Balhés Gimi 38. 💜

604 33 5
                                    

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

                             ~~~

Megjelent Fanni, Timi, Marci és Balu. Na de jó.
Miután végeztek a rendeléssel körül nézték a mekiben és megakadt a tekintetük rajtunk. Elindultak felénk.
- Basszus. - morogtam és megettem az utolsó szem krumplimat is.
- Szijasztok! - nyávogta Fanni. - De jó, hogy így összefutottunk. Leülhetünk ide?
- Persze gyertek! Én úgyis épp menni akartam. - mondtam és felpattantam a székről. Felkaptam a kis kabátom és a táskám. - Köszönök mindent. Egy élmény volt! Sziasztok.
- Szia! - mondták a többiek. Kivéve 2 embert. Balut és Fannit. Fanni csak csúnyán végig nézett rajtam, de Balu még csak rám se nézett. Szuper!
Elindultam egy jelmezboltot keresni - vámpír fogat akarok venni - de még hallottam Fanni egyik mondatát.
"Végre elment ez a kis cafka."
Erre odakiáltottam neki.
- Anyád jól van?
Mindenki szakadt a röhögéstől. Az ismeretlen emberek is, akik körülöttünk voltak és ettek. Fanni fújtatva levette a szőrös mellényét és Balura nézett. Aki szintén röhögött. Igen, még mindig szeret.
Sikeresen vettem egy vámpír fogat. Aztán vettem egy full fekete garbót is (amit amúgy a buli után egyszer sem fogok felvenni), meg egy fekete topánkát. És még betévedtem a Rossmanba is. Vettem olyan sminket, amitől tökre sápadt leszek. Vörös rúzst is vettem. Meg fekete körömlakkot. Mikor végeztem akkor elindultam haza. Otthon összeállítottam a pénteki "jelmezem". A fekete garbó, a fekete cipő, egy fekete naci, és a vámpír fogam. Aztán elkezdtem tanulni. Holnap ugyan nincs suli, de pénteken, az őszi szünet után bármi lehet.

Marci és Sára 5/4 kíváncsi leszek rájuk holnap.
Kristóf 5/5 attól, hogy teszek neki, attól még nagyon jó barát.
Meki 5/5* nyami.
Fanni 5/3 ő a cafka.
Vámpír jelmez 5/5 készen állok
Balu 5/3 nem tud nélkülem élni. És ezt ő is tudja.

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Október 24. Péntek

Fanni a múlté. Én és Balu újra együtt. De volt egy kis bunyó is. És hogy mindez hogy történt? Ugorjunk vissza a nap legelejére. Aztán csak mindent szépen sorban.
Reggel elindultam a suliba. Be is mentem, de nem mentem fel a terembe. Megálltam a menő csapat mellett. Mindenki elég furán nézett rám. Mindenki alatt étrem: Marcit, Boldit, Vandát, Kitti, Fruzsit, Tamit és Kristófot.
- Hát te? - kérdezte Marci.
- Most mér? Menjek el? - kérdeztem.
- Dehogy! - mondta Kristóf.
- Csak csodálkoztam, hogy megálltál itt, velünk.
- Miért? Nincsenek itt. És ha megjönnek, akkor is maradok.
- Tényleg? - kérdezte Vanda.
- Aha. Erős vagyok. - mondtam. Mindenki el röhögte magát.
- Réka! Mikor próbálunk? Őszi szünet alatt jó lenne találkozni. - lépett mellém Tami.
- Tudod, hogy nem nagyon lesz hozzá gusztusom, de majd megbeszéljünk jó?
- Oké. De Balut is bele kell kalkulálni.
- Ti meg miről beszéltek? - kérdezte Kitti.
- Énekkar. - mondtuk egyszerre.
- Ha Balut keresitek, akkor hajrá! Ott van! - mutatott Boldi az ajtóban álló Balu felé. Akin kiegészítő ként ott csüngött Fanni. Blah.
- Nagyszerű! Balu! - kiabált Tami.
Mindketten odajöttek hozzánk és mindketten furán nézték rám.
- Ez meg mit keres itt? - kérdezte Fanni.
- Az "ez" nek neve is van. - mondta Kristóf mogorván.
- Mit érdekel? Menj innen!
- Tessék? - szaladt fel a szemöldököm.
- Menj el! Azzal a húzással, hogy szakítottál Baluval, kifúrtad magad a csapatból és helyet adtál nekem. Úgyhogy kotródj innen. - Mindenki lefagyott, és mielőtt bármit mondhattunk volna, Balu megszólalt.
- Nem szakítottunk. Csak szünetelünk. És Réka ettől még ugyanúgy a csapat tagja. Sőt, milyen csapat? Csak összegyűltünk páran és itt bandázunk. Nem kell belépő. Bárki ide jöhet. És nem mondhatod neki hogy kotródjon innen. Mert ha jó napja van, akkor csak felpofoz.
- Hogy mi??? - sikította Fanni. - Te véded?
- Hogyne védeném. - mondta lazán Balu.
- De... De...
- Semmi de. Ha nem tetszik, hogy itt van akkor kotródj innen te!
Fanni sarkon fordult és a (tökéletes) hajat dobva elviharzott.
- Köszi. - mondtam halkan.
- Most mi van? Vége a fasírtnak? - kérdezte Patrik aki az imént ért ide a csapatunkhoz.
Balu szó nélkül elment (!!!).
- Most tényleg nem értem mi történt. - vallottam be én is.
- Még mindig szeret te butus. - mondta Vanda.
- Tudom.
- És te is szereted őt. - mondta Fruzsi.
- Igen.
- Akkor mire vársz? Tapsra? Tutanhamon feltámadására? Indítsd és béküljetek ki végre! - förmedt rám Kitti.
- Nem. Ráérünk. Most inkább menjünk órára. - mondtam és elindultam a terem felé. Az egész napom szótlanul telt. Holnaptól szünet, tehát felhalmozódtak a házik és a beadandók. Szuper. Mikor utolsó óráról is kicsengettek, akkor elindultam haza. Kittivel és Vandával.
- Én Ádámmal megyek. És fú! Annyira izgulok. Lehet, hogy összejövünk. - áradozott Kitti.
- Ú! Drukkolok. Én az osztálytársammal megyek. Viktorral. - mondta Vanda.
- Viktor és Vanda. Ú, de jól hangzik. - mondtam kuncogva.
- Hát, nagyon... - forgatta a szemeit Vanda.
- Nem jön be a srác? - kérdeztem.
- Á... Csak azért megyek vele, mert legalább ő meghívott. Amúgy egyedül mennék.
- Ne csüggedj! Te is meg fogod találni az igazit. - mondta Kitti.
- Én megyek. Sziasztok! - mondtam és befordultam a Farkas Antal utcába. Felvettem a fekete szettem, a hajam kivasaltam és anya segítségével megcsináltam sminkemet is. Tiszta fehér volt az arcom, de a vörös rúzs, mindent vitt. A körmöm is kifestettük. És szempillaspirált is tettünk fel. Fél 6kor csengetek. Gyors beraktam a vámpír fogamat és Leszaladtam a lépcsőn. Dávid volt az.
Ajtót nyitottam, és szembe találtam magam egy Drakula gróffal. Ő is hasonló képpen nézett ki mint én, csak neki volt egy köpenye is.
- Szia. Mehetünk?
- Persze. Mindjárt. - mondtam. - Anya! Elpentem. - kiáltottam kicsit pöszén. Az a hülye vámpírfog irritál.
- Oké. Siess haza! És valaki kísérjen el!
- Oké, szia.
Dáviddal kiléptünk a házból és elindultunk. Két feketébe öltözött vámpír. Így ballagtunk le, a meredek Budai lejtőn. Szótlanul. Mikor odaértünk, beléptünk a színjátszó terembe. Minden ott van megtartva. Az énekkar, a színjátszás, a bulik, és a rendezvények. Hisz van egy tucat szék, és egy hatalmas színpad.
Dáviddal szétváltunk. Ő ment a saját haverjaihoz, és én is mentem az én barátnőimhez. Vanda és Kitti épp beszélgetett.
- Sziasztok! - ültem le melléjük.
- Szia. Hű. Képzeld! - kezdte Kitti - Ugye Ádámmal jöttem, és azt mondta hogy haza is kísér.
- Az jó. - mondtam.
- Ugye mennyire?
- Nagyon. De én kiveszem ezt a vámpír fogat mert idegesít. - váltottam témát és kiköptem. Tényleg elég kényelmetlen.
Még pletykálkodtunk egy kicsit, amikor nyílt az ajtó és valjon kik jöttek be? Na, tipp? Fanni és Balu. A szellem és a szellem irtó. Zsír...

~~~

Sziasztok! Itt az újabb rész. A folytatást még ma hozom. Ha tetszett Vote-old! 😁 Amúgy nagyon szépen köszönöm a több, mint 1K megtekintést. Elképesztően boldog vagyok! 💕💕💕
Egy gyors kérdés. Szerintetek Kitti és Ádám össze fog jönni? Ha igen mikor? És milyen következményei lesznek? Írjátok meg komiba! 🙏🏻❤️

Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔Место, где живут истории. Откройте их для себя