💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
December 9. Kedd
Vasárnap voltunk kocsit venni. 🙂
Egy fekete, Ford. Többet nem mondok, mert nem értek az autókhoz. Nagyon menő. Tegnap azzal mentem suliba. Ma viszont nem.
Tegnap, amíg apa és Bence próbakocsikázáson volt, én és anya vettünk pár göncöt. Jaj, emlékszem mikor még suli előtt kipróbáltuk a plázát, és vettünk pár göncöt. 😂 Szóval van egy rakat ruhám. Tegnap suli után elkezdtem átrendezni a gardróbom. Nem tudom hogy, de egyszerűen mindig kupis lesz. Lehet, hogy csak én vagyok ilyen szerencsétlen. De nem számít. Viszont annyi ruhám van, hogy el se fér. Pedig elég nagy a szekrényem. Úgyhogy egy csomó ruhám selejt lett. Beraktam őket egy kukászsákba (xd) azt pedig egy kartondobozba. De még nem végeztem teljesen. Egy csomó ruha szanaszét hever a szobámba. Most gyors felsorolom, hogy milyen ruhaim vannak. Nem tom miért. Ráérek, és ezzel elvagyok. De nyugalom! Nem írok le mindent. Az kéne még... Csak azokat a pólókat és nadrágokat amelyeket suliba veszek fel.
Na szóval...Fekete hosszú blúz,
Halvány rózsaszín hosszú blúz,
Piros kötött pulcsi,
Szürke hosszú póló,
Sárga hosszú póló,
Fehér Friends-es pulcsi
Rosegold pulcsi, van rajta egy pici NYC felirat,
Sötétkék-Fehér csíkos hosszú póló,
Fekete farmer,
Fehér farmer,
Sima Farmer.És asszem ennyit hordok mostanság. Nem tom miért, írtam le, de jólesett. 😂 Kezdem a mai napot.
Felvettem a RoseGold pulcsimat és a sima farmerom. A csizmám és a halvány rózsaszín kabátomat is.
A hajam magasra felfogtam és begöndörítettem. Minimális smink és indulattam is. Balu a ház előtt várt rám. Zenét hallgatott. Észre se vett. Kivettem az egyik füldugót a füléből, és belehallgattam. A frászt hoztam Balura, de hát ez van. 😂
- Most komolyan? Havana? - röhögtem fel.
- Ja. Bajod? - kérdezte flegmán. És póker arccal. Lehervadt a mosoly az arcomról. Erre elmosolyodott és megcsókolt.
- Te butus.
- Most ez mi volt?
- El akartam hitetni veled, hogy mérges vagyok rád. De rád nem tudok haragudni.
- De... Miért?
- Nem tudom. Csak úgy, szivatásból.
- Gonosz vagy. - néztem rá csúnyán.
- Te meg csinos vagy. - mosolygott rám. Úristen ez a mosoly.
Uhhh... ❤️❤️❤️
- Hiába udvarolsz itt nekem. Nem hatsz rám. - szegtem fel az állam.
- Persze. Akkor mitől pirultál el? - nézett rám gúnyosan. Baszki. 😐😂
- A... A hideg miatt. - hebegtem. Balu felnevetett, beletúrt a barna hajába, meg közelebb lépett hozzám, megfogtam az állam és gyengéden megcsókolt. LOVE. ❤️
A suli eltelt. Tesin gerendáztunk. Vííí! Mindenki csak végig sétált rajta, meg próbált szögdécselni. (Hanna és Betti le is esett). Én meg cigánykerekeztem a kis gerendán. Hát igen... Ha tornárol van szó, akkor profi vagyok. De azt a hülye flikket egy darabig ki nem próbálom.
Tesi után Baluval mentünk énekkarra. Leültem Niki, Emma, Tami és Fruzsi mellé.
- Sziasztok. - öleltem meg őket. Ez az ölelkezés, amolyan lány szokás. - Mi újság?
- Velem semmi. - mondta Emma.
- Velem se. - mondta Tami.
- Velem se. - mondta Niki. Mind Fruzsina néztünk, aki elpirult.
Na, most meg mivan?
- Fruzsinaaa! Mit sumákolsz? - néztem rá.
- Semmit.
- Aha, persze. Nekem meg szép a farkam. - mondta Tami. Mi meg nevetgélni kezdtünk.
- Na jó. De ne mondjátok senkinek!
- Oké, nem mondjuk. Csak bökd már ki mi történt!
- Hát jó... Asszem szerelmes vagyok. - sütötte le a szemét.
- Kibe? - kérdeztük egyszerre.
- Boldizsárba. - mondta.
- Boldiba?! - néztünk rá tátott szájjal.
- Mi az? Ennyire gáz?
- Dehogy! Ez szuper! - örvendezett Niki.
- Igen. Tökre összeilletek. - mondtam.
- Ja, biztos. De neki van barátnője.
- Boldinak van barátnője? - szaladt fel Niki szemöldöke.
- Ja. Nem tudtam. És jól beégtem, mikor bevallottan neki, hogy szeretem.
- Jaj, Fruzsiii! - ölelte át.
- Milyen az a barátnő? Ide jár? - kérdezte Emma. Nem túl okos lány. Hisz, ha ide járna, akkor nyilván tudnánk róla, hogy együtt van Boldival.
- Nem, nem ide jár. Szegedi a csaj. 12.es. Jövőre jön Pestre egyetemre. Kurva jó, mi?
- Milyen az a csaj? Miért jobb nálad? - kérdezte Tami. Jogos. Hisz Fruzsina egy gyönyörű lány. Ma is milyen szép volt. Magas, a gyönyörű barna haja kicsit begöndörítve a vállára omlott. Zöld hosszú blúzban volt és kekete bőrnadrágban. Ugyanolyan (!!!) csizmában, mint én. A sminkje nem feltűnő. Úgy szép ahogy van. Szóval nem értem, Boldi hol talált Fruzsinál szebb lányt.
- Hááát... Magas, vékony, kék szemű, szőke...
- Állj! Attól, hogy szőke és kék szemű, attól még nem jobb csaj nálad. Csak náci. - mondtam. A lányok jót röhögtek rajtam.
- Még nem fejeztem be! Szóval... - folytatta volna Fruzsi, de Gitta megkopogtatta a mikrofont.
- Na haló, haló! Mint tudjátok, múlt héten elmaradt az énekkar, ugyanis nyílt napon voltak a 8.osok. Jó sokan voltak, remélem felveszik őket. Na! Gratulálok mindenkinek a december 1-én megrendezett műsorhoz. Természetesen kaptok egy-egy szaktanári dicséretet és egy ének 5-öst. Tovább! A következő fellépés nem érint mindenkit, csupán 2 embert a csoportból. És az a vicces, hogy nem tudjuk kik lesznek azok. - mondta Gitta izgatottan, egy neilon zacskót szorongatva. Hogy mi?
- A régiek tisztában vannak a karácsonyi hagyományainkkal. De nektek újaknak elmondanám miről is van szó. - nézett Balura, rám, Tamira és... Na varjunk csak.
- Hol van Varga Panka? Na és Varga Dóra? - kérdezte Gitta hirtelen. Én is Pankát hiányoltam.
- Lehet, hogy DNS vizsgálaton. A két Varga. Milyen poén lenne már, ha kiderülne, hogy rokonok. Szerencsétlen Dóra. - mondta a fergeteges poént Patrik.
- Kovács Patrik!
- Igen?
- Csönd! - förmedt rá Gitta. Aztán választ várva ránk nézett.
- Mi se tudjuk. - mondta Niki.
- Remek. Lili is eltűnt. Mi van már? Egy szörny kóvályog az iskolában, és elrabolja a lányokat? Ígyis milyen kevesen vagyunk. - beszélt magában Gitta. És teljes mértékben igaza van. Olyan kevés lány van a suliban. Diák is alig van, hát még lány. Na várjunk csak. Vajon hány lány jár az iskolába? Ki kell nyomoznom. Pillanat. Most felfüggesztem a nap írását. Muszáj felmennem a suli honlapjára. Egy pillanat! Meg is van. Na jó ez nem 1 pillanat volt. Már vagy fél órája kutakodok. És íme :Erdős Dorina 9.a
Jakab Bettina 9.a
Kocsis Vanda 9.aBereczky Kitti 9.b
Füleki Vinien 9.b
Szálkás Réka 9.b
Veres Hanna 9.bBodrogi Janka 10.a
Farkas Fruzsina 10.a
Kiss Fanni 10.a
Tatár Tímea 10.aBölcsős Sára 10.b
Huszár Veronika 10.b
Varga Panka 10.bNógrádi Nikoletta 11.a
Szepesi Liliána 11.a
Szita Emma 11.aBalogh Tamara 11.b
Nagy Nóra 11.b
Sarka Laura 11.b
Tóth Kíra 11.bBotos Lilla 12.a
Majoros Henrietta 12.a
Pataki Hanna 12.a
Sárkány Diána 12.aFazekas Fanni 12.b
Fazekas Flóra 12.b
Varga Dóra 12.b
Zugló Zorka 12.bHű. Szóval ennyi. 27 lány. Összesen 96 diák jár a suliba. 96-27 az 69. Jézusom. 69 fiú és 27 lány jár a suliba. Íjjj. Na elég volt! Folytatom a napot!
- Ami azt illeti, Lili mondta nekem, hogy biosz versenyre ment. - szólalt meg Tomi.
- És tényleg! - csettintett Niki.
- Remek. Dóra? Panka?
- Panka beteg! - kurjantotta Samu.
- Na. És Dóri?
- Senki se tudja. - mondta Balu.
- Ajjaj.. Ma látta valaki?
- Tudom már! - állt fel Emma. Mindenki érdeklődve nézett rá.
- Na?
- Szemészeten van.
- Remek. Akkor ők 3-an nem esélyesek a karácsonyi szerepre.
- Szerintem megértik. - kurjantotta valaki.
- No! Itt van 12 cetli. Ebből most kiveszem a 3 lány nevét. Szóval marad 9. Mindegyiken rajta van egy-egy név. Én kihúzok 2-t ebből a dobozból. És az a 2 gyerek énekelni fog egy-egy karácsonyi dalt az iskola karácsonyi buliján. Na nézzük. - mondta Gitta. Aztán kihúzott egy cetlit a neilon zacskóból.
- Kovács Patrik.
- Jaj, ne mááár! Idén is? - jajgatott Patrik.
- Tavaly te énekeltél?
- Igen. Én meg Emma. Remek volt.
- Jó, akkor ti is kiestetek. - mondta, és húzott még egyet. - Szálkás Réka.
- Uh. - mondtam. Mindenki nevetni kezdett.
- A másik pediiig... Gaál Tamás.
- Vííí! Tomi! - vigyorogtam. Balu elröhögte magát, Tomi pedig kedvesen rám mosolygott.
- Na, mit fogtok énekelni? - kérdezte Gitta.
- Last Christmas! - ordította Tomi.
- Hé. Én tavaly ugyanezt énekeltem. - háborodott fel Patrik.
- Bulgár Dominik is ezt énekelte tavaly előtt. - mondta Niki.
- Ki az a Bulgár Dominik? - kérdeztem.
- Tavalyi végzős. - mondta Fruzsi.
- Értem. Én szerintem az... All I Want For Christmas Is You-t fogom énekelni.
- Rékaaa! Én is azt énekeltem tavaly. - nézett rám csúnyán Emma.
- Urugvári Szabina is azt énekelte tavaly előtt. - mondta Niki.
- És az ki? - kérdeztem.
- Tavaly előtti végzős. Kurva jó hangja van. Zenei egyetemre ment tovább. - magyarázta Tomi.
- Aha... Tanárnő! Mikor lesz a karácsonyi buli?
- Nem tudom. A téli szünet előtti utolsó nap. - mondta Gitta. A többit már nem mondom, mert uncsi. Fruzsi nem tudta végig mondani amit akart. Majd máskor megbeszéljük.
Énekkar után hazamentem Baluval. A ház előtt álltunk ölelkezve.
- A régi lány osztálytársaim, tudod a Miskolciak. Elvileg jönnek hozzám szilveszterezni. És látni akarják a pasimat. Azaz téged. Szabad? - néztem Balura. Akinek felszaladt a szemöldöke.
- Te eldicsekedtél nekik velem?
- Neeem! Dehooogy! - nevettem és adtam neki egy szájra puszit. Eddig mindig Balu csókolt először, de most már én is kezdek belejönni. 🙂
- Csak annyira el voltak telve maguktól, hogy nekik ilyen még olyan pasijuk van. Meg, hogy jaj, de helyesek. Gondoltam megmutatom nekik milyen egy helyes fiú.
- Küldtél nekik egy képet Shawn Mendesről? - kérdezte én meg elröhögtem magam. Aztán érdeklődve néztem rá.
- Honnan jött Shawn Mendes? Ugye nem...
- Nem! Nem Zalán miatt. Csak, Shawn olyan helyes, nem?
- De. Nagyon. Ő a 2. Az álopmpasi listámon. - mondtam visszatartott nevetéssel.
- Ohó! Listát vezetsz? Ki az első?
- Nagy dolgot mondok azzal, hogy...~~~
KAMU SEDANG MEMBACA
Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔
Fiksi RemajaSzálkás Réka, a 14 éves lány Budapestre költözik a családjával. Hatalmas változás ez, elvégre Budapest nem Tiszaújváros. Eddigi élete borzalmasan unalmas volt, ám elkezdődnek a gimis évei, és egyre BALHÉSABB lesz minden. Barátok, ellenségek, szerelm...