Balhés Gimi 22. 💜

843 37 18
                                    

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

                              ~~~

- Cső Marci! - fogott vele kezet. Aztán megakadt a szeme rajtam. Ójaj.
Én totál megilyedtem.
- Réka!!! - kiáltott egy akkorát, hogy Balu is meghallotta. Az emeleten, a szobában. Asszem megsüketültem. No comment!
- Csókolom. Vagy jó napot?
- Dehogy! Ne magázz! Tegezz!
- Ö... Jó. - mondtam. És akkor Balu jött le a lépcsőn (meghallotta apja üvöltését, nem vitás). Begipszelt kar, melegítőben szett... A haja tökéletes volt. Az egész csávó tökéletes.
- Cső Marci! - intett oda neki. És egyenesen hozzám jött. - Réka! Szia! - mondta mosolyogva  és adott egy röpke csókot.
- Örülök hogy láthattalak végre Réka. - mondta Balu apja. - Nagyon szép vagy. A fiam most jól választott.
- Ö... Köszönöm. Vagy mi. - mondta lm zavartan és a fülem mögé tűrtem egy hajtincset.
- Miért vagytok itt? - kérdezte egy hang. Olyan ismerős volt. Kitti!
- Kitti! Mit csinálsz itt? - kérdeztem.
- Szerinted? Elhoztam a házit az unoka testvéremnek. - fujtatott.
- Értem.
- És ti? Gondolom ti nem házit hozzátok ugye?
- Naná, hogy nem. - mondta Marci.
- Csak látogatóba jöttünk. - mondtam.
- Valóban? Amúgy Balázs. A fél suli el akart jönni látogatóba. Képes lennél mindenkit fogadni?
- Dehogy. Nem jön ide senki.
- Khm. Khm.
- Kivéve az unoka tesóm, a legjobb haverom és a barátnőm. - magyarázkodott Balu.
- Amúgy Balu. Beszéltem Fruzsinával. - szólaltam meg hirtelen.
- Igen? Zalán volt?
- Nem. Pont ez az. Csak hétfőn megy. Veled együtt. És Fruzsina azt mondta, hogy balhé lesz.
- Baszki. - morogta Balu.
- De mondtam hogy úgy készüljön, hogy gipszben leszel.
- Oké. Jól mondtad.
- Hé! Fradi meccs! - kiabálta Balu apja. És erre odaszaladt a kanapéhoz Marci és Balu is. Kitti kiment a konyhába. Én mentem utána.
- Mi ez az őrület? - kérdeztem.
- A család Fradi mániás.
- Komoly? Te is?
- Nem. Csak a fiú családtagok. Az apukám, Balu apukája, Balu. És ez még csak a szűk kör. A nagyapáink is Fradisták voltak amíg meg nem haltak.
- Ó. Részvétem.
- Le késtél! Már több mint 10 éve meghaltak. - mondta fapofával.
Mikor Kitti 3 zacskó chipsszel és 3 literes colával ment ki a nappaliba. És a fiúk/férfiak kezébe nyomta.
- Csak a Fradi... Csak a Fradi... - kántálta Marci.
- Góóól! - üvöltötte Balu apukája.
- Kösz. - mondta Balu és megpuszilta Kitti vállát. Aztán beleivott a kólába.
- Én mentem haza. - mondta Kitti és otthagyott minket.
- Oké. Látom, én sem kellek ide. Megyek... - indultam el.
- Nem! Csak egy kicsit maradj még! - ragadott meg Balu és magával húzott. Leültetett az ölébe.
- Jó. Meddig tart ez?
- Hány óra van? - nézett Balu Marcira.
- Fél 5. - pillantott fel Marci a telójából. Onnan nézze az időt, pedig a falon volt az óra. 21.  Század...
- Akkor még másfél óra. - nézett rám Balu. Na neee!
- Ha félidő van akkor megyek.
- Jó. Majd haza megyek veled.
- Oké. Köszi. - mondtam. Bele kell törődnöm abba, hogy mostantól ha foci meccs van akkor nekem is néznem kell, mert barátom van. Mikor eljött a félidő akkor elindultunk.
- Az anyukád mikor jön haza? - kérdeztem, mert hiányoltam.
- Anyám? Ide, soha.
- Miért?
- Mert apa meg ő elváltak. - felelte.
- Jaj. Ne haragudj. Nem is tudtam.
- Nem mondtam? Na mindegy. Már lassan egy éve elváltak.
- Komolyan? Sajnálom.
- Nincs gáz. Legalább nem hallom a veszekedéseket.
- És miért apudnál maradtál?
- Mert jobb fej. És különben is. Anya talált egy másik pasit, és vele él. Anya már terhes is.
- Mi? Komolyan? Lesz egy kis tesód?
- Ja. Feltesó.
- De jó! És lány?
- Igen. Azt mondják. Én fiút akartam.
- Ó. De cuki. És házasodni fognak?
- Ja. Valszeg. Már eljegyzés is volt.
- De jó! - mondtam, és megláttam Balu elszontyolodott arcát. - Juj. Bocsi. Nem akartam.
- Nincs semmi baj - mondta mosolyogva és adott egy puszit.
- Itt vagyunk. - mondtam mert a hazunkhoz értünk.
- Igen, látom. - mondta Balu is.
- Holnap is menjek?
- Bocs, de nem jó. Megyek anyámhoz.
- Értem. Akkor hétfőn. Juj, az gáz lesz.
- Tudom. Jövök érted reggel.
- De attól még félek.
- Tudom. És pont ezért hoztam neked egy paprika sprayt.
- Mi? Ez komoly?
- Halál komoly. Ha Zalán bántana, fújd le!
- Értettem parancsnok. - mondtam határozottan aztán elnevettük magunkat. Balu átadta a sprayt. Aztán adott egy gyors puszit is és elment.

Balu apja 5/4 jófej, csak hangos.
Balu anyja 5/3 elvált... Nem is tudtam.
Marci 5/5 nagyon rendes.
Kitti 5/3 fura...
Balu 5/5 még törött kézzel is menő.

Helló! 🙋🏻‍♀️
Ez egy rövidebb rész lett, bocsánat. A sztori kezd alakulni... Egyre több a rész, egyre több a balhé. És még csak szeptember van. 😂
Elég gyengének érzem a részeket, de igyekszem javítani őket.
A következő rész előtt még becsusszantok (van ilyen szó? Xd) egy meglepetést is.
Puszi: Regina ❤️

Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora