Balhés Gimi 70. 💜

444 25 0
                                    

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Február 14. Szombat

Valentin nap. Jeeey. Egyedül. Jeeey.
Amúgy nem. XD. 10-kor kiléptem az ajtón, és egy sötét alak várt rám, nekidőlve a kerítésnek. De nem Balázs volt az. Hanem Kristóf. Megöleltem és elindultunk lefelé a Wesselényin. A kezünk a zsebünkben volt. Higed vaaan. 😐
- De... Tuti, hogy nem miattam szakítottál Baluval? - kérdezte.
- Tuti. Nem érzek iránta semmit. Max barátságot.
- Mint velem?
- Hát... Most rosszba leszünk egy ideig. Úgyhogy most te leszel a legjobb barátom. Persze, ha nem akarod akkor...
- De! Akarom. Akarlak! - mondta. - Mármint... Ijj. Ez félreérthető volt.
- Eléggé. - nevettem el magam.
- Nem úgy értettem. Azt akarom, hogy a barátod lehessek.
- Milyen értelemben?
- Mindegy. A lényeg az, hogy veled akarok lenni.
- Köszi. Ez kedves dolog tőled. - mondtam. - De akkor ki volt az a csaj a szalagavatón?
- Milyen csaj?
- Aki miatt abba kellett hagyni a táncolást.
- Jaaa... Ő a nővérem.
- Mi?
- Ő volt az nem? - tolta az orrom alá a telefonját, amin egy kép volt arról a lányról/nőről.
- De, ő. Szóval a nővéred mi? Hogy hívják?
- Kásás Kinga. 22 éves.
- És miért ijedtél meg tőle?
- Szeret szekálni. És féltem, hogy téged is fog.
- Ugyan.
- Mindegy. Szóval nem a barátnőm, vagy ilyesmi.
- Értem. De volt már más barátnőd nem?
- Volt. Felsoroljam? - kérdezte. Mindketten elnevettük magunkat.
- Miért? Hányszáz csajod volt már?
- 100? Nekem? Pff. 9.-ben volt Dóri, 10.-ben Lilla, tavaly egy végzős lány és ennyi.
- Szóval volt három barátnőd 3 és fél év alatt.
- Ja. És még általánosban, 7. osztályban jártam egy szőke csajjal. Szóval ez négy.
- Aham. Én jártam Baluval, meg előtte egy sulis társammal.
- Neve? Életkora? Hogy néz ki?
- Keleti Kornél. Most 14 éves. Ééés... Szőkésbarna haj, zöldesbarna szem, csodás mosoly... Te jó ég! Tisztára, mint Ádám.
- Ki?
- Kitti exe. Akit leütöttél.
- Jaaa... Olyan gebe volt?
- Nem, dehogy. Széles vállú, izmos, magas. Vízilabdás.
- Én is magas vagyok, meg széles vállú, és izmos. De nem vízilabdázom.
- Tudom. Hogy felemeltél már tegnap.
- Így gondolod? - kérdezte és megint felemelt. De most felrakott a nyakába. Én sikítozni kezdtem, úgyhogy lerakott.
- Na mivan? Nem csinálták még ezt veled? - nevetett.
- Ami azt illeti de. Levi. A hülye. - mondtam én is nevetve. Elérkeztünk a Szent István térhez. Leültünk a suli előtti padra. Én fáztam úgyhogy felálltam. Kristóf magához húzott és beültetett az ölébe. Hm. Már nem is fázok. 😂 Pár perc múlva kijött a suliból 10 gyerek. Abból pedig felismertem egyet. Mi a... Kornél. Ez meg, hogy kerül ide? Jézusom. Felálltam Kristóf öléből, bebújtam mögé és onnan fürkésztem.
- Te meg mit csinálsz? - kérdezte Kristóf.
- Ömmm... Ott az exem. Nem tudom, hogy került ide.
- Ez Budapest. Mindenki ott van mindenhol.
- De ő Miskolci!
- Á. Akkor nyilván utánad jött. Mint egy rossz romantikus filmben.
- Jaj, nehogy meglásson.
- Miért mi lesz?
- Nem tudom. Nem merek hozzá szólni.
- Akkor majd én segítek.
- Meg ne próbáld! Krist...
- Hééé!!! Keleti Kornél!
- Hülye vagy?! - ütöttem meg a hátát.
- Igen? Te szóltál? - jött oda hozzánk. De engem nem látott. Még.
- Igen én.
- Honnan tudod a nevem? Én nem ismerlek téged.
- Csak tudom és kész. De figyu már. Ismersz egy bizonyos Szálkás Réka nevű lányt?
- Igen. Miért? - kérdezte.
- Mert itt áll mögöttem. - mondta és felállt a padról. Kornél rám nézett. Eléggé... Furán. Mi van rajtam? Szürke hosszú póló, fehér gatya, csizma, rózsaszín kabát. A hajam kiengedve a vállamra omlott. Nem értettem mi a baj. De elég kínos volt.
- Ö... Szia Kornél. - törtem meg a csöndet.
- Réka. Szia. Meg... Megkaptad a levelemet Katától?
- Igen és ömmm... Nagyon kedves tőled, de én...
- Szingli vagy. - mondta Kristóf.
- Tényleg? Kész csoda. Azt hittem, odáig lesznek érted a fiúk. Hisz olyan szép vagy.
- Ö... Köszi. Vagy mi.
- Tegnap szakított a barátjával, akivel már több, mint 4 hónapja járt. - mondta Kristóf.
- Tudtam én. - mondta és kínosan felnevetett.
- Amúgy... Nem bunkóságból, de te mit keresel itt? - néztem rá.
- Ja, izé. Apám, tudod, ügyvéd. Otthagyja Miskolcot, és ide akar költözni. Én meg jövök vele.
- Pont ide, mi? Bárhova mehetne a világon, de ő pont IDE jön?
- Hát, ja.
- És anyukád?
- Jön ő is. Ő meg valamilyen Szent-Györgyi Albert kórházban fog dolgozni. Elvileg nincs messze innen.
- Tudom. Jártam már ott egy párszor. - mondtam. Ajj. Muszáj volt eszembe juttatni? Erről is Balu jutott eszembe. Akivel amúgy nem is tudom miért szakítottam. Nem! Nem tántorodok el a tegnapi döntésemtől. 😡
- Mindegy. Szóval beírtam ezt a sulit, meg a Mechanikait. Ha egyik se jön össze, akkor majd apám elintezi. Tudod, jók a kapcsolatai.
- Szóval te pont abba az iskolába fogsz járni, ahova én. Ez is mekkora véletlen. - nevettem fel kínosan.
- Sejtettem, hogy nem fogsz nekem örülni. Imádkozz, hátha nem vesznek fel.
- Ajj, már. Kornél!
- Én inkább megyek.
- Ne mááár! Össze akarlak hozni titeket, erre te lelépsz? - nézett ránk Kristóf.
- KRISTÓF!!!
- Amúgy ki vagy te? - kérdezte Kornél.
- Réka barátja. De nem úgy! Csak haver, mert kioffolt.
- Értem. Felesleges fáradoznod. Réka nem szeret engem. Ott hagyott pár kilóméter miatt. Mondjuk most már a közelben fogok lakni.
- Kornél, én...
- Te egy ribanc vagy. - mondta valaki. És az a valaki Balázs volt.
- Te meg mit keresel itt? - kérdeztem nem túl kedvesen.
- Apa küldött el a Spar-ba.
- Értem. Akkor mehetsz is tovább.
- Á. Megvárom, hogy mihez kezdesz két palival.
- Hárommal! - kiabálta valaki a suliból. Dénes. Ezt nem hiszem el. Itt még lesz valami. 😂
- Ez kész. Mi vagyok én? Valami mágnes, ami vonzza a fiúkat? - dühöngtem.
- Kik ezek, Réka? - kérdezte Kornél.
- Az exem, akivel tegnap szakítottam. Nagy Balázs. Ő meg... Az osztálytársam testvére. Füleki Dénes.
- Aha, szóval vannak még fiúk az életedben?
- Ja.
- Réka! Szakítottál a barátoddal akit "annyira nagyon szeretsz"? - lépett oda hozzánk Dénes.
- Én szakítottam vele. - mondta Balu.
- Nem is igaz!
- Csönd! - kiabálta Kristóf. Olyan hangosan, hogy kijött az ajtón Nádas. Ajjaj.
- Kristóf! Réka! Balázs! És a másik két fiú. Kérlek menjetek el. Zavarjátok a felvételi ő 8.-osokat.
- Elnézést. Már megyünk is. - mondtam. Balu elindult a Spar felé, Kristóf a Kandó felé (ott lakik), úgyhogy én Kornéllal és Dénessel mentem felfelé a Wesselényin.
- Szóval Réka. Ki ez? És mi történt? - kérdezte Dénes.
- Ő itt, Keleti Kornél. Az... Egyik exem. Balázs, aki a Spar felé ment pedig a másik exem, akivel tegnap szakítottam.
- Oké vágom, de miért?
- Csak úgy. Kiderült, hogy nem is szeretem.
- Ez szuper. Én se szeretem Dominikát. Csak téged. - mondta és felém hajolt. Én hátráltam pár lépést, és így nekimentem Kornélnak.
- Bocsi.
- No problem.
- És amúgy már itt is laktok vagy mi?
- Nem, csak egy házat nézegetünk. A Ballasin vagy hol.
- Értem. Én viszont itt lakok, úgyhogy menjetek csak tovább. - mondtam és be fordultam a Farkas Antal utcába. Hű. Szép kis Valentin nap. Az a gond, hogy négy fiú mellett egy hatalmas ribancnak éreztem magam. Lehet, hogy ez így is van. Nem baj megérdemlem, 14 évig egy fiúnak se kellettem.

Kristóf 5/5 nagyon jó barát. De csak barát?
Kornél 5/4 mit keres itt?
Dénes 5/4 nem is tudom...
Balu 5/2 arg!
Pasik 5/2 ahh... Pasik... 😐

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Február 16. Hétfő

Reggel felvettem a fehér gatyám, a piros pulcsim, a csizmám és a fekete kabátom. A hajam begöndörítettem, és hagytam, hogy a vállamra omoljon. Minimális smink, és indulhatunk is.
A kapu előtt nem állt senki. Fura, de hiányoltam Balut. Elindultam a suliba. Egyedül. ☹️
Odaálltam a szokásos társasághoz. Balu is ott volt. Na mind1.
- Hát ti? Hogyhogy külön? - kérdezte Patrik.
- Szakítottunk. - mondtuk egyszerre Baluval.
- Miii?! - nézett ránk mindenki kB úgy, mintha azt mondtuk volna, hogy gyerekünk lesz. Csodás hasonlat, gratulálok Réka.
- Szakítottunk. - mondtuk megint.
- De... Miért? Mikor?
- Pénteken a bulin. - mondta Balu.
- És azért, mert már nem szeretjük egymást. - fejeztem be.
- Ja, tényleg. - mondta cinikusan Balu. Aztán a kezembe nyomott valamit. A pókemberes zsebmelegítőt. Jaj ne. ☹️
- Én is adjam vissza a nyakláncot?
- A zsinórosat, vagy a másikat amire egy vagyon költöttem, mert szeretlek?
- Ö...
- Megtarthatod. Megy a szemedhez. - mondta. Ebéd szünetben (épp egy szendvicset ettem) beleszóltak a rádióba. Nádas volt az.
- Figyelem! Jövőhét pénteken lesz a farsangi parti. A témáját pedig a ti szavazataitok alapján fogjuk kiválasztani. A témák pedig, mint eddig minden évben... Állatok, Bosszúállók, Filmszereplők, Hírességek, Mesehősök vagy Star Wars. Mindenki talál egy lapot a szekrényben. X-el jelöljétek azt a témát, amit szeretnétek. A lapokat pedig az aula közepén ideiglenesen felépített standnál tudjátok leadni az igazgató helyettesnek. Tudjátok... Ahol a Valentin napi nyakláncokat is árultuk. Az eredményt pénteken bemondom a rádióba. Most megyek. Sziasztok.
- Legyen már Star Wars! Én leszek Darth Vader. - mondta Levi és elkezdett Vaderesen levegőt venni. 😂
Kivettem a lapot a szekrényemből, és azon agyaltam, hogy mit X-eljek be.
- Mit X-elsz? - kérdezte Kitti. Hogy kerül ide? Elég para ez a lány.

                             ~~~

Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora