Balhés Gimi 5. 💜

1.3K 70 8
                                    

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Szeptember 4. Csütörtök
A mai nap vicces volt. Vagy mégsem?
Csütörtöki órarend : irodalom, matek, töri, fizika, angol, osztályfőnöi óra.
Angolon a tanár (Attila bá) felszólított engem. Arra kért, hogy beszéljek a vásárlásról. Angolul, persze. Beszéltem a kis és nagy boltokról, az online vásárlásról és a vásárolt termékekről. A tanár (Attila bá) megdícsért. De jó nekem.
- Lenyűgöző teljesítmény. Mondd csak... Van nyelvvizsgád?
- Ühüm. Középfokú.
- Hú... - őrjöngött Levi.
- Az igeeen. - kiabált Marci is.
- Tényleg van nyelvvizsgád? - kérdezte Balu.
- Aha.
- Nem nagy cucc. Nekem is van. - fújtatott Kitti.
- Valóban? Beszélnél nekem a lakóhelyedről és a lakásodról? - kérdezte Attibá.
- Ö...
- Csak azért van nyelvvizsgád, mert az anyám volt az egyik vizsgáztató. - mondta Balu. Ezzel kialakult egy kisebb családi vita.
- Nem is igaz!
- De igen. Nem is tudsz rendesen angolul.
- De tudoook! - sikított Kitti. Ezt már Attibá sem bírta.
- Elég legyen! - kiáltotta. - Nyújtsa fel a kezét, akinek van nyelvvizsgája.
Én felnyújtottam. Kitti és Balu is. Meg az ikrek. Dani és Dominik.
- Balázs ugye? Nem lehet, hogy te se tudsz angolul csak az édesanyád engedett át?
- Nem hinném. Én tudok angolul.
- Miért higgyünk neked?
- Nekem nem anya volt a vizsgáztatóm. Protekcióra még csak ne is gondoljon... És ha a tanárúr akarja, bármiről beszélek magának.
- Értem... Majd a következő órán esetleg. - mondta Attibá. Hisz idő közben csengettek.
És most jön a nap vicces része. Az osztályfőnöki óra. Játszottunk.
- Rendben. 4 lány van és 8 fiú. Kellene 4 fiú aki vállalja, hogy lány lesz a párja. - mondta az ofő.
- Minek kellenek a párok? Mit játszunk Tomi bácsi? - kérdezte Levi Tomi bácsitól, az ofőtől.
- Majd kiderül. Na ki vállalja?
- ÉN! - jelentkezett (?) Levi.
- Én is. - vágta rá azonnal Gergő.
- Jó én is. Balu? - Ez Marci volt.
- Nem bánom.
- Rendben válasszatok lányt!
- Réka? - nézett rám kedvesen Balu. Bátortalanul bólintottam egyet és azon tanakodtam, hogy miért izzad a tenyerem. Vááá...
- Kitti te az enyém vagy! - ordította Levi.
- Fúj. Még mit nem. Réka, nem cserélünk?
Mielőtt válaszolhattam volna (azt, hogy NEM), az ofő szólalt meg.
- Nincs csere. - Kitti fintorgott, de én megkönnyebbültem, hisz Balu lesz a párom.
- Vivi, gyere ide! - kiáltott Marci.
- Ó. Nekem csak Hanna maradt. - szomorkodott Gergő.
- Sajnállak tesó... - mondták a fiúk.
- Mi bajotok Hannával? - horkantam fel.
- Nem dögös. - mondta Gergő.
- Miért mi azok vagyunk? - mutattam magamra, Vivire és Kittire.
- Igen! - mondták. Köztük Balu is. Huhú. Balu szerint dögös vagyok.
Na jó, ez túl gyerekes...
- És stréber is. - mondta Gergő. Jézusom, akadjanak már le Hannáról. Szerencsétlen lány, tudom mit érez.
- Jól van, maradjatok csöndben! - csitított minket az ofő. - Rendezzük el a csapatokat! 1. Csapat?
- Én és Levente. - mondta Kitti.
- Leviii... - vinnyogta Levi. Nem tetszett neki, hogy Kitti LEVENTÉNEK szólítja.
- 2. Csapat?
- Mi! - kiabálták az ikrek, akik egy csapatot alkottak.
- 3.?
- Én és Réka. - mondta Balu.
- 4.?
- Leszünk mi. - mondta Marci, Vivi pedig bólogatott.
- Jó. 5. Csapat?
- Én és Gabika. - mondta Norbi.
- És végül, de nem utolsó sorban... - mosolygott Tomi bácsi és Hannára meg Gergőre nézett. - Hanna és Gerő.
- Kezdhetjük? - kérdezte Kitti.
- Először ismertetném a feladatot. Nos, tehát...
- Mi a feladat? - kérdezte Levi.
- Épp azt próbálom elmondani. Megengeded?
- Persze. Megengedem. - mondta Levi, mire mindenki nevetni kezdett. Az ofő is amúgy.
- Előszöris... Mindenki kap 1-1 lapot. Írjátok rá a csapat számát.
- Aztán? - türelmetlenkedtünk.
- Felezzétek meg a lapot egy vonallal. Az egyik felére azt írod le, hogy mit szeretsz a társadban, a másikra pedig azt, hogy mit nem. Érthető?
- IGEEEN!
Bakki. Kicsit megijedtem a feladattól. Mit írjak? Én mindent szeretek Baluban. Mondjuk még egy hete sem ismerem, de ez részlet kérdés...
- Mi van ha én semmit nem szeretek a páromban? - kérdezte Kitti. Hasonló a problémája, mint nekem, csak teljesen az ellentéte. Vagyis mégsem. Jézusom. Réka logika.
- Hő! Mi az, hogy semmit nem szeretsz bennem? Hisz én tökéletes vagyok. - mondta Levi háborogva, mire a legtöbben felnevettünk.
- Ez az 1. Rossz tulajdonság, köszönöm... Egoista vagy...
- Te meg...
- Gyerekeeek! A feladatra koncentráljatok!
- Oké. - mondtuk kórusban és írni kezdtünk. De én pár apró pöttyön kívül semmit nem írtam a lapra. Ellenben Balu... Villám sebességgel körmölt.
- Te nem írsz? - kérdezte.
- Hát... Nem igazán tudom mit írjak. - vallottam be őszintén.
- Csak írj valamit. - mosolygott rám. Visszamosolyogtam és a lapom fölé hajoltam. Pár perccel később az ofő beszedte a lapokat.
- Jó én most olvasom.
- Ne! - kiáltott fel rémülten Gergő.
- De. - vágott vissza az ofő és olvasni kezdett...
- 1. Csapat. Kitti azt szereti Leviben, hogy... Itt nincs semmi. És azt utálja benne, hogy... Egoista, pökhendi, önfejű, idióta barom.
- Hé! - háborgott Levi.
- Ez van. - mondta Kitti a győztesek vigyorával az arcán.
- Nyugi... Most Levi jön. Azt szereti Kittiben, hogy szép és okos. És azt utálja benne, hogy gonosz.
- Hogy mi?! - ajaj. Ezt nem kellett volna Levi. - Miért vagyok én gonosz?
- Mert most is azt mondtad, hogy önfejű vagyok még mittom én.
- Ezek tényleg. Nem gonoszság, hanem igazság!
- Kitti Levi! Csönd! Nézzük az ikreket. - szakította őket félbe az ofő. - Dani azt szereti Domiban, hogy a tesója és ugyanolyan lökött, mint ő. És azt utálja benne, hogy az ő szobája közelebb van a WC-hez.
- Ammm...
- Domi azt szereti Daniban, hogy az iker tesója. És azt utálja benne, hogy az ő szobája nagyobb.
- Oké... Furák vagytok. - mondta Marci, és ezzel mindenki egyet értett.
- Jön a 3-as csapat. - mondta az ofő. Ajaj. Azok mi vagyunk Baluval.
- Réka azt szereti Baluban, hogy kedves és azt utálja benne, hogy elítéli a nyomikat. - olvasta fel az ofő. Elégedetlen vigyorogtam Balura, aki eléggé meglepődött. Arra számított, hogy csak jókat írok róla mi? Hah.
- Balázs azt szereti Rékában, hogy vicces és kedves. És azt utálja benne hooogy... Nehéz eligazodni rajta.
- Ezt mégis hogy érted? - ráncoltam a homlokom. Hiába. Nem jött válasz.
- Ki is a 4. Csapat? - kérdezte az ofő.
- Én és Vivi. - mondta Marci.
- Oké... Vivi azt szereti Marciban, hogy menő, helyes és vicces.
- Hú, Marci... Valakinek tetszel. - óbégatta Levi.
- Nem! - sikította Vivi piros fejjel. De nem a kiabálástól volt piros a feje. Ezek szerint mégis. Ujuj. Vivi te kis huncut.
- Azt utálja benne, hogy nem foglalkozik senkivel csak Balázzsal.
- Mivan? - értetlenkedett Marci. Amúgy ez így igaz! Balu is állandóan Marcival van.
- Kérdezd az a-s lányokat.
- Kiket?
- Bettinát és Dorinát.
- Azok kik?
- Na! Pontosan erről beszélek. Tomi bácsi tessék folytatni!
- Marci azt szereti benned, hogy jól rajzolsz, és jól mutatsz haspólóban.
- Hogy mi? Te honnan tudod, hogy értek a rajzoláshoz? És mikor láttál engem haspólóban?
- A gólyatáborban... Mindegy majd elmondom.
- Marci azt utálja Viviben, hogy műkörmöt használ.
- Hé! Szerintem jó. - nézegette a körmét Vivi. Rikító narancssárga és 2000 méter hosszú... Hm...
- Jó bocs.
- De akkor mi az a rajzoló haspóló sztori, he?
- Majd elmondom.
- Oké. - motyogta Vivi vörös fejjel. Ez egy tini szerelem...
- És mit fogtok még csinálni, hm? 4 szem közt? - kérdezte Levi.
- Nagyon vicces mondhatom. Akkor is így fogsz vigyorogni, mikor szétverem a fejed?! - huhú! Marci bekeményít. Több se kellett, Levi elhallgatott.
Még lett volna két csapat, de rájuk már nem volt idő. Így, Norbira, Gabikára, Hannára és Gergőre a következő órán kerül sor.
Gergő mindenáron át akart írni valamit a lapján, de az ofő nem hagyta.
- Ne felejtsétek el, jövő héten szakkört kell választanotok! - kiáltott unánunk Tomi bácsi.
- Tudjuk...

~~~

Jézusom ez de gáz... Nagyon nyögvenyelősen írtam meg ezt a részt, és látszik is. Pocsék. 😭
De azért olvassátok tovább, légyszi. Idővel jobb és izgalmasabb lesz, ígérem. 🙂

Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora