💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
November 16. Hétfő
Szombaton gond nélkül haza mentem a kórházból. Vagyis... Mankóval, de ez nem fontos. Anya komolyan vette, hogy fekvőbeteg vagyok. Kicserélte az ágyneműmet, és megpakolta rengeteg párnával. Van vagy 3 a fejemnél és 2 ami a lábamat tartja. És van egy harangom (!!!) amit, ha megrázok akkor, anya feljön a szobámba és azt hoz nekem amit akarok. Na ilyen se volt még soha. Úgyhogy ki is használtam rendesen. Megráztam, hogy kérek banánturmixot, rántott sajtot, csokit, melegszendvicset, palacsintát, muffint stb. És kész csoda, anya mindent megtett nekem. De mikor viccből mondtam, hogy kókuszdiót szeretnék Hawaii-ról akkor anya rám szólt hogy "Ne legyél szemtelen!" Hihi. 🙂
Balu nálam volt egész szombaton. De vasárnap bútorokat rendeztek. Hiszen Gabi rengeteg bútort hoz a másik házból. És Baluéknak is van rengeteg felesleges bútora. Úgyhogy selejteznek. De szombaton filmeztünk. És mivel én vagyok a beteg én választottam filmet. Illetve sorozatot. Végtelen Szerelem. 🙂❤️ Balu végig szenvedte, de megfenyegettem, hogyha nem szereti a Végtelen Szerelmet akkor szakítok. Na innentől már csöndben volt.
Viszont ma nem tudott nekem mindent megtenni. Hiszen dolgozott. Ő is és apa is Bence suliban. És Balu is.
Az egész napot végig szenvedtem. De délután Balu átjött. Hozta a házit, meg rengeteg "jobbulást" üzenetet. Hát igen... Nehéz népszerűnerk lenni... 😂
Miután megtanultam folytattuk a Végtelen Szerelmet. Aztán ilyen 6 körül elment. Ez volt a hétfő. Gyanítom ilyen lesz az egész hetem.Anya 5/5 törődik velem. 🙂
Harangocska 5/5 mint egy dzsinn aki minden kívánságomat teljesíti.
Balu 5/5 képes Végtelen Szerelmet nézni velem. Igazán szeret. 🙂❤️💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
November 23. Hétfő
Ma mentem suliba. Hurrá. ☹️
Alig álltam meg a lábamon. De szó szerint.
Reggel (még mindig mankóval), de kimentem a ház elé. Balu ott várt rám. Szegény. Így is sokat szokott rám várni. De most még lassabban mozgok mint általában. És amúgy nagyon hideg van, nem is értem miért nem jött be. Egy csókkal köszöntött.
- Bocs hogy ilyen sokat vártál rám. Csak nehéz ezzel mozogni. - emeltem fel a bal lábam.
- Semmi baj. Én is csak 3 perce vagyok itt. - mondta.
- Akkor jó. Menjünk. - mondtam és elindultunk. Máskor 10 perc alatt leérünk. Hát ebből lett 18 perc. Mire beértünk a suliba, egyből a szekrények ez mentünk. Kitti ott állt.
- Réka! Jobban vagy?
- Szia. Hát egy kicsit jobb. De még mindig nem bírok rendesen ráálni.
- Akkor tesiből fel vagy mentve?
- Meg3 szép.
- Ezaz! Akkor én leszek a legjobb.
- Gyertek lányok! - mondta Balu. Mi bementünk a terembe. Mindenki örült nekem. Vagyis...
- Hé! Itt a kalóz lány! - kiabálta Levi.
- Mi? Kalóz lány?
- Igen. Mert fél lábad van csak. - mondta Gergő.
- És rá tudsz állni? - kérdezte Marci.
- Nem. Ezért van nálam mankó. - mondtam és leültem.
- Kipróbálhatom? - kérdezte Levi.
- Nem. - mondtam határozottan.
- Na léccci! Sánta vagyok. - mondta Levi és eljátszotta, hogy sánta. Én elröhögtem magam és odaadtam a mankót.
- Levente! Te szellemi fogyatékos vagy? Vagy mi bajod van? - kérdezte Kitti.
- Nem szellemi fogyatékos vagyok. Hanem testi. Nem látod hogy sánta vagyok. Le kéne amputálni a lábam. - mondta Levi.
- Gyere csak ide! Majd én leamputálom. - mondta Kitti. Levi megijedt és visszaadta a mankót. 😂
- Hogy tört el a bokád? - kérdezte Hanna.
- Nem tudom. De fekvő gipszben voltam.
- Nem kellett volna menőzni.
- Tessék? - szaladt fel a szemöldököm.
- Menőztél. Ha nem próbálnál meg ebben is jobb lenni mindenkinél, akkor nem sérültél volna le.
- Hanna! Megint kezded a balhét! - förmedtem rá.
- Milyen balhét?
- Kötözködsz. Attól hogy féltékeny vagy rám, attól még nem kell sértegetni.
- Én nem sértegetlek. Csupán...
- Csupán az orrom alá dörgölöd, hogy mindenben jobb vagyok nálad. Pedig nem.
- Ohó! Miben nem vagy jobb nálam? Tele vagy barátokkal, végzősökkel lógsz, barátod van. Te vagy a suli királynője.
- Köszönöm, hogy így gondolod. - mondtam gúnyosan. - De pl. a tanulásban te sokkal jobb vagy nálam.
- Mert az aztán sokat számít. Jobb vagyok nálad tanulásban. Vagyis stréber vagyok. Szuper.
- Nem így értettem.
- Pedig nagyon is így.
- Hát jó. Nem tudom megint mi van veled. De most már nem fogok foglalkozni veled. Hozzád se fogok szólni. Én élem tovább a népszerű életem a suliba. Te meg menj csak el. Senkinek se fogsz hiányozni. - mondtam durván.
Láttam, hogy Hannának lecsordul egy könnycsepp az arcán. Nem igazán érdekelt. Becsöngettek. Egész nap a teremben maradtam szünetekben. Balu pedig az én kérésemre a fiúkkal töltötte a szünetet. Suli után Balu hazakísért és el is ment. Még mindig megy a bútor őrület.
Én megcsináltam a házikat és folytattam a Végtelen Szerelmet. 🙂
Amúgy kihagytam egy nagyon, nagyon fontos dolgot. 18.-án vagyis szerdán volt Baluval a 2 hónapos évfordulónk. És vááá! Emiatt a hülye mankó miatt nem mentünk sehova. Mert, még pihentetni kell vagy mi a szar. ☹️ Na mindegy. Adtunk egymásnak csokit. Meg "pár" csókot. Hihi. ❤️Levi 5/5 😂😂😂
Hanna 5/? Nem értem mi baja van.
Végtelen Szerelem 5/5 legjobb sorozat ever. ❤️
Évforduló 5/4 ennél még az is jobb volt, amikor Fanni megzavart minket.Véget ért az 5 rész amit ígértem a FELHÍVÁSOK, KIHÍVÁSOK-ban.
Nem tudom meddig fog tartani a szünet, de remélem meg vagytok elégedve mindennel.
Puszi: Regina. 😘😘😘
YOU ARE READING
Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔
Teen FictionSzálkás Réka, a 14 éves lány Budapestre költözik a családjával. Hatalmas változás ez, elvégre Budapest nem Tiszaújváros. Eddigi élete borzalmasan unalmas volt, ám elkezdődnek a gimis évei, és egyre BALHÉSABB lesz minden. Barátok, ellenségek, szerelm...