Balhés Gimi Bevezetés 💜

2.6K 88 31
                                    

Bevezetés:

Augusztus 28. Csütörtök

Költözünk.
Tudni illik én világéletében Tiszaújvárosban éltem. Borsod-Abaúj-Zemplén megyében... Aminek amúgy Miskolc a fővárosa.
De most nyáron a családommal felköltöztünk Budára, hiszen felvételit írtam a közelben lévő Szent István Gimnáziumba. Csak általános szak van, én meg 65 pontos felvételit írtam, úgyhogy simán felvettek.
Eladtuk a régi házunkat, a kocsinkat, a telkünket és a (már 2 éve halott) nagyi házát is, ami eddig csak kiadva volt. Így összejött egy kis (Amúgy sok) pénz. Vettünk egy nagy kertes házat Budán. Itt élünk most, ugyebár.
4 szoba, konyha, 2 fürdő (az egyik az enyém) egy előszoba és egy nappali. Van egy garázs is, amit nem tudunk használni, mert nincs kocsink. Majd lesz...
Most csütörtök van és hétfőn kezdődik az új életem a Szent Istvánban. De még az előtt holnap el kéne mennem a gólyatáborba. Nem megyek. Tudom, hogy elhalasztom az 1. lehetőséget, hogy az új osztálytársaimmal barátkozhassak, de naaa... Ráérek hétfőn.
Elvégre lesz 4 évünk összebarátkozni, vagy nem?
Egyébként is, ha mennék, egyedül hagynám Anyát, Apát és Bencét (tesóm). Egyedül, itt az új házban, amikor bútorokat kell tologatni.
Még egy csomó kacatot ki kell pakolni a nagy kartondobozokból.
És ez úgy se fog könnyen menni, hogy itt vagyok. Hát még ha lelépnék.
Amúgy nagyon klassz ez a ház. A legjobb része az én szobám. Szerintem. Nem túl nagy, de simán el fog férni az ágyam, a ruhás szekrényem, az íróasztalom és a fotelem is. Van egy saját fürdőszobám is (amit amúgy már mondtam. XD). Van egy kis erkélyem. Az előző házban 3× nagyobb volt.
Mindegy... Itt állok az új szobámban, a sok kartondoboz közt...
Apa a könyvespolcomat már becsúsztatta a jobb felső sarokba, úgyhogy gondoltam kipakolom a könyveimet. Csak mondom nincs túl sok.
Kinyitottam a "Réka könyvek" feliratú dobozt, aminek a tetején volt egy nagyon vastag füzet. Nem iskolai füzetre gondolok, inkább notesz.
Arra gondoltam mi lenne, ha napló lenne belőle. Hűha. Még sose volt naplóm. Mindig olyan elcsépelt hülyeségnek gondoltam. De az régen volt. Régen minden másképp volt.
Előkotortam egy tollat, elhelyezkedtem a fotelban (ami már szintén el van helyezve a polc mellett), és írni kezdtem.
Pontozom a napom. Miért? Mert miért ne?

Költözés 5/3 jó, de hiányozni fog a régi otthonom.
Szobám 5/5 imádom. Csudaklassz!
Szobám berendezése 5/2 a polc meg a fotel oké, de ma a kanapén alszom, mert apának nem volt ideje összeszerelni az ágyamat.

Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔Место, где живут истории. Откройте их для себя