Balhés Gimi 64. 💜

600 27 23
                                    

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

                            ~~~

- Nem feltétlen. Arra gondoltam, hogy...
- Ugyan már. Rongyos 10 millió. Mindjárt kiszarom. Csak tartsa a markát. - mondta Nádasnak Dávid. Jézusom. A haverjai jót röhögtek rajta, de Nádas nem.
- TÖRÖK DÁVID! Ha befejeztem a beszédemet, akkor... AKKOR IRÁNY AZ IGAZGATÓI!!! - ordította, aztán hangnemet váltott. - Tehát... Pityke Tünde történelem tanárnő férje építész, és szívesen elvállalta az iskola bővítését. Viszont kellenek bútorok, szigetelés, meg minden egyéb. Ami nem lesz olcsó. Nem azt mondtam, hogy adjatok pénzt. Hanem azt, hogy gyűjtsetek.
- Hogyan? - kérdezte mindenki egyszerre. Jó nem mindenki...
- Nem tudom. Rendezzetek valami jótékonysági koncertet. Ahol az énekkarosok énekelnek, a színjátszósok meg végre előadnak egy darabot. - jaj tényleg. Nem is értem miért van színjátszás. Eddig még semmit sem adtak elő. Pedig már volt október 23., karácsony... Nem értem. De kik is színjátszósok?
Vanda, Fanni barátnője Timi, a 12.a-s Sárkány Dia, valami Sanyi a 9.a -ból és ha jól tudom Nándi is. Meg még néhány olyan akiket nem ismerek, de nincsenek sokan. Ennyi emberből nem nagyon lehet műsort csinálni. De azért remélem március 15-e lesz.
- És mit tehet az, aki nem színjátszós és nem is énekkaros? - kérdezte Kitti.
- Süssetek süteményt, kézműveskedjetek, hozzatok otthonról olyan dolgokat, amiket már nem használtok.
- Kenyérpirító megteszi? - kérdezte Patrik. Mindenki nevetni kezdett.
- Nem pont erre gondoltam. De ha működik, és nektek nem kell, akkor megpróbálhatnád eladni.
- És mikor lesz ez a jótékonysági izé? - kérdezte Zorka.
- Pontosan nem tudom. Jövő héten, csütörtökön és pénteken elmarad a tanítás, ugyanis jönnek az építészek meg a mérnökök. Lemérik a területet, megtervezik, és elmondják, hogy nagyjából mennyibe fog kerülni. 12-én be is mondom a sulirádióba. Január 17-én a 8.osok megírják a központi felvételit. Majd gyártunk szórólapokat, ti gyűjtitek az értékes holmikat, begyakoroltok valami műsort... 21-én szerdán elmarad a tanítás. Minden diák csapatokra oszlik. Egyesek mennek a közeli iskolákba, mások pedig bekopogtatnak a környéken élő emberekhez.
- Hű. Ez nagyon durva. - mondtam Kittinek.
- Eléggé. Nem akarom, hogy bezárják az iskolát. Muszáj megvédenünk.
- Úgy van! Süss 10 kg muffint. - mondta Levi.
- Csitt! - kevert le neki egy tockost Kitti.
- Segítség! Ver az asszony! - rikácsolta Levi. (Ötlet az Szjg-ből. Írói szerk.)
- Kussolj már! - sziszegte Vivi és a hosszú, sötétbarna haját csavargatva, unottan bámult az igazgató asszonyra.
- Szóval... Nem kell megijedni. Nagyszerűek lesztek. Megkérném Pallos Gitta tanárnőt - az énekkar vezetőjét -, és Soós Henriket - a színjátszás vezetőjét-, hogy jövő héttől már szervezkedjenek. Valami frappáns műsor kell.
- Természetesen. - bólintott Gitta. Aztán hirtelen nyakon csapta Dávidot (az orrában túrkált, fúj!). 😂 Az osztályfőnöke. Megteheti.
Te jó ég. 😯 Már 5. hónapja járok a suliba, de még nem írtam le a tanárok nevét. Jézusom. Na így kell naplót vezetni. És ha már itt vagyok, leírom, hogy melyik osztálynak, ki az osztályfőnöke. Mindegyiknek kitalálok valami becenevet is. Szóval :

9.a - Vándor Bende (Vándor) - informatika
9.b - Kántor Tamás (ofő, Kántor) - német
10.a - Göncz Jutka (Göncöl szekér) - matek, fizika
10.b - Tisza Mariann (Tisza) - biológia
11.a - Pallos Gitta (Gitta) - ének
11.b - Kovács Attila (Attibá) - angol
12.a - Bartók Anna (Bartók) - kémia
12.b - Pityka Tünde (Pityka, Tündike) - történelem
Futó László (Lacibá) - földrajz
Huszár Zsolt (Huszár) - irodalom-nyelvtan
Polyák Bernadett (Pólya) - rajz
Kappa Ágnes (Ági néne) - tesi lányoknak
Darab Ferenc (Darab) - tesi fiúknak
Soós Henrik (SOS) - színjátszás vezető, könyvtáros.

Van könyvtár? 😯😂
Visszamehettünk a termekbe. Ugye nyelvtan óra volt, de nem Huszár jött be, hanem az ofő. Kántor Tamás.
- Gyerekek! Szeretném, ha idefigyelnétek egy kicsit! - kiabált, mert zengett az egész terem. Kitti muffin recepteket olvasott fel nekem a netről, az ikrek azon vitatkoztak, hogy eladják-e a régi Xbox-ukat, Norbi Gergővel kiabált, aki a fülét pöckölgette (xd), Balu és Marci pedig Levivel ordibált, hogy kapcsolja ki a zenét, és ne énekeljen. Ugyanis...
- Fingom szagától bűzlik az utca. Kiszabadult belemnek összes cucca! - ordibálta Levi, és össze vissza táncikált. De persze aláfestésnek a telefonból is ordított az alap zene.
- GYEREKEK! CSÖND LEGYEN MÁR!
- Mert nekeeem intelligens fingom van (dam daramdaram dara ram) IQ-ja vagy 160. (dam daramdaram dara ram). Gondolkozik helyettem (dam daramdaram dara ram). Ha a babfőzeléket megettem. - folytatta Levi. Mielőtt Kántor feje felrobbant volna, Kitti lecsapta a telefont az asztalra, felállt mellőlem, hátrament Levihez, megfogta a tolltartóját és beletömte a szájába.
- Mmmm. Mmm. Mmmm.
- Csönd! Hogy lehet valaki ilyen hülye?! Jézusom. Egyet értek a dallal. A fingod intelligensebb, mint te. De most úgy komolyan. 9.es vagy és a Fing dalt énekled? Jesszus. - oktatta ki Kitti és visszaült mellém. És igen. Ők járnak. 😯 Levi kivette a szájából a tolltartót, kikapcsolta a telefont és leült a helyére.
- Köszönöm. Szóval. Van valakinek valami ötlete ezzel a jótékonysági nappal kapcsolatban?
- Nekem! Nekem! - jelentkezett Kitti.
- Tessék Kitti.
- Az biztos, hogy én sütök egy csomó süteményt. Hoz egy csomó pénzt, ugyanis csodásan sütök. Ahogy a többi konyhakultúrás is.
- Tényleg! Az is van. Hát ez remek. Süssetek annyi sütit, amennyit csak bírtok. - mosolygott az ofő.
- Ez alap. Viszont nem elég. Mindenki hozzon valamit legalább 5000 Ft értékben.
- De hát mi 50 000-ért vettük az Xboxot. - pislogott nagyokat Dani. Vagy Domi? Nem is tudom.
- És még működik?
- Biztos. Mi már nem játszunk vele.
- Csodás. Hozzátok! Más? Mit tudtok felajánlani?
- Az jó, ha veszek mindenféle csecsebecsét a kínai boltban, aztán eladom 2× annyiért? - kérdezte Gergő.
- Nade Gergő. - ciccegett az ofő.
- Most miért? Remek ötlet. Csináld azt. - kiáltott fel Kitti. Ezek szerint most ő a főnök.
- Én hozhatok könyveket. Van egy csomó, amit már 1000× olvastam. Úgyhogy nekem nem kell. - mondta Hanna.
- Chhh. Hozhatsz. Hátha lesznek itt öreg nénik is. Max azok olvasnak a környéken. - mondta Kitti. - Más?
- Én ugye részt veszek a színjátszós, éneklős előadásban. De azon kívül, még hozhatok egy csomó mindent. - mondtam.
- Mire gondolsz?
- Az öcsém régi játékai, az én régi játékaim. Persze nem adok oda mindent. Csak amit nem sajnálok.
- Miért? Talán babázol? - röhögött ki Gergő.
- Ja virtuálisan. - mondta Balu. Hátra fordultam és csúnyán néztem rá. Ő csak ártatlanul mosolygott. Ajj. Rá nem tudok megharagudni.
- Oké. Ez jó. Más is hozhat régi játékokat. Sok gyerek van a környéken. Viszik majd, mint a cukrot.
- És csinálhatok kókuszgolyót apával.
- Nem! Sütit csak én hozok. Balu! Te mit...
- Egy egész album focis kártya.
- Mi? Hisz évekig gyűjtötted.
- Ja. Duplán telt be. Az egyiket odaadom.
- Oké. Szuper. De kevés. Hozd egy pólódat!
- Mi van?
- Gondolj csak bele! Ott állsz majd a pultnál, a sok környékbeli kislány odáig lesz érted. És akármennyi pénzt odaadnak a pólódért.
- Mi van? Ez hülyeség.
- Nem! Hozol egy pólót és kész! Sőt! Amennyit csak tudsz. Ma délután átmegyek hozzád és lomtalanítunk.
- Mi van? Nem fogják idegen lányok megvenni az én pólóimat.
- Akkor majd én. - csúszott ki a számon. Mindenki rám nézett. Én kínosan felnevettem. - Nyugi. Csak vicceltem. - Vagy mégsem? 😂
Kicsöngettek. Mindenki rohant az infó terembe. A folyosón vártuk a tanárt. Vándort.
- Hol van már ez a tanár? Muszáj csekkolom a Facebookomat. - türelmetlenkedett Vivi.
- Nyugi Vivi. Biztos csak elVándorolt. Hahaha. - ölelte át a vállát baráti stílusban Gergő. Mindenki szakadt a röhögéstől. Vivi nem. Nem túl kedvesen nézett végig Gergőn, aki vette a célzást, eltávolodott Vivitől és odament Levihez. Elkezdtek azon nevetgélni, hogyha Vándor elVándorolt, akkor Futó (Lacibá) elFutott. Hahaha. Szörnyen vicces. 🙂
Mihelyst bemehettünk a terembe, lecsaptuk magunkat a gép elé és már be is kapcsoltuk.
Vivi belépett a Facebookjába és elkezdett lájkolgatni. Kitti süti recepteket nézett Google-on. Dani és Dominik GTA-zott, Marci, Balu, Levi és Gergő valami lövöldözős játékkal játszott, Hanna és Norbi honfoglalózott, Gabika wikipédián olvasott valamit. Én meg gondoltam...
- Tanárúr!
- Igen?
- Csinálhatok egy szórólap vázlatot Wordbe?
- Milyen szórólap?
- A jótékonysági koncerthez.
- Nahát! Ez fenomenális ötlet. Mindenki hagyja abba amit csinál! És lepjen be a Wordbe!
- Ne mááár! - óbégattak a legtöbben. Aztán nem túl kedves dolgokat vágtak a fejemhez. Bocs, hogy élek.
- Mindenki csináljon egy szórólapot Word-be. Mindenkiét kinyomtatom, és majd Nádas igazgató asszony eldönti, hogy melyik a legjobb. Na hajrá! - mondta. Mindenki unott fejjel nekikezdett. Csak én és Kitti adtunk bele mindent.
Az enyém rikító sárga lett (elég feltűnő), a felirat pedig piros.

Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora