💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Szeptember 10. Szerda
Ma van Kitti igazi szülinapja, úgyhogy vettem neki egy kis apróságot. Majd szombatra azért igyekszem nagyobb dolgot kitalálni egy Twix csokinál.
Kitti a szekrény ében matatott.
- Boldog szülinapot!
- Twix csoki? De jó. Köszönöm szépen. - ölelt meg és átadott nekem egy borítékot. A hivatalos meghívó...
Ez állt benne:Kedves Réka!
Szeretettel meghívlak a szombaton 16 órakor megrendezett szülinapi bulimba. A buli nálam lesz megtartva a Wesselényi Miklós 17. Szám alatt. Az ajándékról ne feledkezz meg. Várlak!
Kitti.De aranyos. Alig várom már a szombatot.
- Köszönöm, ott leszek. - mosolyogtam Kittire, aki visszamosolygott, aztán letámadott egy folyosón sétáló lányt. A lány egy tábla csokit nyomott Kitti kezébe. Kitti megköszönte és neki is átadott egy meghívót. Aha. Ő Nóri.
Bementem a terembe és furcsa mód Hanna nem volt sehol. Pedig mindig hamarabb van itt mint én. És mindig olvas. Egyedül ültem a padban amikor jött egy üzenetem. Hannától.Hanna: Hasmenésem van. Nem megyek suliba. Szólj az ofőnek! Orvosnál vagyok, ne írj vissza. Szia.
Oké... Nem írtam vissza. Ma az 1. Óra matek volt. Utálom! A tanárt eddig viszonylag bírtam. Khm. De ma hivatalosan is az ellenségem lett.
- Sziasztok gyerekek. Hiányzó? - lépett be a terembe Göncz.
- Veres Hanna. - mondtam.
- Mi van vele?
- Megy a hasa.
- Hova megy? Moziba? - kérdezte Levi, mire mind felnevettünk.
- Csönd legyen! Igazából nem érdekel. Viszont te... - mutatott rám. Jaj. - Gyere ki a táblához. - mondta. Khm.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
Miért én? Ajj...
Göncz felírt egy hosszú és bonyolult egyenletet a táblára. Nagynehezen, felálltam. Elvettem a krétát, amit Göncz tartott felém. Megálltam a tábla előtt és azon gondolkoztam, hogy ez mégis mi, és hogy kéne kitalálni a megoldást.
- Na! Gyerünk! Kezdheted! Ez nagyon könnyű. Már biztos tanultad. - búzdított. Hahaha... Ha tudná hogy teltek a matek óráim általánosban.
Fél óra elment azzal, hogy az ofő (a matek tanár volt az ofő) fegyelmezi a rossz gyerekeket. Egy feladatot ha megcsináltunk. A házit már ki csengő után mondta. Azt is hiába, senki se csinálta meg. A régi szép emlékek.
10 percig álltam a tábla előtt, de semmi. Szégyen...
- Hogy lehet, hogy 9.es vagy és nem tudsz megoldani egy egyszerű egyenletet? - kérdezte. Egyszerű? Neki! - Ez kislányom egy nagy karó. - mondta. Na ne már... Az első jegyem az éven egy matek 1-es. Anyuék ki fognak nyírni. És akkor még jött egy fizika. Szintén Göncz-el. Göncöl szekér. Így fogom hívni.
Utolsó óra után (angol) mentem színjátszó Szakkörre. Elég béna volt. Mielőtt hazamentem volna, a pláza irányába indultam. Venni kell valami ajándékot Kittinek.
Fél óra keresgélés után egy epres fánk alakú oldaltáska mellett döntöttem. Plusz egy Milka csoki.
Mikor hazaértem anya és apa igazán "kedvesen" fogadott.
- Hol voltál kisasszony?!
- A plázában voltam, ajándékot vettem Kittinek.
- Ja... Jó. Suli milyen volt? - kérdezte anya. Sose kérdezi. Pont ma kell?!
- Kaptam egy 1-est matekból. - mondtam gyorsan és felszaladtam a szobámba. Mázli, hogy olyan gyorsan pergett a nyelvem, hogy egy szót se értettek. Ezt megűsztam...Kitti 5/5 boldog szülinapot neki.
Hanna 5/4 írt egy új üzit. Jövő hét keddig nem jön. Ó.
Matek óra 5/2 utálom a matekot.💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Szeptember 11. Csütörtök
Reggel mikor felkeltem azt vettem észre, hogy a telóm 22%on van. Mi? Azt hogy? Este még 62%on volt. Aztán rájöttemttem, hogy a zenék még mindig szólnak a fülhallgatómon keresztül. Én így szoktam elaludni. Na mindegy. Ma nem jön velem suliba.
Délután, ofő órán folytatódott a mit szeretsz benne, és mit nem játék.
A maradék 2 pár: Norbi és Gabika, valamint Gergő és Hanna.
- Nos akkor nézzük... - köhintett egyet Tomibá. - Norbi azt szereti Gabikában, hogy kedves. És azt utálja benne, hogy nem ismeri a Minrcraftot. Gabika azt szereti Norbiban, hogy jó fej, és azt utalja benne, hogy még nem olvasta a Harry Pottert. Köszönjük fiúk.
- Tanár úr, az enyémet ne tessék felolvasni! - jajveszékelt Gergő.
- Dehogynem. Most te jössz. Vagyis először Hanna. Apropó... Hol van Hanna?
- Biztos kozmetikus után keresgél. - mondta Kitti. A beszólására a legtöbben felnevettek. Ajj... Tény, hogy tiszta pattanás, és egy szemöldök gyanta is ráférne, de naaa!
- Beteg. - kurjantottam.
- Értem. Akkor nézzük mit írtatok. - mondta az ofő.
- NE!
- Gergő ne kiabálj! - förmedt rá az ofő. Vajon mit írt Gergő a papírra, hogy ennyire el akarja titkolni előlünk?
- Nos... Hanna azt szereti Gergőben, hogy nem szégyelli a fogaszabályzóját és azt utálja benne, hogy lebecsüli a strébereket.
- Persze, hogy lebecsülöm őket. Azoknak nincs élete!
- Gergő maradj már! Neked se nagyon van! - kiabálta Marci és levágott neki egy tockost. Huhú.
- Gergő azt szereti Hannában, hogy... Semmit. És azt utálja benne, hogy stréber, csúnya és pattanásos.
- Kitti! Van egy vetélytársad a gonoszság világbajnokságon. - mondta Levi. Mindenki felnevetett. Szegény Hanna. Muszáj megvédenem.
- Amúgy Gergő... Te is pattanásos vagy. - mondtam, mire mindenki jobban nevetett.
- Elég lesz! - csitított minket az ofő. - Úgy látom nem mindenkinél jött ki jól a feladat.
- Nálunk igen. - szakadt ki Vivi száján.
- Na mit csináltatok kettesben? - vigyorgott Levi.
- Még mindig áll az ajánlatom. - morgott rá Marci.
- Mi?
- Hogy szétverem a fejed, az!
- Bocs, bocs...
- Egyébként összejöttünk. - mondta Vivi. Általános döbbenet.
- Vivi miért mondtad el? - kérdezte Marci.
- Minek titkoljuk? Ma van 1 hete.
- Na végre! Végre felvállaljátok! - csapott az asztalra Kitti.
- Te is tudtad? - kérdezte Balu.
- Még szép. - dobálta a haját.
Pár perc múlva kicsengettek. Vivi és Marci meg fogták egymás kezét, úgy mentek haza. De ezt nem csak mi láttuk. A legtöbb osztály most végzett. Így mindenkinek világos volt, hogy ők bizony járnak.
Otthon tanultam pár angol szót, amiből holnap írunk. Mondjuk alapból tudtam őket, de ismétlés a tudás anyja... Remélem 5ös lesz. Nem úgy mint a matek. UH.
Amúgy nem tudom, hogy jött, de anya és apa mondták, hogy hétfőn mennek a Decatlonba Bencével. Oké...Telefonom 5/5 feltöltődött.
Gergő 5/3 gonosz.
Vivi és Marci 5/5 szép párt alkotnak.És ezzel vége a 3 részes maratonnak. Igyekszem minnél sűrűbben hozni a részeket.
Majd jövök, sziasztoook. 😉💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔
Genç KurguSzálkás Réka, a 14 éves lány Budapestre költözik a családjával. Hatalmas változás ez, elvégre Budapest nem Tiszaújváros. Eddigi élete borzalmasan unalmas volt, ám elkezdődnek a gimis évei, és egyre BALHÉSABB lesz minden. Barátok, ellenségek, szerelm...