💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Október 29. Szerda
Az őszi szünet eddig jól telt. Tanultam, tanultam és tanultam. Megcsináltam minden házit, magoltam az angol szavakat és a verset. Aztán valahogy megírtam a fogalmazásom arról, hogy "Milyen állat lennék, és miért?". Kutya akarok lenni. XD. Tegnap végeztem is mindennel. Aminek anyáék örültek és megengedték, hogy találkozzak Baluval. Hihi. 🙂
Szóval... Megbeszéltünk Tamival, hogy ma próbáljunk (Balunál), aztán amúgy mi Baluval elmegyünk moziba. Jeeey! 🙂❤️
Ilyen 10 körül becsengettem Baluék házába. Tamás nyitott ajtót.
- Réka! De rég láttalak! Gyere be! - üdvözölt, és össze kócolta a hajam. Pedig vagy 10 percig fésültem. Hiába.
- Balu? - kérdeztem.
- A másik kislánnyal felment a szobába. A hangszórót állítgatják.
- A szobába? - szaladt fel a szemöldököm és elindultam a lépcső felé. Pillanatnyi féltékenység, semmi több.
- Réka!- szólt utánam Tamás - Köszönöm, hogy visszajöttél. Amíg haragban voltatok, nem tudtunk kommunikálni Baluval. De a szombatot úgy kezdte, hogy nyakon öntött vízzel. Tehát tudtam, hogy visszatért a jókedve. És ez csakis neked köszönhető. Hiszen tudod... Az anyjával egy szót se beszélt a Mikis eset óta. Nem tudom meddig fog ez tartani, csak a szülés napjától félek. Szóval mindezek ellenére látom, hogy az egyetlen fiam boldog. Csak és kizárólag miattad. Úgyhogy tényleg köszönöm. - mondta és meg ölelt. Öhm. Oké... Kicsit túlontúl érzelgős ék találtam Tamás viselkedését. De aranyos volt.
- Igazán nincs mit. Az én szüleim is ki voltak akadva, hogy nem szólok hozzájuk. És mikor kibékültünk, akkor visszatért a jókedvem. Nem elég, hogy be nem állt a szám, még énekeltem is. Úgyhogy... - mondtam mosolyogva, miután elengedett. Fel mentem a lépcsőn. Balu szobája nyitva volt. Balu a hangszórót állítgatta, Tami pedig papírokat nézegetett. A dalszöveg van ráírva. Beléptem az ajtón.
- Réka! - mondta Balu és megcsókolt. Tami mosolyogva nézett minket. Igen, ezt tényleg nem lehet kibirni mosolygás nélkül. 🙂
- Megvan a dalszöveg és a felosztás. A hangszóró kész? -fontoskodott Tami.
- Megvan. - mondta Balu.
- Oké. Akkor nézzük a felosztást. - Bla... Bla... Bla...
- Akkor kezdjük! - mondtam. Tami elkezdte a dalt, aztán jöttem én, még eléggé a dal elején jártunk, de máris megzavart valami. Olyan érzésem volt, hogy valaki figyel. 😂
De nem viccelek. És igazam volt. Abbahagytam az éneklést és kérdőn Balura néztem aki folyamatosan engem bámul.
- Mi van? - kérdeztem.
- Most jöttem rá igazán... - kezdte Balu.
- Mire?
- Arra, hogy mennyire szép vagy, hogy milyen jól énekelsz és hogy mennyire szeretlek. - mondta és elkapott. Hosszasan megcsókolt, amit természetesen viszonoztam.
- Ö... Oké. Én megyek. - mondta Tami. Még ő is itt van. Hupsz. 🙂
- Ne! Maradj! - mondtam. - Kezdjük elölről.
El próbáltuk már vagy 10szer, aztán úgy éreztük, hogy készen állunk. Tamást leültettük a kanapéra, kikapcsoltuk a Tvt (valami agysorvasztó műsort nézett) és elé álltunk. Elénekeltük neki a dalt, és eléggé meghatódott. Nem a dal miatt. Hanem, hogy én és Balu együtt énekeltünk. Igaz Tami is ott van, de ez már részlet kérdés.
Tami elment, és mi ketten készülődtünk a mozizáshoz.Őszi szünet 5/4 jó volt. De már nagyon a végét járja.
Ének próba 5/4 vicces volt. Sokat rontottunk az elején, de most már tökéletes.
Balu 5/5 szeretem. ❤️
Mozi 5/4 én romantikus filmet akartam, Balu meg horrort. Egyis se jött össze, valami ski-fit néztünk. Hurrá.💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
November 1. Vasárnap
Már november van. Vááá... Holnap suli. Jó volt ez a szünet. Igazán kellett.
Ugye ma van mindenszentek. Úgyhogy mentünk a Tiszaújvárosi, meg a Miskolci temetőbe. Hisz ott van elemetve az egyik nagypapám, meg az egyik nagymamám. Az egyetlen nagyi aki él, már 71 éves és Oroszlányban él. Őt is meglátogattuk. Vele együtt mentünk el az oroszlányi temetőbe, ahol a másik nagypapi sírja van. Annyi virágot láttam és szagoltam ma... Még maradtunk nagyinál vacsorára. Túrógombóc volt porcukorral. A nagyi egyébként apa anyukája.
- Na és Bencuska milyen a 3. osztály?
- Ö... Már 5.-es vagyok. - mondta én be tömött egy gombócot a szájába.
- Ohohohohó... Na és Réka. Izgulsz már a felvételi miatt?
- Nagyi. Már rég túl vagyok a felvételin. Gimis vagyok.
- Ó, ilyen gyorsan szalad az idő?
- Meglehet. - mondta Apa.
- Kisfiam neked hogy megy a munka?
- Jól, anyuka, jól.
- Na! Kapcsoljátok már be a Tv-t, mindjárt kezdődik a Szulejmán!
- Hol a kapcsoló? - forgolódott anya.
- Ez egy jó kérdés. - tette csípte a kezét nagyi.
- Anyuka, ott van melletted. - mondta apa összehúzott szemekkel.
- Ó, jaj. - nevetett fel a fejét csóválva és be kapcsolta a Tv-t.
Este 8 körül indultunk haza, Budapestre. Bérelt autóval. Bence bealudt, anya csöndben ült és nézte a sötét égboltot. Én pedig apával veszekedtem. Nem akartam Retro rádiót hallgatni. Most már itthon vagyunk egy ideje, éjfél elmúlt és holnap suli, úgyhogy megyek. Pá!November 5/4 hogy telik az idő...
Nagyi 5/4 kicsit furi. De már hiányzott. ❤️
Holnap suli 5/3 Vááá!!!💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
November 2. Hétfő
Újra suli. Hurrá. 😐 Na jó, a társaság hiányzott.
Reggel miután felöltöztem és megreggeliztem kinyitottam az ajtót. Balu kint állt az utcán, nekidőlve a kerítésnek. Hogy mennyire hiányzott ez nekem! 🙂❤️ Odamenten hozzá. Egy röpke csókkal köszöntöttük egymást, aztán Kézen fogva elindultunk a suliba.
Azonnal kiszúrtuk a bandákat, ami kicsit bővült. Ott volt Marci, Levi, Boldi, Patrik, Ádám, Kristóf, Dani, Dóri, Kitti, Vanda, Fruzsi, Tami, és Niki.
- Sziasztok! - köszöntünk oda. Tök jól elvoltunk. Dumáltunk meg minden. Egyszer csak megszólalt Fruzsi.
- Nézzétek ki van ott!
- Fanni... - morogtam. Fanni fekete szoknyában, fehér harisnyaban, fehér blúzban és piros szőrös mellényben volt. A haja tökéletes volt. Szemps, vörös rúzs, és piros körömlakk.
- Nyugi. - suttogta Balu és belepuszilt a nyakamba. Kirázott a hideg.
- Most idejön? - kérdezte Kristóf.
- Azt próbálja meg. - mondta Balu.
- Pedig idejön. - mondta Tami.
- Basszus. Vajon mit akar? - kérdezte Niki.
- Nem tudom, csönd. - mondta Kitti és riadtan Ádámra nézett. Olyan cukik.
- Látom, sikerült mindent visszaállítani a rendes kerékvágásba. - mondta Fanni gúnyosan. - Réka visszakapta Balázst. Remek. Örülök, nektek. De csak hogy tudjátok. Tovább léptem. Sosem érdekelt igazán Balu. Most a 9.es Viktorra hajtok. Meglátjátok, legkésőbb jövő héten már együtt leszünk.
- Ribanc. - mondtam.
- Mit mondtál? - kérdezte Fanni.
- Mondon ribanc!
- Köszönöm. - mondta és elment.
- Viktorra hajt? Pfúj! - undorodott el Fanni.
- Remélem végleg kiment a képből. - mondta Kitti. Aztán megint megszólalt. - Marci jól vagy? Totál sápadt vagy. Mi a... Ó.
Mindenki egy emberként fordult Marcihoz, aztán arra amerre ő nézett. Ó bizony...
~~~Bocsi, ez egy rövidebb rész lett, sietek a folytatással. Szerintetek mit látott Marci? Komiba várom a tippeket. ☺️💞
YOU ARE READING
Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔
Teen FictionSzálkás Réka, a 14 éves lány Budapestre költözik a családjával. Hatalmas változás ez, elvégre Budapest nem Tiszaújváros. Eddigi élete borzalmasan unalmas volt, ám elkezdődnek a gimis évei, és egyre BALHÉSABB lesz minden. Barátok, ellenségek, szerelm...