Balhés Gimi 77. 💜

391 27 0
                                    

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

                              ~~~

Végig néztünk minden brutális balesetet meg gyilkolászást, mikor végre jött egy ilyen hír. ÉLETVESZÉLYES KÖVEK.
- Buda egyik részén, ahol rengeteg lakóház és iskola van, az utat belepik a különböző méretű kövek. Több ember is elesett benne. - mondta a riporter. - Itt vagyunk, a lakóházak környékén. Nem messze egy Gimnázium - mutatta a kamera a MI sulinkat - Rengeteg ember él erre. Mint látják hemzsegnek a kövek. Senki se tudja, hogy hogy kerültek ide. Fel se tűnt senkinek. Viszont két nappal ezelőtt egy idős hölgy elesett, és megzúzódott a karja. Ezt nyilatkozta:
- Este 8 óra lehetett. Már sötét volt. Hiába világítottak a lámpák. Elestem.
- Tudja esetleg, hogy mióta vannak itt a kövek?
- Nem tudom... Véleményem szerint először csak párat hoznak, aztán egyre többet, és így összegyűltek. De az biztos, hogy el kell őket tüntetni, mert veszélyesek.
- Más embereket is megállítottunk. Például ezt az iskolás lány.
- Ú! Ez én leszek. - vigyorogtam.
- Kérlek mondd el, hogy mi a véleményed a környéken hemzsegő veszélyes kövekről. - tolta elém a mikrofont az a srác.
- Nem tudom, miért van ilyen sok. Meg hogy, hogy kerültek ide. Az előbb én is majdnem elestem benne. Veszélyesek. - mondtam. Anya, apa és Bence felnevetett. Én duzzogva elcsitítottam őket, mert még nem volt vége a hírnek.
- Egy terhes nőt is megkérdeztünk.
- A férjem említette a köveket. De csak most látom, mekkora a baj. Milyen tragédia lenne, ha mondjuk én esnék el bennük
- A dologról megkérdeztünk a polgármestert is. A 26 éves Szabó Benedeket október 11-én választották meg polgármesternek. Halljuk a véleményét.
- Én nem itt élek, hanem kicsit arrébb, így még nem volt alkalmam találkozni a kövekkel. De a szüleim és a testvéreim ott élnek. Nem csak az ő, de minden környékbeli ember biztonsága fontos a számomra. Úgyhogy garantálom, hogy eltakarítjuk a köveket. Sőt. Jövőre új utat is csinálunk.
- Új út? - csodálkozott apa.
- Az új útról megkérdeztünk egy titkárt. A neve Szakos Erzsébetet.
- A polgármester úr még fiatal. Hemzseg a pénztől. Biztos, hogy meg tudja valósítani az új utat. Viszont jelenleg a műanyag feldolgozó ipar mögötti erdőből parkot akar csinálni. A munkálatok már folynak. Május 5-én kész leszünk vele.
- És ennyit erről. A környékbelieknek felhívjuk a figyelmét a kövekre. Ha esetleg látják, hogy kik rakosgatják a köveket, hívják a rendőrséget. Ez nem játék. - mondta a riporter. És ennyi volt a hír.
- Azta. Réka celeb lett. - mondta Bence.
- Azért azt nem mondanám. - nevettem fel.
- Ki kér spagettit? - kérdezte anya.
- Anyuci spagettije! - kiabáltuk Bencével és megrohantuk a konyhát. Jó étvágyat.

Veszélyes kövek 5/? So what?
Rómeó és Júlia 5/5 ó Rómeó, miért vagy te Rómeó? ❤️
Fruzsi 5/5 láttam az instáját. A képen ő van egy narancssárga ruhában, és egy oklevelet tart a kezében, amin van egy 3. szám. Ó. Ezek szerint 3. lett.
Én 5/5 celeb vagyoook.

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Április 23. Péntek

Felvettem a szoknyámat meg a blúzomat. Ehhez nem igazán passzolna a sport cipő, ezért előkotorásztam egy halvány rózsaszín balett cipőt. A suliba mindenki kiabálta nekem, hogy LÁTTALAK A TV-BEN! Ja. Ez ment egész nap.
Nádas gratulált nekem (?) és elkezdte magának mondani, hogy fantasztikus, egyszerűen fantasztikus, hogy az iskolánk benne volt a TV-ben. Mivan? Egy másodpercig. Xddd. 😂
A nap eltelt. Nyelvtan és infó közt találkoztam Fruzsival. Megöleltem és gratuláltam neki. Ő is gratulált nekem. Először nem értettem miért, aztán leesett. A TV.
Otthon uncsiztam. KB. Fél hétkor apa kiabált, hogy MEGINT BENNE VAGYUNK A HÍRADÓBAN. Lekiabáltam, hogy BIZTOS ISMÉTLÉS. Ő meg visszakiabált, hogy NEM. Oké.
- Sajnos, rengeteget szemeteltek, és nem tudom, hogy kik. - mondta... Szakállas bácsi?!
- Egy környékbeli iskola néhány diákja mindent felszedett a tavaszi szünet alatt. Azóta a polgármester emberei kivágtak minden fát, és ledózerolták a kempingezőhelyet.
- Miii?! - horkantak fel anyáék. Ja, hogy ők ezt nem is tudták?
- Én beköltöztem egy fővárosi hotelba. Ha végleg elkészült a park, elköltözök egy messzi faluba.
- Miii?!
- Nyugi már. - néztem rájuk lesajnálóan.
- Megkerestük azt a bizonyos iskolát. Ez az. - mutatott a riporter a MI iskolánkra.
- A diákok a földrajzot és biológiát tanító kollégáimmal mentek el, és szedték fel a szemetet. Az a legszebb az egészben, hogy önként mentek, nem kellett rájuk tukmálni. - vigyorgott a kamerába Nádas. Jesszus. Már nyúltam a kapcsolóert. Ez borzasztó látvány volt. A hír lényege az volt, hogy május 5-ére elkészül a park, növényekkel, állatokkal és békés családi programokkal. Király.

TV 5/4 úgy látszik híressé tette a környékünket.

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Április 28. Szerda

Ajjaj. Mit tettem? 😐😐😐
Jézusom. Nem gondoltam végig. Sem a tettet, sem a következményeket. Mondjuk nem csak az én hibám. Vagy mégis? Baszki. Oké, akkor kezdem az elején. Felvettem a fekete farmer shortomat és a bordó pólómat. A hajam kiengedtem és kivasaltam. Minimális smink és mehetünk is. Az elmúlt napok csak a végzősökről szóltak. Pénteken lesz a bankett, és a végzősök bálja. Egy bál, ahova csak végzősök mehetnek, meg azok, akiket ők hívnak. Biztos klassz. Aha. Majd kiderül. Épp hosszú szünet volt. Hallottam Fanni sikoltozós hangját. Azért sikoltozott, mert a 12.a-s Martin elhívta a bálba. Szerintem látta az önsajnálatot a fejemen, és odajött hozzám.
- Csak nem irigy vagy? Vagy esetleg féltékeny?
- Kire? Rád? Miért lennék?
- Csak mert engem elhívtak a végzősök báljára? Egy bálba, ahova te csak 12.ben fogsz eljutni?
- Tessék?
- Ugyan már... Valld be! Legszivesebben megfojtanál dühödben.
- Az egyik élet célom az, hogy megfojtsalak, de nem egy hülye bál miatt.
- HÁHÁHÁHÁ... Te még szerelmes vagy Baluba? HÁHÁHÁHÁ.... - vihorászott.
- Mi? Nem! Már nem! - tiltakoztam azonnal égő vörös fejjel. Elég kínos volt, mert a fél aula minket nézett.
- Dehogynem. Valld be!
- Mit? Én szakítottam vele te idióta. Ő még mindig szeret, és reménykedik, hogy újra járhatunk. De nem fogunk, mert nem szeretem.
- Most rólam van szó? - kérdezte a lépcsőn állva Balu. Baszki. Ezt ő is hallotta?
- Ömmm... Igen.
- Megnyugtatlak. Már én sem szeretlek.
- Mi? - döbbentem le. Mire Fanni felröhögött és otthagyott minket. Balu gúnyos mosolyra húzta a száját és odajött hozzám. Ó... Bakker.
- Nem akarok tartalék lenni.
- Milyen tartalék?
- Olyan tartalék, akivel eldicsekedhetsz másoknak.
- Kinek?
- Mondjuk a volt osztálytársaidnak.
- Nem is dicsekedtem. Ők is kapcsolatban élnek.
- Jó, oké. De akkoris. Én beszereztem miattad egy igazgatóit. Vettem neked egy méreg drága nyakláncot, ami kitudja hol porosodik most. Megosztottam veled minden titkomat. Beavattalak a családi életembe, mert reméltem, hogy egyszer te is a családom tagja leszel. De te szakítasz velem, mert... Miért is? Mert egy kurva megcsókolt. - mondta durván.
- Nem azért szak...
- Akkor, miért? Kornélért? Dénesért? Kristófért?
- Mi van velem? - kérdezte Kristóf, aki a parafatábla közelében épp egy szendvicset majszolt.
- Semmi. - mondtuk tökéletesen egyszerre.
- Szóval ömmm... Eltudjuk felejteni azt a 4 hónapot és 26 napot? - nézett rám.
- Így számoltad?
- Miért? Te nem?
- De.
- Akkormeg?
- Oké. Ha így akarod. Felejtsük el. A nyakláncot is visszaadom.
- Azt megköszönném. De nem! Nem kell vissza adnod. Majd, ha le leszek égve anyagilag visszakérem az árát. - mondta és otthagyott.
- Miről beszélsz?
- Semmiről. - mondta. Mi van?! Mikor azt hinnéd, ennél rosszabb már nem lehet... De, lehet. Kristóf termett mellettem.
- Khm. Lehet, hogy rossz az időzítés, de...
- Igen?
- El jönnél velem a végzősök báljába? - kérdezte. Nekem meg tátva maradt a szám.

                            ~~~

Üdvözöllek benneteket. XD. 😂
Remélem tetszett a rész. Szerintetek mit válaszol Réka Kristófnak? És mi a véleményetek a Réka&Balu viszálykodásról? Vége lesz végre és újra összejönnek vagy örökre tönkre megy a kapcsolatuk? Várom a véleményeket komiba. Hamarosan hozom a folytatást. 💞

Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang