💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
~~~
- Na neee! - sikítoztak.
- Ez ki? Ja, izé tudom már. A pókemberes csávó. Ú! De helyeees! - fetrengett a földön Vanda egy posztert szorongatva.
- Ez meg ki? - emelt fel Kitti egy újabb posztert. Mielőtt válaszolni tudtam volna, mindenki ráugrott Kittire. Vagyis nem Kittire, hanem a poszterre. Jaj, ne.
- Jézusom, ugye magyar a csávó? - hallottam Fruzsi hangját.
- Kit izgat. Az enyém! - sikítozott Aliz.
- Nem mert az enyém.
- Frászt. Nekem kell. - veszekedtek a lányok.
- Csönd! Brandon Rossel az enyém. - téptem ki a karmaik közül.
- Ez a neve? - kérdezte Dóri.
- Igen. Amerikai. Színész. És csak az enyém. - mondtam.
- Tisztára olyan mint... Mint Balu. - mondta Kitti, egy újságot nézegetve. Hoppá. Úgy imádom Brandont. Mindenhol ott van. Hihi. 🙂
- És tényleg. - mondta Tami.
- Nem hiába szeretem mindkettőt. - mondtam és azt hiszem elpirultam.
- Kit választanál? - kérdezte Viki.
- Ajjaj. Ez nehéz kérdés. - mondtam töprengve. - Mindkettő ultra helyes, mindkettő barna hajú, barba szemű. Mindkettő ultrahelyes...
- Ezt már mondtad - nevetgélt Vanda.
- Hm. Amíg Brandon azt se tudja, hogy a világon vagyok, addig Balu tudja, és szeret is. Ugyhooogy... Balut választom. - mondtam.
- Jó döntés. Akkor enyém Brandon. - mondta Kata és elvette tőlem a posztert. Elszaladt vele. Mindenki utána rohant. Csak én és Kitti nem.
- Jól döntöttél. - mondta Kitti.
- Tudom.
- Tényleg szereted Balut, ha őt választanád ahelyett a Brandon Rossel helyett.
- Miért? Szerinted is helyes? - csillant fel a szemem.
- Nem. Ultrahelyes. - mondta. Szinte egyszerre nevettünk fel.
Egy csomó időt eltöltöttünk az újságokkal és a poszterekkel. A matricákat meg felragasztottuk a fejünkre. XD. Pont 10 matricát volt. Állatos mintájúak.
Én LÁMA voltam, Kitti OROSZLÁN , Vanda CICA, Fruzsi FARKAS, (mint Farkas Fruzsi. Hahaha. 😂), Tami GORILLA (szegény... Xddd), Aliz ZEBRA, Kata KUTYA, Viki PAPAGÁJ, Zsani HAL (?), Dóri pedig LÓ.
És, hogy mit csináltunk az újságokkal meg a poszterekkel. Mindenki összerakta az álompasiját.
Az enyém így nézett ki :
Brandon Rossel fej, Zac Efron test. Ahhhw... ❤️
Miután meguntuk a dolgokat elkezdtünk Felelsz vagy Merszezni. Nem volt durva. Olyanokat csináltunk, hogy nyald meg a földet, böfögd el az ABC-t (ez Zsani feladata volt). Vagy mi a kedvenc színed?, hány pasid volt már? Ilyenek.
Még mindig van 4 óránk. Ne mááár...
Felhívtam anyát.
- Mi van? Ég a ház? - "köszönt".
- Nem, nincs semmi baj. Csak unatkozunk. Veletek mi van?
- Semmi. Beszélgetünk, kártyázgatunk. Bence meg Zsófi LEGO-zik.
- Értem. Szerintem mi is kártyázunk, hogy elüssük az időt. Most megyek.
- Szia kincsem. Vigyázz a házra és... - és... Letettem. 😂
- Figyelem! Még mindig van 4 óránk. És ha tetszik, ha nem tarsasozni fogunk. Vagy kártyázni. - mondtam.
- Hát jó. Mutasd mid van. - mondta unottan Viki és ivott egy korty almalevet. Bementem Bence szobájába (ott vannak a játékok), és Lehoztam egy csomó mindent.
- Oké. Van Gazdálkodj Okosan, Monopoly, és ilyen Magyar népmesés társasjáték. Kártyából van Magyar, Francia, UNO és... Minecraftos. Mivel játszunk? - néztem a lányokat.
- A Gazdálkodj és a Monopoly megteszi. - mondta Kitti. - 10-en vagyunk. 5 ember ezzel játszik, 5 ember azzal. Jó így?
- Én nem akarok társasozni. - mondta Tami, Aliz és Zsani egyszerre.
- Akkor ti UNO-ztok. - mondta Viki. Szóval a felosztás. Tami, Aliz és Zsani UNO-zik, Viki, Dóri, Kata és Vanda Monopolyzik, Én, Kitti és Fruzsi Gazdálkodj Okosannal játszunk. Számomra a Gazdálkodj Okosan kész kínszenvedés volt. Kitti és Fruzsi - a két versenyszellemtől fűtött pszichopata - Mindenképp le akarták győzni egymást és engem is. Tehát itt tényleg kemény volt a mezőny. Kittinek már volt háza, nyaralója és biztosítsa is, amikor én végre tudtam venni magamnak egy nyamvadt házat. És akkor Fruzsiról már ne is beszéljünk. Neki már kocsija is volt. Csak a házában hiányzott egy szoba. Nem is kérdés, hogy ő nyert. Kitti lett a 2. Én meg az utolsó. ☹️
A Monopolisok és az UNO-sok jól szórakoztak. Még mindig van 2 és fél óránk. De mi a szart csináljunk addig?
- Mit csináljunk? - terült el Dóri a kanapén.
- Ez az 5 milliós kérdés. - mondta Kitti.
- Ú! Van egy nagyon jó ötletem. - pattant fel Zsani (eddig a földön ült).
- Mégpedig? - néztem rá kíváncsian.
- Mindenki mesél magáról egy ciki sztorit, egy sztorit, amire nagyon büszke, és egy fura sztorit is.
- Ez jó, ez jó. - ficánkolt Kitti. - Én kezdem.
- Nocsak. Bereczky Kittinek van ciki sztorija? - nevetgéltem.
- Nem vagy vicces.
- Bocsi. Na ki vele!
- Az a ciki sztorim, hogy összejöttem Ádámmal.
- Ne mááár! - óbégattam.
- Ki az az Ádám? - kérdezték a lányok.
- A volt palim.
- Mikor jártál vele? Meddig? Hogy néz ki? Ki szakított? Miért? - faggatták Kittit a barátnőim. Aki elővette a telefonját és mutatott nekik egy képet Ádámról. Instáról szedte. Kicsit morbid lenne, ha Kitti képeket őrizetbe róla a galériájában.
- Nem is vészes. - mondta Zsani.
- Tényleg nem. De Levi ezerszer jobb. Bármennyire is hülye. - mondta Kitti.
- Levi az a mostani pasid? - kérdezte Aliz.
- Igen. Itt van. - mutatott meg egy másik képet.
- Az igen... - bólogattak.
- Ádámmal 1 nap híján voltunk 1 hónaposak, de szakítottam vele.
- Miért?
- Inkabb kiért. - helyesbített Vanda.
- Leviért mi? De romcsiii. - olvadozott Kata.
- Igen Leviért. Már szeptember óta szerelmes voltam belé. De jött Ádám, és döntenem kellett. És én hülye őt választottam. Mikor mondtam, hogy szakítok, nemes egyszerűségel leütötte Levit. - mesélt Kitti.
- Mi van? Ne már! Ez a kis nyápic gyerek? - csodálkozott Aliz.
- Igenám. De Kristóf meg őt ütötte ki, úgy hogy kórházba került. - mondtam.
- Aztaaa! Az a Kristóf, aki végzős és szerelmes beléd? - nézett rám Viki.
- Igen, az. - mondtam.
- Whoa! - tátották el a szájukat.
- Na jó! Folytatom. Egy sztori amire büszke vagyok... Elég annyi, hogy élek. - mondta Kitti. Ó. Egy kicsit se egoista. 😂
- Fura élménynek az jó, hogy leköpött egy Réka? - nézett rám. Aztán mindenki más is rám nézett.
- Te leköpted Kittit?
- Mi? Én nem! Vagyis... Nem tudok róla.
- Hülyék! Nem Réka köpött le. Hanem ami a fején van. Egy láma. Leköpött egy láma. - csapott a homlokára Kitti. Ahol díszelgett egy Oroszlán matrica. Kicsit gonosz dolog volt lehülyézni őket, de na. Kitti ilyen. Kicsit agresszív, és nagyképű, de amúgy egy remek barát.
- Jaaa...
- Én jövök. - mondta Aliz. - Ciki sztori, ciki sztori... Aha, megvan! Még tavaly - 8.ban - a Március 15-ei műsoron. Megtörtént és...
- Megláttak a fiúk. És azon szórakoztak, hogy a műsorbeli katonák lelőttek egy disznót, ezért vérzel. - fejezte be a sztorit Dóri.
- Igen.
- Hogy jön ide a disznó? - értetlenkedett Tami.
- Úgy, hogy tavaly 15 kg-al nehezebb voltam.
- Azta. 15 kg-t fogytál? - tátotta el a száját Fruzsi.
- Ja. Ez az egyik Büszke sztori. A másik meg az, hogy megnyerten az országos Judo kupát. Fura sztori... Megyek az úton, erre leszólít egy vén tata.
- Mit mondott? - kérdeztem. Mert ezt még én sem tudtam.
- Jaj, nem úgy. Azt hitte, hogy a lánya vagyok. Aztán kiderült, hogy neki amúgy fia van. Ráadásul kettő. Szóval nem értem. Be vol baszva szegény.
- Oké. Én! - kiáltottam. - Cikinek az, hogy Simsezek.
- Sims? Pff. - röhögött ki Kitti.
- Miért nevetsz ki? Te is játszottál vele!
- Ez csak egy feltétel. Mindigis utáltam azt a játékot. Virtuális emberek, stb. Ez marhaság. Emberek ébresztő! Ez itt a való világ.
- Ez nem ciki Réka. Én is játszom vele. - mondta Kata.
- Pff. Szánalmas. - mondta Kitti.
- De Kitti. Te is játszottál vele.
- Nem én!
- De. Balu mondta.
- Miket híresztel rólam? Jézusom.
- Akkor te sose Simseztél? - tátottam el a számat.
- Nem. Mint mondtam...
- Jól van, csönd! Réka, mondd tovább. - nézett rám Aliz.
- Büszke... Büszke vagyok arra, hogy énekkaros vagyok, szép, menő és Balu a pasim. - mondtam. Persze nem vagyok ennyire nagyképű, csak gondoltam humoros leszek. - Nos, Kitti. Ki nyerte az egoizmus versenyt? - kérdeztem, és mindenki felnevetett.
- Fura sztori... Hm. Én amúgy szemüveges lennék, csak nem hordom.
- Kontaklencséd van? - csodálkozott Vanda.
- Nem. Semmi.
- Bolond. - lökte oda nekem Dóri. - Hordanod kéne, mert teljesen tönkre megy a szemed. Közelre kell vagy távolra?
- Távolra. Csak az egyik szemem rossz.
- Akkor is. Hord! - förmedt rám Kitti is. - Ki jön?
- Ú! Én! - jelentkezett (?) Fruzsina. Mindenki mondott magáról ciki, büszke és fura sztorikat.
- Még fél óra. - dünnyögte Vanda és beleharapott egy szendvicsbe. Csináltunk párat.
- Mit csináljunk? Ajjj... Én úgy unatkozooom. - szomorkodott Zsani.
- Még egy Felelsz vagy mersz? - kérdezte Tami
Válaszul megdobtuk csokis keksszel, chipsel, társasjátékbábúval és tini újságokkal.
- Akkor nem. Vettem. - mondta és leült a földre.
- Mit szóltok egymáshoz? Összebarátkoztatok? - néztem a barátnőimre.
- Igen. Nagyon jó fejek vagytok. - nézett Viki Fruzsina, Kittire, Vandára és Tamira.
- Ti se vagytok olyan rosszak. - "dícsérte" meg őket Kitti.
- Kösz. - sziszegte Aliz. Jót nevettem rajtuk. Az a fél óra nagyon nehezen akart eltelni. Mindenki telózott, evett, ivott, fetrengett... Néztük a TV-t (a tűzijátékot vártuk). És amikor végre jött a visszaszámolás akkor...~~~
KAMU SEDANG MEMBACA
Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔
Fiksi RemajaSzálkás Réka, a 14 éves lány Budapestre költözik a családjával. Hatalmas változás ez, elvégre Budapest nem Tiszaújváros. Eddigi élete borzalmasan unalmas volt, ám elkezdődnek a gimis évei, és egyre BALHÉSABB lesz minden. Barátok, ellenségek, szerelm...