💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Szerda volt. Reggeli után nem mentünk sehova. Még. Felvettem a fekete farmer shortom, a bordó rövid pólóm. A hajam magasra felfogtam, púder, szemps. És rúzs. Sötétvörös rúzs. Anya és apa persze megint lecseszett, mert ennyire kicsicsáztam magam. Kikeráztam magam jó?
Még a napszemcsi felment a fejemre és elindultunk. Nem tudom hova. Tökre idegen volt nekem az egész hely. Azért imádkoztam, hogy ne tévedünk el. Hát őőő...
Láttunk benga fákat és kaktuszokat. Meg egy majmot is. Bence barátja. Csináltam róluk közös képet. Aztán ő is csinált rólam. Nagyon megijedtem, amikor hozzám ért. Az a fej... Bence pont lekapta. 😂
Ettünk egy étteremben lasagne-t, és megpróbáltunk visszatalálni a hotelba. Aha. Ekkor tévedtünk el.
- Basszameg! - kiabált apa. Minden járó kelő értetlen fejjel nézett ránk. Sejtették, hogy káromkodott, de azt nem, hogy mit. Nem hiába. A magyar káromkodás a legkacifántosabb.
- Réka csinálj valamit!
- Mit?
- Nincs netem. A térképet se tudom megnézni. - mondta Bence.
- Meg kérdezek pár embert. - mondtam. Odamentem egy vörös hajú nőhöz. Mikor elkezdtem neki angolul beszélni, ott hagyott. Büdös kurva! Akarom mondani... Khm.
Odamentem egy idős házaspárhoz is, de ők nem értették mit mondok. Aztán odamentem egy csitricsapathoz. Tudtak angolul, de nem arról beszéltek amiről kellett volna. Olyanokat mondtak nekem, hogy "Gyagyi a pólód", "Zsíros a hajad"... Felhúztam a szemöldököm.
- Bitches. - dünnyögtem. Remélem mindenkinek leesett mit jelent.
Végül bepróbálkoztam egy családnál.
A kopasz apuka azt magyarázta nekem, hogy jobbra, balra... A felesége kezében egy kisgyerek, közben kiabál a másik kettőre (idősebbek), hogy... Nem tudom. De egy újságot tépkedtek szét (WTF?), aztán az idős lányára is rámordult. Nyilván azt mondta, hogy tegye el a telefont. Szegény csaj. Az ő családja még az enyém él is zűrösebb.
Megköszöntem a férfinak és visszamentem anyáékhoz. Valahogy visszataláltunk a hotelbe.
Most láttam meg... Új messenger felkérésem van. Hargitai Dániel. Hú. 🙂DÁNIEL: Szia. Te vagy az nem?
RÉKA: Szia, de igen.
DÁNIEL: Zsír. Van kedve a családodnak lejönni a városba? Este 6tól lesz valami tehezségkutató műsor egy téren.
RÉKA: Hű... Nem tom. Nem örülnének neki, hogy egy idegen családdal legyünk. Habár. Tudnának a szüleiddel beszélni. Magyarul.
DÁNIEL: Aha... Kérdezd meg!- Anya! Apa! Tegnap találkoztam egy magyar fiúval. Azt Mondta, hogy a szülei ki vannak készülve mert nem beszélhetnek senkivel magyarul. Jól ellennétek, mi gyerekek szintén.
- Miről van szó?
- Milyen fiú? - kérdezték. És még a gyerekek a hülyék. Elmagyaráztam nekik mindent és azt mondták, hogy szívesen elmennek arra a partira, kell egy kis mozgás. Elvégre ma csak egy túrát tudtunk le, az kevés volt. Szuper. Leírtam Daninak.
Akkor újabb program. Este 6-tól tehetségkutató műsor. Akár énekelhetnék is. Hm. Hm.
Délután az ágyon fekve telóztam. Csak lecsekkoltam Gergő videóit. Hihi.
1. Egy minecraftos bedwarsos videó.
- Sziasztok gyerekek. Juhász Gergő vagyok. 14 éves, nyár van és unatkozok és arra gondoltam hooogy... Töltök fel videókat. Íme minecraft. A kedvenc játékom. - mondta egy pattanásos, szemüveges, fogszabályzós gyerek. Azaz Gergő. 😂 Azta tényleg mennyit változott. Mondjuk már rég láttam.
Miután végig néztem, mentem tovább. Újra minecraft. És újra, és újra... Jézusom. Aztán már voltak GTA és Fortnite videók is. Meg mindenféle más lövöldözős játék. Aztán egy vlog. Azta! 😯
- Sziasztok. Gergő vook. Köszönöm, hogy már 123-an feliratkoztatok rám. Hát ez nagyon menő. Ezzel fogok menőzni az osztálytársaimnak. Ja, hogy izé... Még nem is mondtam. Ez ugye egy vlog videó lesz. 10 perc és indulunk a gólyatáborba. Majd bemutatok mindenkit. - mondta a videóba. Jézusom. Én nem leszek benne.
- Na itt vagyunk a táborhelyen. Bemutatom Levit.
- Szíjasztok. - mondta és nyalt egyet a csokis fagyijába ami a kezében volt. De meglökte valaki, így olyan lett a világos sárga pólója.
- Baszódj meg! - förmedt rá... Mátéra. XD.
- Ő a-s, nem fontos. Itt van Balázs és Marci. - irányította a kamerát a szintén fagyizó fiúkra.
- Gergő engem nem érdekel mit baromkodsz otthon, de engem ne vegyél. - mondta Balu.
- Bocs. Téged lehet Marci? - hajolt Marcihoz Gergő selfie pózban. Marci undorodva nézett rá.
- Büdös a szád, és félek, hogy az a pattanás életre kel és meg támad. Menj innen!
- Ó. Ezt majd kivágom. - mondta szomorúan Gergő. Ezek szerint nem sikerült kivágni. - Itt vannak az ikrek, Dani és Dominik. Ő itt Norbert. Ő meg Gábor.
- Gergő te mit csinálsz? - kérdezte Betti. Fúj, mi az a ruha? Nyúzott, szürke rövid póló, és rózsaszín térd gatya. Hát. Betti nem a stílusáról híres. 😐
- Videózok. De te neked nem kéne benne lenni. Nem vagy az osztálytársam. Viszont... - nézett a kamerába - Bemutatom a lányokat. Három van itt. Az egyik nem jött el. Csóri biztos beteg vagy nem tom. Na. A három gádzsiból kettő dögös. Vivi és Kitti. Hanna meg... Csúnya. - videózott tovább Gergő. Na majd megnézném a kommenteket.
- Remélem az új csaj is dögös lesz. Ugye ezt még nem mondtam? Na mindegy. Ennyi volt a gólyatáboros vlog. Megyek focizni. Sziasz... - mondta mosolyogva aztán fejbe találta egy foci labda és véget ért a videó. HÁHÁHÁHÁ. 😂😂😂
Íme a kommentek :
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔
Подростковая литератураSzálkás Réka, a 14 éves lány Budapestre költözik a családjával. Hatalmas változás ez, elvégre Budapest nem Tiszaújváros. Eddigi élete borzalmasan unalmas volt, ám elkezdődnek a gimis évei, és egyre BALHÉSABB lesz minden. Barátok, ellenségek, szerelm...