Balhés Gimi 33. 💜

670 32 8
                                    

Október 15. Szerda

Ma megint elhívtak a halloween buliba, de nem Balu volt az, úgyhogy nemet mondtam.
A mai úgy kezdődött, hogy kicsengettek 2. óráról. Balu, Marci, Gergő és Levi szinte kirohant a teremből, lefele az udvarra. Mivel október felénél járunk, az idő kezd egyre romlani. Sőt! Már rég lecsapott ránk a hideg, esős idő. A legtöbben már vékony kabátokban járnak suliba (köztük én is). Nade! Megint sikerült elkalandoznom.
Én is kimentem a teremből, csak szépen, lassan, amikor valaki megragadta a karom. Nem durván, hanem finoman. Kristóf volt az.
- Ó, szia. Mit szeretnél? - kérdeztem, közben pedig
- Ö... El jönnél velem a halloween buliba?
- Tessék? - kérdeztem plafonog érő szemöldökel és igen fura arckifejezéssel.
- Bocs. Én inkább megyek.
- Ne! Ne hari! - ragadtam meg a karját. - Csak nem értem miért kérdezed meg, amikor van barátom.
- De nemet mondtál neki.
- Nem! Nem neki mondtam nemet. Valami 11.es hívott el. De figyu. Nem akarok rosszban lenni veled, jófej vagy, meg minden. De csak hogy tudd, barátom van. És vele fogok el menni a buliba, ha elhív.
- Oké. Bocs a félreértésért. Én léptem. Szia. - mondta és ráugrott az éppen arra járó Boldizsár hátára. Elindultam a folyosón, a lépcső irányába azzal a céllal, hogy én is ki egyek az udvarra. Egyszercsak Kitti hangját hallottam még magam mögött.
- Megint elhívtak? - kérdezte.
- Megint. - feleltem. Hamar mellettem termett, és együtt mentünk tovább.
- És megint nemet mondtál?
- Megint. - mondtam mire mindketten elmosolyodtunk. - Szerinted Balu miért nem hívott még el?
- Egy darabig nem is fog. Higgy nekem, ő mindent az utolsó nap intéz el. - mondta Kitti.
- Hát jó. Téged hívtak már?
- Aha. - mondta lazán Kitti.
- Na és ki az?
- Nem mondom el. - mondta vörös fejjel. Ohohohó!
- Csak nem Levi?
- Dehogyis! Felhagytam vele. Nem is tudom mi ütött belém, amikor "beleszerettem". - mutatott idézőjeleket a levegőbe. - Egy nagy barom. Bezzeg Ádám...
- Ki az az Ádám? - kérdeztem.
- Ő hívott el.
- Ááá... Értem. És ki ő?
- 10.es, szőkésbarna haj, barnás zöld szem, csodás mosoly és férfi kölni illat. Imádom... - áradozott Kitti.
- Hű. Hogy hívott el? És mikor? És miért? És honnan ismeritek egymást?
- Konyhakúltúrás, és pénteken kérdezte meg a folyosón. Én hezitáltam egy kicsit Levi miatt, aztán rájöttem hogy ő egy nagy barom, és nem mondhatok nemet miatta egy 10.es menő fiúnak.
- Jogos. Akkor minden lánynak van partnere az osztályból. Kivéve Hannát. - mondtam. Közben amúgy már leértünk az udvarra, és a többi diák között ingázva beszélgettünk.
- Őt nem is fogják hívni. Szánalmas. Illetve már nem annyira. A ruhái nem borzasztóak, hanem tűrhetőek, az arcán alig vannak pattanások, és szájfényt használ. Nem tudom mi van vele. Lehet hogy szerelmes.
- Nem, dehogy. Hétvégén velem volt. És teljesen átalakítottam. Megjártuk a kozmetikus, a fodrászt és a Rossmant. De hatásos, nem?
- De. Jó lett. Gratulálok. - mondta Kitti. Becsöngettek, úgyhogy mehettünk is vissza. A suli viszonylag hamar eltelt. Hazafelé indultam Baluval, amikor egy nyávogós kilátást hallottam. Fanni. Blah.
- Baluuu!!! - nyafogta, de Balu rá se hederitett.
- Baluuu!!! - visitotta Fanni. Odament mellé, és átkarolta. Vagy fel se tűnt neki hogy ott vagyok, vagy direkt csinálta. Inkább a második.
- Hé! - háborodtam fel.
- Most miért? Mi van? - kérdezte ártatlanul.
- Mondjuk, hogy úgy tapadsz a barátomra mint egy pióca.
- Pióca? - visitotta sértődötten. És még szorosabban ölelte Balut. Aki csórikám ki se tudott jönni onnan, mert gipszben volt.
- Hagyd már abba! - förmedtem rá.
- Miért mit csinálsz? - kérdezte gúnyosan, én pedig rá vigyorogtam. Kicsavartam a "karmai" közül Balut.
- Aú! Te vadállat! Balu! Csinálj már valamit! Védj meg! Szakíts vele!
- Hogyne, persze, azonnal.
- Baluuu!!!
- Haggyál már!
- Mi az hogy haggyál már?
- Azt hogy haggyál már! - kiabálta Balu és tovább sétáltunk.
- Fú! Legközelebb el is töröm az ujjait. - motyogtam idegesen.
- Vagy fújd le paprika sprayvel. - mondta Balu, mire mindketten elnevettük magunkat. Lehet, hogy ez lenne a megoldás. Mikor haza értem Bence a nappaliban volt.
- Hát te? - kérdeztem, mert ilyenkor még suliban van.
- Beteg vagyok. - mondta vigyorogva.
- Aha persze. Anya? Apa?
- Dolgoznak.
- Ki hozott el a suliból?
- Apa hozott el 2 óra körül. De vissza kellett mennie dolgozni.
- Aha. És egyedül vagy azóta?
- Aha. Tv-zek, mert nem tudok aludni. Pedig jól esne. Iszonyatosan fáj a fejem. - mondta. Egy kicsit túljátszotta a szerepét, mert drámaian elterült a kanapén, kezét pedig a fejéhez tette.
- Aha. Márpedig, ha beteg vagy akkor nincs TV. - mondtam és kikapcsoltam.
- De Rékaaa... - nyafogott.
- Gyere, fel. YouTube-ozzunk a laptopomon.
- Oké! - pattant fel. A kis beteg.

Kristóf 5/4 aranyos meg minden, de...
Kitti 5/5 egy 10.essel megy a halloween buliba. Hű...
Fanni 5/2 fú!!!
Bence 5/4 olyan nagyon beteg. A héten már nem megy suliba.

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Október 17. Péntek

Ma vették le Balu gipszét (délután). Ezt mindenképp meg kellesz ünnepelni. Ráadásul holnap lesz az 1 hónapos évfordulók. Szóval 2 fontos eseményt kell meg ünnepelni. Úgyhogy elhatároztuk, hogy elmegyünk moziba. De ezt majd csak holnap. Reggel felöltöztem és megreggeliztem. Mikor elkészültem akkor kimentem az ajtón, de Balu nem volt sehol. Ráírtam.

RÉKA Szia. Hol vagy?
RÉKA Haló! Menjek egyedül?
BALÁZS: Bocs. Itt vook. El aludtam. Menj egyedül.
RÉKA: Oki.

Elindultam a suliba. Be is értem és a szekrényemhez mentem. Illetve akartam menni. De a mellettem lévő szekrénynél ott állt Kitti és egy fiú. Szőkésbarna haj, zöldesbarna szem, gyönyörű mosoly... Ez Ádám.
Kitti a szekrényben turkált, Ádám pedig neki dőlt az ÉN szekrényemnek.  Beszélgettek és folyamatosan vigyorogtak. Én direkt nem vetettem véget ennek a meghitt pillanatnak. De Vivit nem érdekelte. Odament.
- Helló, Kitti. Nem mondott neked semmit Balu?
- Mit mondott volna?
- Hogy Marci féltékeny lett-e.
- Mi vagyok én? Pletykás vénasszony? Nem mondott semmit. De szerintem nem lett féltékeny. Nézd! Ott flörtöl egy másik csajjal! - mutatott Kitti a lépcső felé. Vivi riadt fejjel oda fordult. Aztán én is, meg Ádám is.

                            ~~~

Na helló! 😁
A mai nap 2 részt is sikerült publikálnom nektek, mert tökre sok kedvem van az íráshoz.
Mi a véleményetek Kristófról és Fanniról? És vajon milyen bonyodalmakat fognak még okozni? Sietek a folytatással. :D💖

Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔Место, где живут истории. Откройте их для себя