💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Március 5. Szombat
Ö... Az igen. Reggel 8-kor keltünk és fél 10-kor indultunk túrázni. Még szilveszterkor mesélte Kitti, hogy van a közelben egy műanyag feldolgozó ipar. És a mögött van egy erdő. Oda mentünk. Kóvályogtunk a fák között. Csodás volt. Láttunk egy mókust meg 3 madarat. Épp leültünk pihenni, amikor láttam a földön egy műanyag palackot. Tágra nyílt szemekkel néztem.
- Na ez ki volt?
- Mi nem.
- Oké. Ne szemeteljünk! Menjünk tovább. - mondtam és elraktam a palackot a táskámba. Minnel beljebb mentünk az erdőben annál több szemetet találtunk. Amit tudtam, felvettem. Majd kidurrant a táskám. A maradékot már a kezemben hoztam. Az erdő közepén volt egy tisztás. Egy kis faház meg 1 sátor. A faház teraszán volt egy szemetes. Mindent kidobtam oda.
- Mi ez a hely? - kérdezte Bence.
- Szerinted? Óriásláb telke. - forgattam a szemem, mire Bence felnevetett.
- Ez egy kempingező hely fiam. Igazán remek helynek tűnik. Nyáron eljöhetnénk ide. - mondta apa.
- Attól tartok a program törölve. - mondta egy szakállas férfi.
- Ki maga? - kérdezte anya.
- A kemping vezetője.
- Maga itt él? - kérdezte Bence.
- Mondom, hogy ez Óriásláb telke. - súgtam neki és megint felnevetett. Tény és való, a szakállas palinak 70-es lába volt. 😂
- Miért van törölve a program? Már előre lefoglalták? Ilyen jó ez a hely? - kérdezősködött anya.
- A kempingező egyre kevesebb. De ha jön is valaki, tönkre teszi az erdőt. Mindenhol szemét van. Alig győzöm felszedni.
- Sajnálom. Én felszedzem egy csomót. - mondtam. Kibontottam egy vizet és inni kezdtem.
- Köszönöm. Kedves embereknek tűnnek. Itt élnek a környéken?
- Igen. A Wesselényi környékén.
- Ott él az ex feleségem és a fiam is.
- Hány éves? - kérdezte Bence.
- 16.
- Hogy hívják?
- Antal Sámuel.
- Micsoda?! - köptem ki a vizet.
- Ismered talán?
- Igen. Ismerem. Egy iskolaba járunk.
- Ó. Csodás.
- És mondja csak? Nem lehet megmenteni ezt a helyet? - kérdezte apa.
- Attól tartok nem. A csőd szélén állok. Megyek az utcára. - mondta. - Vagy mégsem. Eladom a területet a műanyag feldolgozó iparnak. És bővíthetnek.
- Ne mondja már! Lerombolni az erdőt, csak hogy több műanyagot gyártsanak? - háborodott fel anya.
- Igaz. Meg kell védenem a helyet. De hogy?
- Majd mi segítünk. - mondtuk egyszerre.
- Hogy?
- Én és Bence szólunk a suliban, hogy gyüljenek össze egy közös szemétszedésre. - mondtam.
- Én felújítom a helyet. Kipofozom a házát, csinálok egy közös fürdőt melléképületként, mert úgy látom csak pottyantós budi van. Valamint bekerítem a területet, nehogy bejöjjön egy vadállat. - mondta apa.
- Ö... Itt nincsenek vadállatok.
- Nem baj. Csinálok egy tűzrakó helyet, ahol lehet szalonnát sütni meg ilyenek. Ó, de jó lesz.
- Én meg csinálok szórólapokat, amin reklámozom az új és mesés Szakállas Kempinget. - mondta anya.
- Szakállas kemping?
- Igen. Most találtam ki. Hát nem szuper?
- De, amúgy nagyon jó. Köszönöm szépen, de nem hiszem, hogy ön egyedül fel tudja újítani ezt a helyet, nem hiszem, hogy a fiatalok odáig lesznek a szemétszedésért. És a szórólapok senkit se fognak érdekelni.
- Dehogynem. Mi most megyünk is haza és nekilátunk az egésznek. Csak előbb adja meg a számát. - mondta anya. Hű. Otthon írtam egy üzenetet Samunak.RÉKA 😊 Szia. Képzeld! A családommal voltunk túrázni a közeli erdőben és találkoztunk az apukáddal. Szomorú ami a kempinggel fog történni. De mi a családdal kezünkbe vesszük a dolgot. Apa felturbózza a helyet, anya szórólapokat csinál én meg az öcsémmel szemét szedést hirdetek a suliban. Remélem számíthatok rád. Majd te is toborozz. Hétfőn találkozunk. Szia. 🙂
Az igen. Na most megyek. Még maradt a tegnapi gofriból. Csoki pudinggal a legjobb.
Erdő 5/4 szép lenne, ha tiszta lenne.
Szakállas bácsi 5/4 szegény...
Szakállas Kemping 5/3 nyáron azért is ott fogok kempingezni. A "vadállatok" közt.
Gofri 5/5 nyami... ❤️💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Március 7. Hétfő
Reggel felvettem a FRIENDS-es pulcsimat, a fekete farmeromat, a csizmámat és a vékony tavaszi kabátomat. Ami halványkék. Tegnap vettem a plázában. A hajam a vállamra omlott. Mikor a sulihoz értem, és megláttam Samut rögtön letámadtam.
- Na?! Mit csináljunk?
- Ö... Nem tom. Én nem szeretném, hogy megtudják, hogy az apám egy csőd szélén álló kemping vezetője és egy faházában él a hideg erdőben. - mondta.
- Hű. Bocsi. Mikor láttad őt utoljára?
- Karácsonykor. Kaptam tőle egy vaddisznós pólót.
- Vaddisznóból készült?
- Nem. De a szekrényem mélyére raktam. És mikor jött ez a jótékonysági cucc eladtam egy srácnak.
- Ó.
- Na szóval a lényeg. Hanyagoljuk a témát. Elmehetsz a családoddal nyugodtan. De légyszi a sulit ne keverd bele.
- Ó. Hát jó. Akkor... Akkor Jézusom! - mondtam és elővettem a telóm.
- Haló! Bence?
- Szasz. Mit akarsz?
- Ugye még nem mondtad senkinek a kempinget, meg a szemétszedést?
- Jaj tényleg. Kösz hogy szólsz. Megyek is...
- Ne! Nenenenene! Felejtsd el! Óriásláb fia nem akar semmit. Majd otthon beszélünk. Szia. - mondtam és leraktam a telefont.
- Óriás láb?
- Bocsi. Hosszú sztori. - mondtam. Még felhívtam anyát és apát is. A suli eltelt. Viszont otthon történt egy kis dráma.
- Miért?
- Mit miért?
- Miért mondtad le a szemétszedést?
- Samu nem akarja.
- És? Le van szarva az a Samu.
- De naaa!
- Oké, oké. Semmi baj. De akkor el kell mondanunk annak a Szakállas embernek, hogy adja el a területet és költözzön be a nagy városba, mert jobban jár.
- Oké. - sütöttem le a szemem és felmentem a szobába. Megtanultam és írtam Samunak, hogy lemondtuk. Elkezdtem rendez tenni az egyik fiókomban (káosz). És találtam valamit. Valamit, amit már nagyon kerestem.
- Ezazz. - emeltem fel egy piros szemüvegkeretet. Nincs benne üveg, de ha felveszed olyan, mintha szemüveges lennél. Először ezt fogom Ki próbálni, hogy lássam kinek milyen a reakciója. Ha nem tetszik senkinek, megkockáztatom a kontaktlencsét, de ha megdícsérik akkor hordani fogom. Holnap Ki próbáljuk. De most megyek.Samu 5/3 keresztül húzza a számításainkat.
Ál szemüveg 5/? NO COMMENT💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Március 8. Kedd
Reggel felvettem a piros kötött pulcsimat a fekete farmerom és a piros álszemüvegem. A hajam felkontyoltam és már indultam is. Az aulába lépve azonnal a híresneves társasághoz mentem.
- Sziasztok. - köszöntem halkan.
- Te ki vagy? - kérdezte Patrik. És mindenki más értetlenül nézett rám.
- Ne mondjátok már, hogy nem ismerték fel egy szemüveg miatt! - förmedtem rájuk.
- Réka?
- Igen, ez Réka.
- Helló világ. - forgattam a szemem.
- Mióta vagy szemüveges? - kérdezte Kristóf.
- Egy... Ideje. De nem hordom.
- Miért nem?
- Mert... Utálom!
- Pedig jól áll. - mosolygott Dóri.
- Szerintem nem. - mondta Boldi.
- Hogy te mekkora egy tahó vagy. - nézett rá Fruzsi.
- Jó van már... Cica.
- Cica?!
- Oké, én inkább megyek. - mondtam és az álszemüvegemet megigazítva a szekrényemhez mentem. Shawn Mendes és Brandon Rossel a szekrenyemből mosolygott rám. Jesszus. Mikor lettem ilyen hülye? Azonnal le kell tépnem. Óvatosan leszedtem őket és beraktam a matek könyv lapjai közé.
- Nocsak. Kiraktál a faladra Shawn Mendes mellé? - kérdezte mögülem egy hang. Balu.
- Mi?
- Khm. Itt vagyunk.
- Nem, nem. Félreérted. Ez nem te vagy.
- Akkor ki?
- Brandon Rossel. Ő a második az álompasi listámon.
- Aha... Shawn meg az 1.
- Úgy úgy.
- És én?
- Eddig 8. Voltál.
- Hű és most?
- 6. - mondtam és becsuktam a szekrényemet.
- Ha így folytatjuk hamar visszakerülök az első helyre.
- Azt nem hinném. - lomboztam le. - Habár...
- Habár mi?
- Habár semmi. - mondtam és bementem a terembe. Illetve be akartam menni, de Balu megragadta a csukló és visszahúzott magához.
- Csini vagy szemüvegben.
Nyeltem egyet és otthagytam. Nem csábíthat vissza. Én már nem szeretem őt!
A nap eltelt. Utána énekkarra mentem. Baluval gyakoroltuk a Senoritát. Egész jól megy.
Hazamentem és mivel unatkoztam Simseztem. Balu, Én, Marci, Vanda, Kitti és Levi él egy házban. De ez nem lehet! Hisz én szakítottam Balázzsal. Fogtam az egész játékot és kitöröltem. Szépen vagyunk. Nem fogok 15 évesen Simsezni. Beléptem a Facebookba és hopp. Mindenki akit csak ismerek ismerősnek jelölt. Sőt. Olyan is volt akit nem ismertem. De azokat nem jelöltem vissza. Hülye lennék.Sims4 5/3 goodbye
Facebook 5/5 hello
KAMU SEDANG MEMBACA
Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔
Fiksi RemajaSzálkás Réka, a 14 éves lány Budapestre költözik a családjával. Hatalmas változás ez, elvégre Budapest nem Tiszaújváros. Eddigi élete borzalmasan unalmas volt, ám elkezdődnek a gimis évei, és egyre BALHÉSABB lesz minden. Barátok, ellenségek, szerelm...