. Hát ja. Ez a mondat történt meg december 1-én. Mielőtt összejöttek. 🙂❤️
- Na! Szóval? Mit csinál?
- Énekel.
- Énekel? Inkább nyafog. - mondtam.
- Hőő! Igenis jó hangja van. - védte meg Levi. Elölről kezdte a videót. És az elején tényleg egész jó hangja van annak a... Dögös csajnak.
- Ettől robbant fel a net? - kérdezte szemrehányóan Kitti. - Ennél é is jobban énekelek.
- Akkor én meg pláne. - forgattam meg a szemem.
- Naaa Réka! Irigy vagy? - vigyorgott Levi.
- Nem. Én nem. Csak kíváncsi vagyok mi lesz ebből a csajból. Ha egy videó miatt felrobban a net, akkor mi lesz 10 videóval később? Ő lesz az X faktor új mentora?
- Akár. - vonogatta a vállát Levi és elrakta a telefonját. Megjött Nádas.
Mondott egy naaagyon hosszú és uncsi szöveget. Aztán minden diákot megkért arra, hogy menjen a saját terembe. Hm.A 11.a-sok a 3-as terembe mentek.
A 11.b-sek a 4-es terembe.
A 10.a-sok az 1-esbe.
A 10.b-sek a 2-esbe.
A 9.a-sok pedig a velünk szembe lévő 7.-es terembe.
Az 5.-ös és 6-os terem üresen maradt, hisz a 12.esek már nem járnak ide. De nem kell félni. Szeptemberben jönnek a gólyák.
Mindenki leült a helyére és Kántort nézte. Kántor kezében pontosan 12 darab bizonyítvány volt. Senki se bukott (hála az égnek). Miután Kántor mindenkit "megdicsért" és kiosztotta az "igazán jól sikerült" bizonyítványokat, mindenki mehetett amerre látott. Marci felvetette, hogy menjünk el fagyizni. Közösen. Ezt Kántor is hallotta és elhatározta, hogy ő fizeti.
- Oké. Mehetünk! - mondta mindenki.
A pláza mögötti fagyizóba mentünk. Én szigorúan csak egy gombócot ettem. Banánosat.
Kerek 1 órakor már otthon is voltam.
Kiültem a kertbe. Leraktam egy pokrócot a fűbe. Felvettem egy kalapot (ezelőtt még sose láttam, anyáék szobájában találtam), csináltam limonádét és beleöntöttem egy palackba. Megfogtam egy bizonyos könyvet (Egy kutya 4 élete) és kimentem. Lehasaltam a pokrócon és olvasni kezdtem. Ha szomjas lettem akkor ittam a limonádéból. 4 órakor már ki lett olvasva a könyv. Még augusztusban vettük anyával a plázában. És hány hónap eltelt azóta. És még annyit se tettem, hogy leveszem a polcról és visszateszem.
Asszem a nyaram nagy részét olvasással töltöm. Ugyanis Huszár egy csomó kötelezőt feladott. Na mindegy. Asszem ennyi volt. Eltelt egy év.
Ha így vissza pörgetem az időt, akkor azt hiszem ez volt a legeslegjobb évem. De komolyan. Volt benne minden. Jó és rossz is. De engem most csak a jó dolgok érdekelnek. 🙂Év vége 5/4 hát ez is előtt. De sebaj. Van még 3 évünk együtt. Te jó ég...
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Na hát ennyi is lett volna ez a tanév. Csak úgy hemzsegett a BALHÉKTÓL ugye? Még mielőtt neki kezdenék a 10.b életének (egy másik könyvben), lesz itt egy bazinagy szünet, amiért előre is elnézést szeretnék kérni. De a könyv vége előtt lesz még egy meglepetés... Egy újabb KÜLÖNKIADÁS. Whoa!!! 😶
KÜLÖNKIADÁS - Nyári Kalandok
A megosztásra hamarosan sor kerül. És végül ez fogja lezárni a...
Balhés Gimi - A KEZDETEK KEZDETÉT
Remélem tetszett a történet, és továbbra is velem maradtok. Egyúttal szeretném megköszönni a 10K megtekintést, amit a mai napon sikerült elérni. Nagyon hálás vagyok a támogatás minden formájáért, nekem már egy vote-is nagyon jól esik. ❤️❤️❤️
Azt tudni kell erről a könyvről, hogy teljes mértékben az Szjg ihlette, és csak azért tettem fel ide, hogy ne az én kis rejtegetett történetem legyen, hanem másoknak is megmutassam. De arra nem gondoltam volna, hogy 10 000 megtekintése lesz. Pláne úgy, hogy az eleje tele van helyesírási hibákkal és elírásokkal. És hogy azokat mikor lesz időm kijavítani nem tudom. 🙄
Az új könyvről pedig egyenlőre semmit sem árulok el. Meg hát jó sokára is lesz. 🤫❤️
YOU ARE READING
Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔
Teen FictionSzálkás Réka, a 14 éves lány Budapestre költözik a családjával. Hatalmas változás ez, elvégre Budapest nem Tiszaújváros. Eddigi élete borzalmasan unalmas volt, ám elkezdődnek a gimis évei, és egyre BALHÉSABB lesz minden. Barátok, ellenségek, szerelm...