Balhés Gimi 58. 💜

537 23 22
                                    

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

~~~

- Komolyan? - nézett rám rázkódó vállal.
- Igen komolyan. Mi a baj? Nem tetszik?
- De nagyon. De azért hordani nem fogom.
- De, de.
- Nem, nem.
- De, de.
- Nem, nem.
- De, de.
- Nem, nem.
- Nem, nem.
- De, de. - mondta Balu.
- Háhá!
- Na jó. - adta meg magát és adott egy szájra puszit. Visszaültünk a kanapéra. Gabi és Tamás érdeklődve nézett minket.
- Mit kaptál? - kérdezte Gabi.
- Ezt. - dobta oda neki.
- Mi ez? - kérdezte Tamás.
- Egy pókemberes zsebmelegítő. - nevette el magát Balu.
Én és Balu még felmentünk a szobájába. Úgy terveztük, hogy beszélgetünk egy kicsit, és tartunk egy "rövid csókcsatát". Ám, mikor benyitottunk a szobájába az egyetlen amit láttunk az az ágya közepén tornyosuló ruhakupac volt.
- A picsába. Elfelejtettem a ruhákat. - mondta és gyorsan bezárta az ajtót.
- Engem nem zavar. - mondtam.
- De ez olyan gáz.
- Miért? Gyere be, elpakoljuk együtt!
- Ne csináld már. - mosolygott Balu, mert azt hitte viccelek. De én nem vicceltem. Bementem a szobába, törökülésben helyet foglaltam az ágyán és már nyúltam is az első ruhadarabért. Azt hittem egy trikó. Hát nem. Egy boxer volt az. Undorodva dobtam el. Oké, hogy tiszta meg frissen mosott, de na. Azért mégiscsak egy alsónadrág. 😂
- Na mivan? Büdös? - kérdezte nevetve. Én is felnevettem és el kezdtem hajtogatni az egyik farmerét. Hm. Lehet ez volt rajta amikor először mentünk együtt haza. Vajon feltűnne neki, ha csak úgy el tűnne? Mint a kánfor...
- Hagyjad már!
- Nem hagyom. Segítek neked a házi munkában.
- Mi vagy te a feleségem? - kérdezte huncut mosollyal az arcán.
- Nem. Még nem. - mondtam. - De a barátnőd vagyok és itt egy kupac ruha. Mindent elpakolok. Egy feltételem van.
- Nincs feltétel, mert nem engedem, hogy elpakold a ruháimat. - mondta mire mindketten felnevettünk.
- De. El fogom őket pakolni. A feltételem pedig... Nekem adod az egyik pulcsidat.
- Mivan?
- Adj egy pulcsit. Ú! Például ezt. - emeltem a magasba egy fehér-sötétkék-piros mintájú pulcsit.
Ezt:

- Nem adom! - mondta és kivette a kezemből

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

- Nem adom! - mondta és kivette a kezemből.
- És ezt? - mutattam egy szürke NASA-s pulcsi rá. Így néz ki:

- Azt se! - Naaa! - Mi ez a pulcsi mánia? Nem adom oda

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

- Azt se!
- Naaa!
- Mi ez a pulcsi mánia? Nem adom oda. Én ezeket éppenséggel hordani szeretném.
- Én is. - mondtam, mire Balunak felszaladt a szemöldöke. - Fiú vagy, tehát úgyse fogod megérteni, de azért elmondom... A lányoknak ez nem egy mánia. Hanem egy ösztön. Ha barátod van el kell koboznod legalább egy pulcsijat. Ami 2× akkora mint én, tudom nyújtogatni az ujját és tudok benne aludni. Tehát adj egy pulcsit önszántadból vagy viszem mindet!
- Jézusom. - hüledezett és kihúzott egy pulcsit a ruhakupac aljáról. Fekete alapon fehér mintás Black Squad pulcsi. Ú...

Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora