Balhés Gimi KÜLÖNKIADÁS 5. 💜 Kirándulás

342 19 0
                                    

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

~~~

- Mi az?
- A házba hagytuk a táskánkat. Törülközővel, pénzzel, mindennel...
- Visszamegyek érte. - futott el Marci.
- Várj meg! - loholt utána Balu. Ők elmentek mi meg ott maradtunk a tónál.
- Ezt is lefotózom. - mondta Kitti. Gyönyörű kép, gyönyörű táj. A meghitt, csendes pillanatot Vivi rontotta el. Sikított egyet.
- Béka!
- Úristen! Nem kell tőle félni. - mondta Kitti gúnyos hangon.
- De undorító! Nyálkás. - undorodott el.
- Az nem nyálka hanem... Á inkább hagyjuk. - mondtam.
- Nézd Vivi! Megfogom! - mondta Levi és a kezébe rakta a békát. Fúj. 😐
- Fúj! - sikoltott most már Kitti is.
- Tedd már le! - kiabáltam.
- Nem csókolja meg valaki? Hátha herceg lesz belőle. - mondta röhögve.
- Ez nem vicces. - mondta Kitti.
- Pedig az. - mondta Levi és tovább babusgatta a békát. Fúj! 😐
- Tedd már le azt a szerencsétlen állatot! - kiabálta Kitti.
- Jól van na. Szia Csókos!
- Csókos? - kérdeztem összehúzott szemekkel.
- Ja. Ez lett a neve. - mondta Levi és visszavette a kezébe. - Kitti. Először fotózd le.
- Minek? - kérdezte.
- Hogy legyen róla emlék. - mondta Levi.
- Te teljesen idióta vagy. - mondta Vivi, majd újra megszólalt. - Ott a vízi bicikli.
- De jó! - ordította Gergő.
- Majd beszállunk? - kérdezte Levi.
- Édesem, te a képre figyelj! - mondta Kitti.
- Oké. Csíííz!!!
- Jó. Most már engedd el azt a békát!
- Oké, oké. Szia Csókos! - ordította Levi. - Hogy van ez a vízi bicikli? - kérdezte. Gyorsan elbúcsúzott Csókostól, aki nem szeretett meg minket. Amilyen gyorsan csak tudott, visszament a tóba.
- Pénzbe kerül. 2000 Ft. egy 4 személyes vízibicikli 1 órára. - mondta Kitti.
- Szerintetek van elég pénz Balunál meg Marcinál? - kérdeztem.
- Biztos. Csak az a kérdés, ide adják-e.
- Kérdezzük meg. Ott jönnek! - kiáltott Vivi.
- Balu! Marci! Tényleg van vízi bicikli. Fizettek? - kérdezte Gergő.
- Még mit nem. - mondta Balu.
- A francba. - morgott Levi.
- Csak vicceltem. Mennyi kéne?
- 4000 Ft.
- Oh. Hát oké. De izé. Kacsaeledelt nem veszünk?
- Még kacsaeledel. - gúnyoltam ki.
- Csiccsál már! - fogta be a számat Kitti. De kedves. - Nem tudunk kacsaeledelt venni. Ki van írva. Nem üzemel.
- Ó. Akkor nem tudjuk megetetni a kacsákat? - kérdeztem, miután leszedtem Kitti kezét a számról.
- Nem.
- Ó, ne már! - kiabálta Levi. - Meg akartam kóstolni a kacsa tápot.
- Fúj. Barom. - mondta Kitti mi meg csak röhögtünk. 😂
- Gyerekek! Mit álltok itt? Menjetek be a vízbe! - lépett mellénk Szabolcs.
- Apa! Mindjárt megyünk vízibiciklizni. Csak kacsatápot akartunk venni.
- Hát vegyetek.
- De nem üzemel!
- Dehogynem.
- Apa! Nem tudsz olvasni? NEM ÜZEMEL! - kopogtatta meg a feliratot Kitti.
- Nem pont erre gondoltam. Ott van egy másik. - mutatott a távolba.
- Működik?
- Igen.
- Ó. Ez esetben ne haragudj, apa. - puszilta meg Szabolcsot Kitti. Közben Marci a távoli kacsatápos géphez futott.
- Pénz nem kéne neki? - forgatta a szemét Vivi és kivett egy ezrest Balu kezéből. Utána futott.
- Hé! Mit gondoltok? Mindent én fizetek? Mi vagyok én? Az angol királynő? - kiabált utánuk mérgesen.
- Tessék Balázs. - vigasztalta meg Szabolcs egy újabb ezressel. Ez alap, hisz rokonok.
- Jaj de jó! Adatunk enni a kacsáknak. - mondta Levi. Mikor azt hinnéd, hogy végre normális... Eszedbe jut, hogy Leviről beszélünk. - És a bónusz az, hogy én is megkóstolhatom.
- Kicsim. Én szeretlek. De tényleg.
- Én is szeretlek.
- De muszáj elmondanom neked...
- Mit?
- Azt, hogy idióta vagy. Nem tudnál normális 16 éves fiú módjára viselkedni?
- Nem hiszem.
- Ez esetben... Kilöklek a vízibicikliből!
- Nyugi. Csak vicceltem. - mondta Levi. Pedig szerintem komolyan gondolta. Elvégre Leviről beszélünk. És Levi... Hülye. 😂
- Itt van a kacsatáp. - emelt fel Vivi két zacskót. Mellette Marci állt. Lecsapta azt a táskát egy padra. Abban a táskában volt minden fiú pénze, telója és törölközője. Juj. 😐
- Szuper! Mehetünk! - mondta Kitti. Kifizettük a vízibiciklit, a tulajdonos tisztázta velünk, hogy lehet fürdeni, de a kacsákat ne bántsuk.
- Akkor, hogy etessük meg őket? - kérdezte Gergő.
- Távolról. - mondta szűkszavúan a férfi. Szerencsétlen. Nagyon utálhatja a munkáját. 😐
Elrendeztük magunkat. Két 4 személyes vízibicikli van. Az 8. De mi 7-en vagyunk. Először úgy lett volna, hogy fiúk és lányok külön, de mindenhova kell a lóerő. Úgyhogy így oldottuk meg :

Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang