💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Május 9. Vasárnap
Khm. Holnap megint suli. Jupé. ☹️
Ezen a héten nagyjából semmit se csináltam tanuláson és TikTok-ozáson kívül. Csak 6-án lesétáltam az újonnan felépített parkoz. Esélyem se volt odajutni. Rengeteg ember akarta mégnezni. Nem lehetett volna 5-én a megnyitón? Na mindegy. Ezt leszámítva igazán jól szórakoztam. Nem ártana minden hónapban egy érettségi szünet. Csak szegény 12.eseknek lenne rossz.
Egyébként ha most így van rá időm és kedvem is, írok egy kis eszmefuttatást Baluról, a fiúkról és a szerelemről. A kirándulás alatt rájöttem, hogy baromságot csináltam, eldurrant az agyam. Nem gondoltam át mit teszek, nem kellett volna szakítanom Balázzsal. Most úgy elképzelném milyen lenne, ha még együtt lennénk, felhívnám csak azért, mert hiányzik; átmennénk egymáshoz; bármikor megcsókolhatnám... De nem lehet, mert eglszúrtam. Mondhatnám, hogy az ő hibája is, mert (megint) hagyta, hogy az a ribanc Fanni lesmárolja. Argh! Amiatt meg már tényleg nem kell búslakodnom, hogy barát nélkül maradok vénasszony koromig, mert ha Balu és Kristóf kaliberű fiúk felfigyeltek rám, nincs okom a pánikra. Nem akarok senkit se kihasználni vagy ilyesmi, nem én nem olyan vagyok. De mondjuk eszembe jutott valaki aki bár fiatalabb nálam, odáig van értem, és azért valljuk be találkozásunk első napján én is elkábultam tőle... Igen most Füleki Dénesről beszélek. Hm. Na jó elég volt a pasi/szerelem témából.
Nem sokára itt az év vége egyébként, úgyhogy arra számítok, hogy ez a hónap nagyon pörgős lesz. Lehet, hogy nem fogok tudni írni, de kitudja.
Plusz ahogy Fruzsi mondta, tuti lesz egy júniusi énekkaros előadás is. Na mindegy. Majd írok, amikor tudok.Május 5/3 pörgős lesz... ☹️
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Május 11. Kedd
Hűha... Bence a nőcsábász. XD. 😂
De nem csak ő az. 😐
Tegnap elhatároztam, hogy én megyek Bencéért a suliba. Már fontolgattam, hogy meglesem mi van közte és Blanka közt.
Tesi után (futottunk, blah) átöltöztem. Fehér blúz, barack színű szoknya. Utána mentem énekkarra. Gitta megőrült. Június 1-én lesz az a bizonyos előadás. Solo. Tehát egyedül kell rá készülnöm. Szuper... Az a milliós kérdés, hogy mit fogok énekelni. És bizony nem volt sok időm, úgyhogy agyalnom kellett. Ekkor beugott életem első énekkara. Te jó ég. 😯 Zara Larsson / Zara. Az én nevem Zara! Úgyhogy muszáj tőle énekelnem valamit. És ki is találtam, hogy mit. A selejtezőn az Uncovert énekeltem. A trióban a Never Forget You-t. Most pediiig... Lush Life. Jó nem? 🙂❤️
Énekkar után elindultam felfelé a Wesselényin. Hallottam mögöttem egy folyamatos lépkedést. Nem mertem hátrafordulni. De ha valaki el akar rabolni vagy hasonló, nem fog megtörténni. Megverem. 😡 Már elhagytam a Farkas Antal utcát. A következő a Mikszáth Kálmán utca. Kitti és Balu utcája. Meg a Fruzsi persze. Egyre hangosabban hallottam a lépteket, ami azt jelentette, hogy az a valaki aki követ ott van mögöttem. Jaj. 😐 Egyszercsak megfogta a vállamat. Nagyon megijedtem. Megfogtam a kezét, kibújtam onnan, és kicsavartam. Akkor láttam meg, hogy a támadóm nem más, mint...
- Balu?
- Szia. Izé. Elengednél, mert ez fáj? - nézett rám könyörgően.
- Juj, bocsi.
- Aú!
- Eltörtem? - kérdeztem aggódva.
- Nem, dehogy. Csak... Megleptél. Azt tudom, hogy volt tornász ként hajlékony vagy és felrugsz az égig...
- Vagy Zalán orráig és Dávid álláig. - mondtam halkan.
- Igen. De hogy így elbánj velem!
- Ne haragudj.
- Tudod mivel engesztelhetsz ki?
- Mivel?
- Egy csókkal. - mondta pimaszul mosolyogva mire... Fogalmam sincs milyen fejét vághattam.
- Ajajajajaj. Hová gondolsz?
- Ide, a számra.
- Hülye! Nem csókollak meg. Szakítottunk.
- És? Olyannal is csókolóztál, akivel nem is jártál. Ráadásul elég sokáig.
- Most Kristófra gondolsz igaz?
- Miért? Másra is lehet?
- Most miért vagy ilyen?
- Milyen? - kérdezte.
- Gonosz.
- Hát... Nem tudom. Kötöszködő kedvem van.
- Akkor Kötöszködj mással. Nekem mennem kell.
- Hova?
- A Petőfi suliba.
- Csak nem Déneshez? - kérdezte szomorúan mégis gúnyosan.
- Nem. Én hozom el Bencét. - mondtam. Balu megkönnyebbült.
- Oké. Akkor menj csak.
- Hé! Akkor nem kell csók? - kérdeztem gúnyosan.
- Miért? Adnál?
- Nem biztos.
- És ha nagyon szépen kérem?
- Talán. - mosolyogtam rá.
- Te... Még szeretsz engem? - bámult engem.
- Nem tudom. Te?
- Én? Nem is tudod mennyire. - mondta. Magához húzott és hosszasan megcsókolt. Omg. Ez csak egy álom, nem történhet meg. 😯
Mikor is volt ilyen utoljára? Február 13-án. Uh. Viszonosztam a csókját. Most miért? Mit csináljak? Lökjem el, pofozzam fel és ordítsam le a fejét? Nem, soha! KB. Egy perc után (hozzánk képest elég rövid volt, hehe) abbahagytuk. Ő rám mosolygott, én pedig ledermedtem.
- Jó volt? Újra együtt lenni?
- Khm. Én... Nem igazán...
- Tudom, tudom. Nem akartál megcsókolni, de nem akartál megsérteni se, ezért tűrted.
- Aha. - sütöttem kW a szemem. Igazából az is benne volt a dologban, hogy nagyon megijedtem a helyzettől.
- Tűrted és élvezed is.
- Nem... Annyira,mint régen.
- Értem. Most menj! Bence már biztos vár.
- Oké. Szia. - indtam meg.
- De csak, hogy tudd...
- Igen?
- Én nagyon élveztem. És ki vagyok engesztelve. - villantott egy 100 wattos mosolyt.
- Ammm... Örülök. - motyogtam és otthagytam. Jézusom. Ez komolyan megtörtént?! 😯
Beléptem a suli portájára. Leültem és vártam. KB 10 perc múlva kicsengettek. Nem sok diák hangot hallottam. Lehet, hogy mindenki hazamentek, csak az 5.eseknek van órájuk. De hamar kiderült, hogy nem. Ugyanis láttam pár 8.-ost. Párat? Mindet. Ott volt Martin, Máté, Viktor (a GTA5 királya xd), az ikerlányok, Dénes és Domcsi. Mikor megláttak ezek a köszönések jöttek felém :
- Szasz. - biccentett Martin
- Szia szép csaj. Úgy hallottam szingli lettél. Változtathatunk rajta, ha gondolod. - vigyorgott Máté. Fúj.
- Szija! - nyávogtak az ikrek.
- Hajnalka! Helga! Miért köszöntök ennek a kis cafkának? - förmedt rájuk Dominika. Aztán szúrós szemmel rám nézett. - Mit keresel itt? Hogy merted idetolni a képed?
- Ö... Bocs. - mondtam furán. - Az öcsémért jöttem.
- Az öcsédért, akit majdnem kirúgattam? - emlékezett vissza ördögien vigyorogva.
- Igen, érte.
- Oké. Képzeld el...
- Várj! Elképzeltem.
- Utálatos vagy. - forgatta a szemét. - Szóval. Felvettek engem a Szent Istvánba.
- Uh. - ez volt a reakcióm. Mindenki felnevetett.
- Uh. Bizony. Lehet, hogy most te vagy a királynő, de szeptembertől te csak egy senki leszel.
- Egy senki mi? - nevettem az arcába. - Ez a senki jelenleg az egyik legjobb az énekkarban, jövőre versenyre visznek - amit garantáltan megnyerek - a suli legtöbb lánya olyan akar lenni, mint én. És minden fiú velem akar járni. Szóval ha én vagyok a senki, akkor a te neved az lesz, hogy Láthatatlan Dominika. - oltottam be. Némi túlzás belevittem a dologba, de erről senkinek nem kell tudnia. Pszt!
- Pff. - fújtatott. - Majd meglátjuk.
- Muszáj nektek folyton folyvást veszekedni? - meredt ránk Dénes. Ú, de rég láttam. Sokkal helyesebb lett. Annyira, hogy ezt már nem lehet fokozni. ❤️ Sötétbarna (szinte fekete) haja be volt zselézve és tökéletesen állt. A zöld szeme csak úgy csillogott. Hát nem tökéletes? 🙂 Most már szingli vagyok (egy ideje) úgyhogy nyugodtan olvadozhatok utána. Meg akkor is, ha az érzéseim Balu iránt egyre csak kezdenek visszatérni.
- Muszáj. - mondta Domcsi.
- Szivecském. Gyere! Menjünk haza! Anyád vár minket. - állt meg mellettünk egy vörös hajú, szakállas férfi.
- Megyek már apa. Megyek már. - mondta. Adott egy szájra puszit Dénesnek és kiment az ajtón. Az iker lányok (mint kiderült Hajnalka és Helga) odajöttek hozzám.
- Nagyon szép vagy. És illatos. - ölelt át az egyik.
- Ömmm. Köszi. Vagy mi.
- Mi ez? Women's Secret?
- Nem. Little Black Dress. - mondtam.
Igen. Mint kiderült parfümözöm magam. Elég rég óta. Még 8.ban kezdtem el. Először mindenfélét próbálgattam. De végül a Little Black Dressnél állapodtam meg. Az a legjobb. 🙂❤️
- Nagyon jó.
- Örülök, hogy tetszik. Esetleg... Segíthetek valamiben? - kérdeztem szórakozottan.
- Aham.
- Miben?
- Minket is felvettek a Szent Istvánba. Már nagyon izgulunk. Esetleg... Szamíthatunk a segítségedre?
- Persze. Bármiben. Én ott leszek.
- Szuper! Köszi! - öltek meg. Nos, ezt nem tudom mire véljem.
- Bírnak téged. Olyanok akarnak lenni, mint te. - mondta mosolyogva Dénes.
- Most mit mondjak erre? Már megszoktam. - mondtam, mire Dénes felnevetett.
- Igazuk van egyébként.
- Miben?
- Abban, hogy nagyon szép vagy.
- Öhm.
- Ne vedd tolakodásnak. Csak bóknak. - mondta.
- Oké.
- Mi újság veled?
- Elvagyok. Mindjárt nyár. - ujjongtam.
- Tényleg? - kérdezte nevetve. - Mik a terveid?
- Nyaralás, rokonok, unatkozás...
- Az jó. De mit szólnál hozzá, ha felturbóznám a nyarad? - vigyorgott.
- Mire gondolsz? - mosolyodtam el.
- Elmehetnénk moziba, fagyizni, vagy csak úgy sétálni...
- Oké. Felőlem. - mondtam lazán. De belül majd felrobbant ám az örömtől. A világ egyik leghelyesebb fiúja randit kér tőlem. Vááá!!! 🙂❤️
- Vagy tudod mit? Minek várjunk nyárig? Most hétvégén meghívlak egy fagyira. Domcsi elutazik a családjával.
- Meddig? Hova?
- Egy hétig. A Bahamákra. Remélem leég. - mondta ördögi vigyorral.
- Oké. Akkor... Szombaton?
- Ja. Tízre érted megyek. Hol is laksz?
- Ne! Nem kell értem jönnöd. Inkább találkozzunk a fagyizónál. - mondtam. Az hiányzik még, hogy házhoz jöjjön.
- Oké. De melyik fagyizónál?
- Mittom' én. Te élsz itt 14 éve. Mondj egy jó fagyizót!
- A pláza mögött. Van egy gofrizó, egy palacsintázó meg egy fagyizó. Amúgy az egy közös vállalkozás, de felosztották 4 részre.
- Négy ?
- Ja igen. Még van egy cukrászda is.
- Oké. Akkor oda megyünk. Hány órakor?
- 11?
- Az jó. - vontam meg a vállam. Dénes odahajolt hozzám. Elég közel.
- Már nagyon várom a szombatot. - mondta. Aztán vett egy mély levegőt. - Azta! Tényleg mesés az illatod. Szombaton se spórolj a parfümmel. - kacsintott és otthagyott. Én le dermedten. Azta. Nem semmi ez a nap. Balu megcsókolt, Dénes randit kért tőlem... Mi lesz még itt?~~~
Sziasztok! Remélem tetszett a rész, és bár nagyon ingázok a két fiú között... Egy kérdésem lenne. ☺️
Ti Balu, vagy inkább Dénes pártiak vagytok? Ha van kedvetek a véleményeteket is írjátok le nyugodtan. Na sziasztok! 💞
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔
Подростковая литератураSzálkás Réka, a 14 éves lány Budapestre költözik a családjával. Hatalmas változás ez, elvégre Budapest nem Tiszaújváros. Eddigi élete borzalmasan unalmas volt, ám elkezdődnek a gimis évei, és egyre BALHÉSABB lesz minden. Barátok, ellenségek, szerelm...