💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
~~~
Te jó ég...
- Köszönöm elég le... - kezdte Balu, de már késő volt. Anya csordultig tele töltötte a csészét teával.
- Mesélj már egy kicsit az iskoláról... Az osztályról... Réka sose mesél semmit.
- Mert sosem kérdeztek semmit. - védtem meg magam azonnal. Az hiányzik még, hogy anya leégessen Balu előtt.
- Csitt! Ne feleselj! - mondta. Remek. Mégiscsak sikerült neki... Balura nézett aki próbálta úgy inni a teát, hogy ne follyon ki. Elég kevés sikerrel.
- Ö... A suli jó. Az osztály is. 12-en vagyunk... Marci a legjobb spanom. Kitti meg...
- A barátnőd?
- Anya! - förmedtem rá, Balu meg elnevette magát.
- Nem, ő az unokatestvérem.
- Á... Tudom már. Neki a buliján voltál ugye Réka? És Ő az aki megmentett titeket az esőtől. Ugye? Jól mondom?
- Igen. - sütöttem le a szememet. Balu észre vette, hogy kínos nekem ez az egész helyzet... Lehúzta a teát és felállt.
- Nekem mennem kéne, ha nem baj. Apukám vár.
- Menj csak. Örülök, hogy megismertelek. A tea ízlett?
- Hátőőő... Mennyei volt.
- Örülök. Akár vihetsz is párat. - mondta és egy kis nejlon zacskót adott át neki. Tele volt teafilterekkel. Jézus.
- Persze, köszönöm. - mondta Balu és villantott egy álmosolyt. Ha-ha. Így jár az, aki hazudik.
Balu elment, anya egy tasakos pudingot fogott a kezébe, én meg elkezdtem rágcsálni egy almát. Egy perccel később a homlokomra csaptam. A lényeg elmaradt!
- Anya! A lényeget felejtettük el. Itt hagyta a szatyrot. Ha futok akkor még utolérem. - pattantam fel.
Futottam, futottam, mint egy őrült. Már nem volt a Farkas Antal utcában. Kikanyarodtam, és láttam, hogy ő meg épp készül bekanyarodni a Mikszáth Kálmán utcába.
- Balázs! - ordítottam. De nem hallotta meg. - BALUUU!!! - Na ezt már igen. Elindult felém, én meg felé.
- Ott... Hagytad... A... Szatyrot... - lihegtem. Eléggé elfáradtam.
- Na baszki tényleg. Köszi. - mondta és mosolyogva elvette a szatyrot.
- Látom örülsz neki... Megérte futni. - mondtam még mindig kicsit kifulladva.
- Nem kellett volna futni. - mondta.
- Most már mindegy. Ki futottam érted a belemet. - mondtam.
- Zalán. Énekkaros... - sóhajtott fel én meg értetlenül néztem rá.
- Mi? Az melyik? És hogy jön ide?
- Magas, sötétbarna haj...
- A Shawn Mendes hasonmás? - csúszott ki a számon. Bakker. Ezt kajak Ki mondtam hangosan? Na mindegy... Még nincs vége a sztorinak.
- Tetszel neki.
- Oké... És?
- Ő nem tetszik neked?
- Miért tetszene?
- Nem is tudom... 11.es, menő, izmos, jól énekel... - sorolta én meg jó hangosan elröhögtem magam.
- Balu te féltékeny vagy?
- Nem. - vágta rá gyorsan. Túl gyorsan.
- Aha...
- Idegesít a srác. Úgy hív, hogy Zara!
- Szinte mindenki úgy hív.
- De ő ne!
- Ő miért ne?
- Mert van esélye. Irtóra sok esélye van nálad!
- Ezt te mondod? - néztem bele a szemébe. Eléggé ijedt arcot vágott. - Kedves vagy, vicces... És helyes is. - mondtam és közelebb léptem hozzá.
- Ezt most csak azért mondod, hogy ne legyek szomorú.
- Francokat! Balu én szeretlek. - mondtam. Úristen. Akkora kő esett le a szívemről, mint a Monteverest. Azaz... Leesett egy hegy a szívemről. Loool. A lényeg az, hogy elmondtam Balunak, mit érzek...
- Én is téged. - mondta. Wááá!!!
- Akkor?
- Akkor mi?
- Akkor mi legyen? Maradunk félkapcsolatban?
- Egyenlőre. Tudod, hogy még csak 2 hete ismerjük egymást...
- Tudom. De én megbízom benned. - mosolyogtam rá. Megvakarta a tarkóját, magához húzott és...
És adott egy puszit a homlokomra. Na szépen vagyunk... Kicsit sem csalódtam. Azt hittem megcsókol. Még jó, hogy nem csücsörítettem. Az gáz lett volna.Visszamentem a házba. Anya kíváncsian kikukucskált a konyhából. Elmondtam, hogy utolértem Balázst, visszaadtam a dzsekit és minden oké.
Ő folytatta amit eddig csinált (puding főzés), én meg fel mentem a szobámba és gondoltam bekapcsolom a gépet. Hűha. A messenger valósággal felrobbant. 5en bejelöltek. És nálam ez elég nagy szó.Nógrádi Nikoletta
Szita Emma
Varga Dóra
Kovács Patrik
Tóth ZalánKovács Patrik az egyik szőke srác lehet. Nade hogy melyik... Mind csak annyit írták, hogy Szia Zara. De Zalán... Balunak igaza van. Megtetszettem neki, de akár már most el is felejthetne. Nagyon nagyon nyomulós... Chhh...
Zalán: Szia Zara, mizu?
Zalán: Na mivan? Miért nem írsz vissza? A fél barátoddal vagy?
Zalán: Jó, akkor ne írj vissza! 😡Nem is írtam.
Hülye lennék. Jézusom... Most megsértődött, mint egy óvodás.Vanda 5/? Hogy fogom megtanítani énekelni?
Niki, Emma 5/4 először bunkók voltak, de úgy érzem, hogy jó barátnők leszünk. 🙂❤️
Alma 5/4 hoppá, a konyhába hagytam. Azonnal megeszem.
Fruzsina 5/2 egy hisztérikus dög.
Zalán 5/3 helyes, de nyomulós. És a úgysem ő tetszik. Hanem Ő.
Balu 5/5 előjött hozzánk, beszélgetett anyával, bevallott, hogy szeret és féltékeny Zalán rá. Wow! 😯❤️Hi. 🙂
Remélem eddig tetszik nektek a történet. Sietek a következő résszel.
Vajon Zalán feladja? És Balu meg Réka mikor jön össze? Írjátok meg komiba. 🙏🏻💞
Köszönöm a több, mint 240 megtekintést! Nagyon sokat jelent!
Puszi: Regina 😀
KAMU SEDANG MEMBACA
Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔
Fiksi RemajaSzálkás Réka, a 14 éves lány Budapestre költözik a családjával. Hatalmas változás ez, elvégre Budapest nem Tiszaújváros. Eddigi élete borzalmasan unalmas volt, ám elkezdődnek a gimis évei, és egyre BALHÉSABB lesz minden. Barátok, ellenségek, szerelm...