Balhés Gimi 54. 💜

541 27 0
                                    

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

                              ~~~

- Nocsak, nocsak... Kocsis Vanda. Mi szél hozott erre? És ki ez itt melletted? - nézett rám. Szia. A nevem EZ! 😡
- Szia Domcsi. Sziasztok lányok. Hogy vagytok? - pislogott feléjük Vanda.
- Ne tereld a szót! Mit csinálsz itt? És ki ez? - nézett rám ismét. A nevem még mindig EZ! 😡
- Ő itt Réka az évfolyamtársam. És a barátnőm.
- Helló. - köszöntem halkan.
- Idejár a tesója. És az enyém is, úgyhogy eljöttünk értük.
- Aha, értem. Bébi szitter lettél vagy mi? - vihogott fel.
- Maradj már! És menj haza!
- Hűha... Milyen hely az a Szent István Gimi? Eléggé nagyra tartod magad. Remélem felvesznek, és ne félj, elveszem a helyed. Kiskirálylány. - nézett rá Vandára ördögi vigyorral. Nem igazán tudtam eligazodni Vanda arcán. Nem tudom mi ez a "Kiskirálylány" dolog, biztos valami régi rossz emlék. Mindenesetre muszáj kiállnom Vanda mellett, hisz a barátnőm.
- Figyelj csak... Domcsi. Nem tudom ki vagy te, és kinek képzeled magad. Lehet, hogy itt kis általános iskolásként te vagy az istennő, de ha a Szent Istvánba fogsz járni akkor te csak egy senki leszel. Persze ehhez előbb fel kell hogy vegyenek oda. Ami nem fog megtörténni, mert kinézetre csak egy buta liba vagy aki azt hiszi övé a világ. - mondtam. Mindenkinek, de tényleg mindenkinek leesett az álla. Vandának, "Domcsinak", a két ikerlánynak, az éppen akkor érkező 8.os fiúknak, de még a portásnak is. Ennyire durvára sikerült ez a beszólás? Xddd.
Először Vanda szólalt meg.
- Ö... Réka, ezt nem kellett volna.
- Miért?
- Huh. Az apja a történelem tanár. - mondta. Most az én szám maradt tátva. - Nyugi, nem jelent semmit. Hisz nem ide jársz.
- Te nem. De az tesód igen. És ne aggódj, gondoskodom róla, hogy Kirúgják innen.
- Hé! Ne merészeld! Az öcsém nem tehet semmiről.
- És aztán? Szólok apunak, ő szól a dirinék, a diri meg kicsapja a drágalátos öcsikédet. És mehet a Kosztolányiba.
- Az mi? Az is egy suli? - kérdeztem.
- HÁHÁHÁHÁ! - nevetett fel "Domcsi". - És még én vagyok a buta liba. Hol élsz te? Mucsaröcsögén?
- Szívem! Elég lesz. - ölelte át hátulról "Domcsit" egy helyes csávó. 8.os, de helyes.
- Hjaj, Dénes! Ne szólj bele! Inkább menj haza GTA-t játszani.
- Nem vagyok Viktor. - forgatta a szemeit, ezek szerint Dénes.
- Jól van, nem számít. A lényeg, hogy menj el innen. Most épp benne vagyok valamiben.
- Abban, hogy ki akarsz rúgatni az iskolából egy szerencsétlen gyereket, csak azért, mert a nővére - aki egyébként idősebb, okosabb és erősebb nálad - beszólt neked?
- Dénes! - sipítozott. - Velem vagy, vagy ellenem?
- Ha ilyen igazságtalan vagy akkor ellened. Nem rúghatod ki... Ö... Izé... Hogy hívják a tesódat? - nézett rám Dénes a gyönyörű zöld szemével.
- Bence. Szálkás Bence. 5.es.
- Szóval. Ha kirúgatod Szálkás Bencét, akkor szakítok veled. Mondjuk nem mintha elérnéd a célod.
- Micsodaaa?!
- Bocs kicsim. De szerinted ki tudnád rúgatni? Most úgy komolyan. Képzeld már el a szituációt. Az igazgató beszélget az apáddal. - Most rúgjam ki Szálkás Bencét, csak azért mert a nővére kioktatta a lányodat, akivel azelőtt még soha nem találkozott? - Na? Érted már?
- De... De...
- Semmi de. Megígéred, hogy ezt a röpke beszólást elfelejtjük örökre?
- Meg.
- Biztos?
- Biztos. Csak ne szakíts velem. Én úúúgy szeretlek! - ölelte meg "Domcsi" Dénest. Aki adott egy puszit a homlokára.
- Na menj haza! Én megyek Martinhoz.
- Oké. Sziasztok. - mondta és elment. Az iker lányok utána. Az összes 8.os elment már. Csak Dénes nem. Meg egy másik fiú. Gyanítom ő lehet Martin. Dénes közelebb hajolt hozzám (nagyon meglepődtem) és a fülembe súgott.
- Füleki Dénes vagyok. És nem is szeretem Dominikát. Csak azért járok vele, mert így nem bukok töriből. Hálás lehetsz nekem, amiért nem rúgták ki az öcsédet. Tudod mit kérek cserébe?
- Ö... Mit? - kérdeztem idegesen.
- Bejelölhetlek messengeren? - kérdezte suttogva.
- Persze. Eggyel több ismerős. - mondtam. Próbáltam lazán mondani, de nem hiszem hogy sikerült. Ugyanis Dénes felnevetett. Jelzett Martinnak, hogy menjen előre. Ő is kiment az ajtón. De még egy pillanatra visszadugta a fejét. És rám kacsintott. OMG! OMG! OMG! 😯❤️
- Bazki. Ez mi volt? - kérdeztem Vandát, miután Dénes végleg elment.
- Nem tudom Réka. De jobb lesz, ha kivered a fejeből Dénest. Jó pali, meg jó fej. De neked van barátod. Balu.
- Íjjj. Lehetne, hogy ez a dolog köztünk marad?
- Mi? Beleestél Déesbe?
- Nem! Vagyis nem tudom. Íjjj.
- Réka!
- Jól van, nem. De olyan helyes. Remélem felveszik a Szent Istvánba.
- Réka!
- Jól van, jól van, abbahagytam. - mondtam. Abban a pillanatban meghallottam egy hangot. Akinek a gazdája nem más volt, mint az öcsém. Szálkás Bence. Akit majdnem kirúgtak. Miattam. ☹️ Épp valakivel beszélgetett. Az a valaki pedig egy kislány volt. Aranyos, kB. 140 cm. Világosbarna haja volt, és zöldesbarna szeme. Igazán szép csaj volt. Biztos ő Blanka. Ohó! Áldásom rájuk. Hihi. 🙂
Nem tudom miről beszélgettek, de azt elcsíptem, hogy Blanka ezt mondja :
- Nézd! Itt van két lány. Az egyiket ismerem. Idejárt tavaly. - Bence ránk nézett. Vandán csak átsuhant a tekintete, ami végül rajtam maradt.
- Te? Itt? Miért?
- Neked is szia öcskös. Ma én jöttem érted.
- Ó. Hát jó. Blanka, ő itt a nővérem Réka.
- Szia. Aranyos kislány vagy.
- Ö... Köszi. - mosolygott, aztán félénken Bencére nézett. Bence meg Blankára. Egymás szemébe néztek. Aztán elkapták egymásról a tekintetüket. Zavarban voltak. Akkor segítek nekik egy picit.
- Ti talán jártok? Bence miért nem mondtad? Hisz ez szuper!
- Réka! Mi nem járunk! - förmedt rám Bence.
- Ó. Bocsi. Azt hittem. Nem lenne baj. Blanka aranyos kislány.
- Réka hagyd már abba! Blanka nem kislány! Már 11 éves.
- De hozzá képes kicsi vagyok. Nyugi Bence. Nincs semmi gáz. Jó fej a nővéred.
- Hát jó. Most menj. Ha jól látom ott az anyukád. Szia. - köszönt el Bence. Blanka ránk mosolygott aztán kiment az ajtón.
- Oké, gyere mi is menjünk. - indult meg Bence.
- Á-á. Mint látod, itt van Vanda is. Aki a barátnőm.
- Helló. A húgom is idejár. Kocsis Hanna. Ismered?
- Hanna? És te? Tesók vagytok? Jézusom! Nagyon nem hasonlítotok egymásra.
- Most még nem. De ha észhez tér végre, és stílust vált, akkor rájön, hogy ő amúgy egy nagyon szép csaj. És évek múlva ő lesz a legszebb lány a suliban.
- Pff. Ha te mondod. - mondta Bence. Aztán mellénk állt egy kislány. Tejföl szőke, kettőbe font haj, szinte világító kék szem. Amit egy fekete szemüveg takart el. KB. 140 cm lehet. Éppúgy, mint Blanka. Piros kabátban volt.
- Vanda? Te viszel haza? És Bence te mit keresel itt?
- Együtt megyünk egy darabig.
- Mi?
- A nővéreink nagyon jó barátnők. - mutatott rám és Vandára.
- Szia Hanna. Szálkás Réka vagyok. - köszöntem neki.
- Szia. Én meg Kocsis Hanna.
- Tudom. Na gyertek menjünk haza. - mondtam Elég sötét volt. Ajjaj.
- Elég sötét van. Mi van, ha megtámadnak minket? Minket szerencsétlen lányokat? - pánikolt Vanda.
- Hé! Én fiú vagyok. - háborodott fel Bence.
- Jaj, tényleg. Akkor majd te megvédessz minket ugye?
- Persze. Elbánok a bérgyilkosokkal, akik pont minket akarnak megölni. Simán menni fog. Elvégre judoztam.
- Mi? Ez komoly? Király!
- Ja. Mindenkit leütök. - mondta lazán Bence. Hm. Túl nagy az önbizalma. Kicsit lemaradtam. Megfogtam pár követ az út széléről. És eldobtam egyet.
- Ááá! Ez mi volt? - kérdezte riadtan Vanda.
- Nyugi. Biztos csak egy... - gonolkozott el az öcsém. - Egy madár.
- Madár mi? - nézett rá gúnyosan Hanna.
- Jól van már! A lényeg, hogy nincs mitől félni. - mondta. Eldobtam még 2 követ.
- Ááá! - sikoltott egyszerre Vanda és Hanna.
- Bence! Védj meg minket! - néztem rá. Hm. Mehetnék a szinjatszó szakkörbe.
- Oké, most már kezdek én is beszarni.
- Nincs miért. Csak én voltam. Mindenkit leütsz, mi? - nevettem a képébe.
- Réka!!! - cseszett le egyszerre Vanda, Hanna és Bence. Hihi. 🙂
A lányok leválltak a Balassi Bálint utcánál. Mi pedig mentünk a Farkas Antalig.
- Réka. Ki volt az a Farkas Antal? - kérdezte tőlem Bence.
- Nem tudom. De majd utána nézek. - mondtam.
Vacsira megint rizses húst ettünk. Tanultam egy picit aztán mentem aludni.

Vanda 5/5 jó volt vele lenni egy kicsit.
Domcsi 5/2 Jézusommm...
Füleki Dénes 5/? Bejelölt messengeren. Volt egy közös ismerősünk is. Visszajelöltem, majd meglátom mi lesz.
Blanka 5/5 aranyos kislány. 🙂
Hanna 5/4 ő is ari. Csak kicsit... Furi.
Bence 5/5 a nagymenő... Leüt mindenkit. 😂
Messenger profilképem 5/5 ráerőszakoltam Bencére, hogy csináljon egy új képet. Piros kötött pulcsiban, szürke sálban, kiengedett, dús hajjal ülök az ablakpárkányon. Egy bögre van a kezemben (tele forró teával). A bögrén pedig egy közös kép rólam meg Baluról. Fogom a bögrét (amiből gőzölög a tea) és nézek ki az ablakon. Aminek a párkányán (mellettem) van egy csomó illatgyertya. Hű. Jó hosszú értékelés.
A lényeg annyi, hogy nagyon jó lett a kép. 🙂

Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora