💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
❤️Augusztus 5. Péntek ❤️
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Wooow. 😯 Na szóval. A story a következő. Délután nagyban fürdök a medencében a kertben (amit apa már 2 hete felfújt, és egyszer már túl estünk a víz cserén), amikor azt veszem észre, hogy a kapunál két férfi áll. Vagyis inkább egy férfi meg egy fiú. Kijöttem a vízből, felvettem egy hálós kardigánt (kicsit kicsi rám), és odamentem. A férfi olyan idős lehet, mint apa. A fiú meg... Hát nem tudom, de helyes.
- Mit akarnak? - kérdeztem hűvösen.
- Öhm. Te Szálkás vagy? Ti vagytok a Szálkás család?
- Igen, mi kéne?
- Ezt nehéz elmagyarázni. Beengedsz?
- Biztos, hogy nem. Azt se tudom kik maguk.
- Had mutatkozzunk be. Az én nevem Szálkás Flórián. A fiam pedig Szálkás Dávid. - mondta a pasas. Nekem leesett az állam.
- Nem tudtam, hogy ilyen gyakori a Szálkás név.
- Pedig amúgy az. - mondta a fiú a szemembe nézve.
- Jó, és? Név rokonok vagyunk, ennyi.
- Meg rokonok.
- Még sose hallottam magukról szóval...
- Mi se rólatok. Egész addig, amíg az apám meg nem halt és a végrendeletében azt nem kérte, hogy keressünk fel titeket.
- Aha. Jó vicc.
- Az édesapád neve Szálkás Róbert, ha jól tudom.
- Igen.
- Ő az én másodunokatestvérem. Dávid pedig a te harmadunokatestvéred. Az apukám Szálkás Gyula a te nagyapád, Szálkás Tibor unokatestvére volt.
- Aha - bolintottam kelletlenül - Nekem ez sok. És biztos vagyok benne, hogy valami csalók vagytok.
- Szivi, figyelj ide. - támaszkodott neki a kerítésnek "Szálkás Dávid" - Nem azért utaztam ide Romániából, hogy elkergess minket. Légyszi hívd ki a szüleid, hogy velük is beszélni tudjunk. És kérlek engedj be minket mert megsülök.
- Ö... Szólok apának. - mondtam. Mi az, hogy szivi? Ki ez a csávó? Han Solo?
- Szóval ti lennétek azok a bizonyos rokonok. Nem hasonlítotok ránk. - mondta apa osszehuzott szemekkel.
- Nem kötelező a rokonoknak hasonlítaniuk. Tessék itt a családfa. - nyújtott az egy mappát az a férfi.
- Amíg a felnőttek tárgyalnak mi is beszélgethetünk. - mondta nekem Dávid.
- Oké. Az öcsémet is bemutatnám, de napközi táborban van az iskolában.
- Van öcséd? Csúcs. Hány éves? És te mennyi vagy?
- Ő 12. Én meg 15.
- Én meg 17. November 3-án leszek 18.
- Aha. Te most leszel végzős igaz?
- Ja. Szar úgy, mert fogalmam sincs róla, hogy mi lesz velem a jövőben. Anya orvos, apa építész...
- Még van egy kis időd eldönteni. - mosolyogtam.
- Ja. Amúgy, ne hívj Dávidnak. Jobb szeretem a Dave-et.
- Dave?
- Ja. Volt barátnőm kezdett el így hívni. Azt mondja valahonnan olvasta.
- Szerintem tudom honnan.
- Honnan?
- Szjg. - mondtam. Hű. Az is milyen jó könyv. A kedvencem, de tényleg. Na jó, nem csak az. Minden Leiner Laura könyvet imádok. ❤️❤️❤️
A felnőttek addig addig tárgyaltak, hogy eldőlt, mi most tényleg rokonok vagyunk. Azta. Flórián és Dávid elment. Kár. Dáviddal (bocsánat, Dave-el) olyan jóba lettünk. Vicces srác. És tényleg nagyon helyes is. Tiszta Shawn Mendes. Te jó ég. 😂❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
❤️Augusztus 7. Vasárnap ❤️
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Hűűű... ❤️❤️❤️
Tegnap Dénes rámírt, hogy találkozzunk már. És ma találkoztunk. A fenti, Petőfi parknál. A Spanyolban vásárolt nyári overallom volt rajtam.
Mikor meglátott leesett az álla.
- De dögös vagy. - "köszönt" - KB 2 hónapja láttalak utoljára és így megnőttél. A hajad is szőkébb, meg minden. Baszki a végén magasabb leszel, mint én. Az nem túl jó egy kapcsolatban.
- Milyen kapcsolat? - nevettem fel.
- Te nem szándékozol velem járni?
- Ó, dehogynem.
- Komolyan? Most?
- Nem tudom. Még nem.
- De szeretsz?
- Mi az hogy. - mondtam vigyorogva.
- Akkor egy csókot had csenjek már el. - mondta, és mire felfogtam, hogy ő ezt komolyan gondolta, magához húzott és megcsókolt. Oké... 🙂❤️
Megbeszéltük, hogy MÉG nem járunk. Meg amúgy a nyarunkat is átdumáltuk. Előttem még van egy Csepeli hétvége, és egy jól beszervezett osztálytalálkozó a Bükkben. Ja, hogy ezt még nem is említettem? Bálint írt, meghívott.
Augusztus 20-án és 21-én egy nagy bükki faházban lesz az egész volt osztályom. Buli. Jó naaagy buli. Hú. Már alig várom. De előtte még Csepelre is menni kell Zsófihoz.
ESTÁS LEYENDO
Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔
Novela JuvenilSzálkás Réka, a 14 éves lány Budapestre költözik a családjával. Hatalmas változás ez, elvégre Budapest nem Tiszaújváros. Eddigi élete borzalmasan unalmas volt, ám elkezdődnek a gimis évei, és egyre BALHÉSABB lesz minden. Barátok, ellenségek, szerelm...