💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Április 19. Hétfő
A hatalmas forróságnak köszönhetően felvettem az egyetlen farmer shortomat ami még jó rám. Plusz egy ujjatlan (vállnál fodros) fekete-fehér csíkos felsőt. A cipőm még mindig a fehér sportcipő. A hajam felfogtam, és a napszemüvegem (de rég láttam) is felkerült a fejemre. Beraktam a kontaktlencsét, hátamra vettem a táskám és már indultam is.
Beléptem az aulába, de nem láttam senkit. Basszus. Elkéstem? Szaladtam a termünk felé, és hirtelen berontottam. Ott sincs senki. Mi van? Lehet, hogy még tart a szünet? Lementem a portára, és megkérdeztem, hogy mi van.
- Nem tudod? - nézett le rám a portás kábé úgy, mint egy hülyére.
- Nem. Ezért kérdezem.
- Menj a tornaterembe.
- Mi van ott?
- Jött valami régész professzor. Megmutat nektek néhány szikkadt edényt.
- Ó. Köszönöm. - mondtam és a tornaterem irányába mentem.
Osztályonként fel voltunk bontva. Odamentem az én osztályomhoz.
- Szia Réka! - kiabált Levi.
- Sziasztok.
- Gyere! Csüccs ide. - mutatott maga mellé Marci. Felnevettem és leültem mellé. A tesi terem közepén állt egy kalapos idős férfi. Előtte egy asztal. Az asztalon pedig rengeteg agyag edény.
- Ezek majdnem 200 évesek. A forradalom alatt használhatták őket. Ez itt a legszebb. - emelt fel egy arany kancsót - Ez Mátyás Király korában készülhetett. Lehet, hogy használta is.
- Ihatok belőle? - kérdezte Boldi.
- Nem. - mondta szűkszavúan a bácsi.
- Ezek itt töröttek, mint látjátok. Ezek még időszámításunk előtt készülhettek.
- Persze! El is hisszük. - óbégatott az egyik 12. a-s fiú. Asszem Martin.
- Akkor ne hidd el. Ennyi volt az edény múzeum.
- Csak ennyi? Már azt hittem elmarad az irodalom. - szomorkodtam, de elég hangposta sikeredett. Nem baj, az egész terem felnevetett.
- Ne aggódj, elmarad. Most fosszíliákat fogok nektek mutatni. Mind időszámításunk előtt dermedt meg.
- Hű.
Voltak ősi bogarak, gyíkok, halak, madarak... És volt egy nagy. Valami dínó féleség volt. Az mondjuk mindenkinek tetszett. A műsor vége után mindenki ment a termébe. Az irodalom tényleg elmaradt. Matekon százalékszámítás volt. Kémián az alumíniumról írtunk valamit. Angolon hangosolvasás volt. Jókat röhögtem. Éneken szabadfoglalkozás. Gittához bejött Fruzsi. Először nem értettem miért, aztán rájöttem.
Április 22-én (csütörtökön) Pásztor Róbert ének versenyre viszi a Budai Zenei Szakközépbe. Fruzsi a HIGHER LOVE-ot énekelte Gittának. Amit szilveszterkor nekem, meg a lányoknak. Ó, bakki. Mikor is beszéltem velük utoljára? Amikor szakítottam Balázzsal. Azaz február 13-án. Suli után beszélnem kell velük. Kicsengettek. Sok sikert kívántam Fruzsinak. Habár még találkozunk holnap, meg holnapután. De azért mégis... Otthon elővettem a telóm és beléptem a 8.a GIRLS FOREVER-be.ÁPRILIS 19.
RÉKA 😘 Sziasztok. Nagyon, nagyon, nagyon sajnálom, hogy nem írtam. Február 13. óta. És tudjátok ki volt akkor ugye? Szakítottunk Balázzsal. És kellett egy "kis" idő, mire teljesen felfogtam és elfogadta, hogy mi is történt.És mire elfelejtettem a dolgokat, titeket felejtettelek. Bocsiii! ☹️😍 Na szóval. Ki hogy van?
ZSANI 🤩 Szia! Semmi baj.
ALIZ 🤑 Tényleg semmi baj. Én se értem rá nagyon. Tanulás... 🙄 Amúgy én is szakítottam a fiúmmal. Már másra hajtok.
KATA 😱 Tőled mit vártunk? Xd.
DÓRI 🤠 Nekem van crushom. <3
VIKI 😍 Nagy cucc. Én meg mindig együtt vagyok Balázzsal. Imádom. ❤️
RÉKA 😘 Nádas Balázs mi? Kérdezd már meg ismer-e egy bizonyos Nádas Máriát.
VIKI 😍 Oké!
KATA 😱 Én is szingli vagyok.
VIKI 😍 Na. A kis egyedülállók...
RÉKA 😘 Most megyek. Elvileg holnap dogát írok és semmit se tudok. Sziasztok.
KATA 😱 Sziaaa!
KAMU SEDANG MEMBACA
Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔
Fiksi RemajaSzálkás Réka, a 14 éves lány Budapestre költözik a családjával. Hatalmas változás ez, elvégre Budapest nem Tiszaújváros. Eddigi élete borzalmasan unalmas volt, ám elkezdődnek a gimis évei, és egyre BALHÉSABB lesz minden. Barátok, ellenségek, szerelm...