💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
~~~
Egyszecsak elkezdődött Zara Larsson Uncoverje, nekem pedig énekelnem kellett. Huh...
Az elején még csukva volt a szemem, aztán bátornak találtam magam és kinyitottam. Kár volt. Csak annyit láttam, hogy mindenki szája nyitva van és egy szót se szólnak. Vanda olyan viccesen bámult, hogy azt hittem elröhögöm magam. A zsűri egymásra nézett, és kínosan elröhögte magát. Aztán újra rám nézték és tátott szájjal figyeltek. A leghátul ülő Balu mosolyogva magyarázott az őt elkísérő Marcinak (ezek tényleg mindenhol együtt vannak...). Mikor rám nézett tátott szájjal figyelt. De Marci is. De mindenki. Azért ennyire nincs jó hangom. Vagy mégis?
Mikor végeztem, néma csönd ült az egész teremre. Amit Lili tört meg.
- Ez az eddigi legjobb hang a suliban, amit valaha hallottam. Szerintem még nálam is jobb vagy.
- Ez brutál volt. Szerintem benne vagy a Top3-ban. - mondta Tomi.
- Kö... Köszönöm. - dadogtan félénken és visszaültem Vanda mellé. Már nyitotta a száját, amikor felszólították.
Felment a színpadra és énekelni kezdett. Vagyis... Valami olyasmi. Nagyon hamis volt szegény. Ha ezt Rita Ora hallaná... A zsűri ki is osztotta rendesen. Mérgelődve leült mellém.
- Mi az, hogy "Ez borzasztó volt"?! Végig se hallgatták.
- Ne törődj velük.
- Te könnyen beszélsz! Tuti bent vagy a Top3-ban. Gyönyörű hangod van.
Mielőtt bármit mondhattam volna Balu szokás szerint közbeszólt.
- Így igaz. - mondta. Hogy kerül ide?
- Mit kerestek itt? Az előbb még hátul voltatok.
- Ide jöttünk a bajnokhoz. - mondta Marci, de én értetlen fejjel néztem rá.
- Hozzád. - segített ki Balu mosolyogva.
- Ó, köszönöm. - mondtam zavartan és szerintem full vörös volt a fejem. Ciki? Á... Dehogy.
- Mindenki megvolt igaz? - nézett körbe Lili pár perc múlva. - Akkor igen. - válaszolt magának helyettünk. Oké Lili...
- Most bemegyünk a díszletterembe Gitta tanárnővel és megbeszéljük, hogy ki lesz az a 3 diák akiket felveszünk az énekkarba. - mondta Tomi és bement a díszletterembe Lilivel és Gitta nénivel. 5 perc múlva vissza jöttek. Hú, ez gyors volt.
- Megvannak az eredmények. Khm.
- ABC sorrendben mondja. - fűzte hozzá gyorsan Lili.
- Igen. És így az 1. Balogh Tamara 11.a. Nagy tapsot neki. - mondta a tanárnő. Tamara felment a színpadra Lili, Timi és Gitta mellé.
- A 2. Nagy Balázs. Nagyon jó volt. - mondta Gitta. Balu ahelyett, hogy a lépcsőn menne felugrott a színpadra. Asszem a menőségi faktor kiakadt...
- A 3. Pediiig... Szálkás Réka 9.b. - mondta Gitta. Úristen! Megcsináltam! Bent vagyok. Falfehéren mentem fel a színpadra. Balu mellé álltam.
- Gyönyörű hangod van Réka. - dicsért meg Lili.
- Köszönöm. - mondtam zavartan.
Balu rám mosolygott. Jézusom. Nem elég, hogy be jutottam az énekkarba! Baluval jutottam be. Vááá!!!
- Ez a 3 diák az egész iskola előtt fog énekelni október 6-án hétfőn. Addigra begyakorolják a saját dalaikat.
- Nekik kell dalt írni? - csodálkozott Marci.
- Nem. Egy szabadon választott dalt fognak előadni. - mondta Gitta Mosolyogva. Marci felnevetett a saját hülyeségén és inkább csöndben maradt. Gitta folytatta. - Még egy utolsó tapsot kérnék nekik.
Nagyszerű volt az egész. Imádom az énekkart.
Elindultam haza, És Balu velem jött.
- Ez olyan jó volt... - sóhajtottam fel.
- Te voltál a legjobb. - mondta. Ó... 🙂
- Mindenki ügyes volt.
- Hát... Nem igazán. - mondta és elröhögte magát.
- Kire gondolsz?
- Vanda.
- Jó, igaz, hogy nincs jó hanga, de ne nevesd ki szegényt.
- Igaz is, bocs. De figyu már.
- Hm?
- Te jóban vagy Vandával?
- Hát ömmm... Először nem. De hétvégén találkoztunk a plázában és ott kedves volt velem. Meg most is.
- Aha. Szóval félig.
- Ja, úgy valahogy.
- És Kittivel?
- Kittivel szerintem jól megvagyunk. Elhívott a szülinapi bulijába.
- Igen?
- Igen.
- Holnap lesz 15. - mondta büszkén.
- Ühüm...
- Engem miért nem hívott a buliba? Az unokatesója vagyok.
- Csak lányokat hív. Talán lány vagy?
- Igen. Nézd a szép hosszú hajamat. - simogatta a haját ami amúgy olyan tökéletes volt. Mindketten el nevettük magunkat. De sajna vége lett a bulinak, mert elérkeztünk a Farkas Antal utcához. Az a fránya utca. Miért van ilyen közel?
- Na akkor holnap találkozunk. Szia. - mondtam szomorúan, de Balu magához húzott és megpuszilta a homlokom. Uhhh...
- Szia! - intett és tovább ment. Én totál vörös fejjel néztem a távolodó Balázst.
Adott ég puszit. Te jó ég! De vajon baráti puszi volt vagy többet jelentett neki annál? Mindenesetre nekem többet jelentett. Jézusom, de szeretem.
Mikor hazaértem, anya a konyhában sürgött forgott.
- Szia kicsim.
- Szia anya. Képzeld! Be kerültem az énekkarba. - mondtam lelkesen.
- De ügyes vagy! Mit énekeltél?
- Zara Larsson, Uncover.
- Aha, biztos. Mindjárt kész a vacsi. Szólok ha kész, menj fel a szobádba nyugodtan gépezni vagy ilyesmi.
- Oké. Mi lesz a kaja? - kérdeztem. Pedig láttam a tésztát és a darált húst.
- Spagetti. - mondta anya. Tudtaaam.
- Oké. Fent leszek. - mondtam és fel mentem a szobámba. Bekapcsoltam a gépem és beléptem a messengerbe.
3 ember bejelölt. Egyre híresebb vagyok. Xddd.
1. Lili, 2. Tomi, 3. Varga Panka. Ammeg ki? Jaaa megvan!LILI: Szia Réka. Jövőhét kedden lesz az 1. Énekkar. Addig találd ki mit fogsz énekelni októberben.
ÉN: Szia. Oké.TAMÁS: Szia Réka. 😎
ÉN: Szia Tomi. 😎PANKA: Szia, Panka vagyok. Én is a Szent Istvánba járok. Ott voltam énekkaron.
ÉN: Szia, tudom.
PANKA: Oké. Csak azt akartam mondani, hogy nagyon jó voltál. Én bolond azt hittem idén bejutok...
ÉN: Köszi, de ne búslakodj. Jövőre még próbálkozhatsz.
PANKA: Igaz. Köszi.
RÉKA: Nm. De most megyek, szia. 🙂
PANKA: Oké, szia.És ennyi volt. Tényleg mennem kellett. Én terítettem meg a spagettihez. Nyami.
Énekkar 5/5 BENT VAGYOOOK.
Gitta néni 5/5 kedvenc tanárom.
Lili és Tomi 5/5 nagyon menők
Balu 5/5 megpuszilt. ❤️❤️❤️
Vacsora 5/5 spagettiii...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔
Ficção AdolescenteSzálkás Réka, a 14 éves lány Budapestre költözik a családjával. Hatalmas változás ez, elvégre Budapest nem Tiszaújváros. Eddigi élete borzalmasan unalmas volt, ám elkezdődnek a gimis évei, és egyre BALHÉSABB lesz minden. Barátok, ellenségek, szerelm...