Balhés Gimi 75. 💜

426 24 0
                                    

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Április 9. Péntek

Utolsó naaap! 🙂🙂🙂
Órarend: Angol, nyelvtan, infó, föci, kémia, tesi.
Angolon filmet néztünk. Nem tom mi volt az, de angolul volt (magyar felirat a gyengébbek kedvéért). Nyelvtanon Huszár feladott egy csomó házit. De miért?! Mondatelemzés, munkafüzet töltögetés. Egy minimum 20 mondatos fogalmazást a húsvétról. Gondolom eredete, népszokások, ételek, nálunk milyen a húsvét... Infón szabadfoglalkozás. Én beléptem a Facebookomba. Még több ember ismerősnek jelölt. Akit ismertem visszajelöltem. Köztük volt Balu is. Ránéztem, hogy ő mit csinál. Valami online játékkal játszott. Röhögött és szétlőtte Marci belét. Oké. Akkor visszajelölöm. Föcin természeti videókat néztünk. Aztán Lacibá osztott nekünk lapokat, és olyat mondott amitől kicsit meglepődtem. A szünetben, húsvét után szemétszedést szervez a közeli erdőben. És, már rengetegen jelentkeztek. Ránk is számít.
- Tudod ki fog szemetet szedni. Megyek haza PS-ezni. - mondta Gergő
- Én megyek! - mondtam határozottan. Lacibá mosolyogva felírta a nevem.
- Én is. - mondta Balu. Miii?!
- Jó. Én is. - mondta Kitti.
- Na látjátok. Csak valakinek el kell kezdeni. - nézett rám kedvesen Lacibá. Végül Hanna, Norbi, Gabika, Dani és Domi is feliratkozott. A 12-ből 8-an megyünk. Egész jó arány nem?
Óra után odamentem Lacibához.
- Tanár úr. Én úgy tudom, hogy a közelben lévő kempingezőhely a csőd szélén áll, és a tulajdonos el akarja adni a területet a műanyag feldolgozó iparnak. Igaz ez? Ezért szedünk szemetet?
- Te ezt... Honnan tudod?
- Ömmm. Még március elején voltam ott túrázni a családommal.
- Aha... Tényleg eladja az úr a telket. De nem a műanyag feldolgozó iparnak.
- Akkor?
- A polgármesternek.
- Az a pénznyelő. Képes lett volna bezárni az iskolánkat.
- Igen, de... Elvileg kerületi park lesz belőle.
- Mi?
- Mármint... Egy park. Ki vágják a fákat, le bontják a kempingező helyet.
- Mi?!
- De ne aggódj. Új fákat ültetnek. Meg virágokat. Lesz egy kerítés, meg sóderes út. Legalábbis a tervek szerint. Csak először fel kell szedni a szemetet. Húsvét után kivágják a fákat meg minden. Ne haragudj, de nekem most mennem kell. A 11.b-vel van órám.
- Persze. Köszönöm.
Kémián menő kísérleteket néztünk az interaktív táblán. Tesin pedig szabadfoglalkozás volt. Mi lányok röpiztünk, a fiúk meg fociztak. Vivi olyat alkarozott, hogy a labda felment a tetőre.
- Baszki.
- Tanárnőőő!!!
- Igen?
- A labda. A tetőn ragadt.
- Ki rúgta fel?
- Senki. - mondtam.
- Akkor hogy került fel?
- Vivi felütötte.
- De most mond... Á. - értette meg a tanárnő és felnevetett. Azt mondta, ne foglalkozzunk vele. Majd a gondnok leveszi. Oké. Mindenkitől elbúcsúztam és jó szünetet kívántam. Otthon megcsináltam egy csomó házit. A maradékot holnapra hagytam. Este (már pizsiben🙂) kiraktam instára azt a gördeszkás képet. Alá pedig ez került :
#skatewithmy #brother.
Mielőtt valaki kitalálná, hogy Bence a palim. Juj. Neki Blanka tetszik. Ó. Apropó Blanka. Majd meg látogatom őket a suliban szünet után.
No. Most megyek aludni.

Insta kép 5/5 már LIKE-olták is. 3-an. Xd.
Tavaszi szünet 5/5 jövök mááár!!!

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Április 18. Vasárnap

Hűha. A tavaszi szünet túl gyorsan elrepült. Tanultam, szemetet szedtem, Húsvétoltam, összefutottam Kornéllal és az apjával a városban, miközben kontaktlencse után keresgéltem. Mondanám, hogy felkészültem a sulira. De nem. Most idézek pár fontos dolgot a szünetből :

💜💜Április 14. Szerda💜💜
💜💜Szemétszedés💜💜

"Reggel 9-kor gyülekezetünk a suli előtt. Lacibá és Tisza (biosz tanárnő) vigyázott ránk. Ránk 28-unkra. Elég kevesen jöttünk. Úgy látszik senkit se érdekel a Föld szennyezése. Rajtunk kívül persze. Én Kittivel még Hannával meneteltem. Mikor az erdőhöz értünk Szakállas bácsi ott várt ránk. Mindenki kezébe nyomott egy zacskót meg pálcikát. Mikor én értem oda hozzá elbambult. Azt hiszem nem ismert fel elsőre.
- Uram, valami baj van? - lépett mellénk Balu, és szorosan átkarolta a derekam. Meg akart védeni, vagy mi.
- Ö... Semmi, semmi. Csak ismerős volt a kishölgy. Nem tudom honnan.
- Nincs semmi gáz, Balu. Ismerem a bácsit.
- Igen?! - nézték rám mindketten.
- Igen. Az úr lett volna a Szakállas kemping vezetője. - bólogattam.
- Mi? - értetlenkedett Balu, de az úr felismert.
- Ó. Hát szervusz. Sajnálom, hogy nem tudtatok segíteni rajtam, de már nem is lehetett volna.
- Az az öröm számomra, hogy most itt lehetek és segíthetek. - mondtam.
- No. Akkor, munkára fiatalok! - mondta. Balu még mindig értetlenül nézett rám.
- Hagyjuk.
- Oké. Ezek szerint ismered.
- Ja. Kábé.
- Jó. Már komolyan azt hittem, hogy meg kell védenem téged egy perverz öregembertől. - mondta komolyan, én meg elröhögtem magam.
- Ez a perverz öregember Samu apja.
- Komoly?
- Igen. De ne mondd senkinek!
- Jó. Nem mondom.
A szemétszedés halkan eltelt. Csak a természetben kóválygó madarakat, bogarakat és mókusokat lehetett hallani, meg a zacskók csörömpölését. Végeztünk, és elmentünk a kemping helyre. Nekem majd meg szakadt a szívem. Másodjára, de mégis utoljára járok itt. Körülnéztem, de Samut nem találtam sehol. Különös. Itt volt egyeltalán?
- Samut keresed mi? - kérdezte az apja.
- Igen. Miért nincs itt?
- Nem érdekli a természet, a hely ahol minden nap játszott. És én se.
- Miért?
- Ez egy hosszú történet, és nem szívesen beszélek róla.
- Értem. Elnézést. - húztam be a nyakam. - Azért én sajnálom ezt a helyet.
- Nekem mondod? Mi lesz most velem?
- A pénzből vehet egy házat a környéken.
- A környéken? Az kéne még. Visszaöltözök a szülőföldemre, a bátyámhoz.
- Hova?
- Egy kis falu a Borsod-Abaúj-Zemplén megyében. Úgyse ismered.
- Azért hátha. - mosolyogtam.
- Bódvaszilas.
- Ismerem.
- No. Honnan?
- Apa egyik ismerősének a gyerekei oda járnak iskolába.
- Bódvaszilasra?
- Bódvaszilasra. - mondtam.
Csináltam pár fotót a helyről, hogy legyen emlékem. Norbi kért minket (engem, Balu, Kittit, Hannát, Gabikát, Domit és Danit), hogy álljunk össze egy képre. Biztos emléknek szánta, amit majd a végzős évünkben lejátszunk. Jézusom...
Lacibá jó ötletnek tartotta a fényképezkedést. Oda adta Szakállas bácsinak Norbi gépet és kérte, hogy fotózzon le minket. Jó kép lett. Majd kimegy az iskola honlapjára.
Szóval ennyit a szemétszedésről. Mi legalább tettünk valami fontosat és nem a gép előtt ültünk. 😐"

💜💜Április 16. Péntek💜💜
💜💜Találkozás💜💜

"Ebéd után elmentem a városba. Megbeszéltem anyával és apával, hogy azért se fogok szemüveget hordani. Inkább megkockáztatom a kontaktlencsét. Azt mondták oké.
Felvettem a sima farmerom, a fehér LEVI'S-es pólóm, a fehér tornacipőm és a farmer dzsekim. Keresztanyumtól kaptam húsvéti ajándék ként. A hajam magasra felfogtam, minimális smink, és mehetünk is. Abszolút nem számítottam arra, hogy találkozok Kornéllal és az apukájával. Szívesen elsuhanhattam volna mellettük, de nem jött össze. Ugyanis ők már 10 méterről integettek nekem. Baszki.
- Szia Réka. - mondták egyszerre.
- Sziasztok.
- Mi újság? Mit csinálsz itt? - kérdezte az apja. Krisztián.
- Kontaktlencsét keresek.
- Már nem félsz tőle? - kérdezte Kornél. Ő pontosan tudja, hogy mi a szitu. Mikor még együtt voltunk elmeséltem neki, hogy utálom a szemüveget, a kontaktlencsétől meg félek, úgyhogy inkább nem hordom egyiket se.
- De egy kicsit. Viszont ki kell próbálnom.
- Értem. Elkísérhetünk? - kérdezte kedvesen Krisztián.
- Nem tudom. Izé...
- Na, gyere! - ragadták meg a karom. Így történt, hogy az exemmel és az apjával vettem kontaktlencsét.
Utána elvittek fagyizni. Beszélgettünk.
Örömmel jelentették be, hogy Kornélt felvették a Szent Istvánbá, úgyhogy jövőre ismét iskolatársak leszünk. Juhú! 🙂☹️
Elköszöntünk egymástól. Én otthon még tanultam egy csomót, aztán kimentem az udvarra. Egyre jobb az idő. Sőt azt kell mondanom, hogy ideje megvenni a rövid cuccokat, ugyanis amiket még ősz elején hordtam, kicsik lettek rám. Nőttem 2 centit. XD. Szóval kint voltam, de semmi különöset nem tudtam csinálni, csak néztem az eget. Lehet, hogy szükségünk lenne egy háziállatra."

Khm. Visszatérve a jelenbe (április 18). Holnap jelentkezem. Most mennem kell.

Tavaszi szünet 5/3 vége. ☹️
Szemétszedést 5/5 egy élmény volt. Tudván, hogy ezzel (csak egy kicsit ugyan) tudok segíteni a természeten.
Kontaktlencse 5/? Ma volt a próba verzió. Nem is olyan vészes.
Bence 5/4 kedden újra tud normálisan járni.

Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔حيث تعيش القصص. اكتشف الآن