💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Október 7. Kedd
Reggel mikor beléptem az iskola kapuján, megtorpantam a portánál. A portás újságokat osztogatott minden belépő diáknak.
- Tessék, az Iskola újság októberi száma. - mondta és a kezembe nyomott egy újságot. Nahát!
Amíg átkeltem az aulán érdeklődve lapoztam fel a újságot. Nagyon jópofa. Általánosban egyeltalán nem volt ilyen. Ezért is lepődtem meg.
A címlapon egy végzős srác mosolygott. A neve PALÁGYI DOMINIK. A két oldalas cikk szerint az iskola egyik legjobb focistája. Azon a két oldalon egy interjú készült róla. Beszélt a jövőről, a sportról, a tanulásról, a csajokról...
De sok más érdekes dolog is volt az újságban. Nagyon tetszett. Egész nap azt olvasgattam.
A legfőbb téma a Halloween volt. Süti receptek, tökfaragó útmutató, ötletes díszek, filmek, könyvek, Zenék és még sorolhatnám. Volt egy cikk a pandák megmentéséről, és egy cikk Bruse Willisről is. Valami internetről kimásolt hír. És ezt a szerkesztőség engedi? Na mindegy...
Volt még egy interjú, az egyik takarító nővel. Még sosem láttam azt a nőt. Vicceseket mondott, itt van néhány példa:Mennyi munkája volt ezalatt az egy hónap alatt?
Sok kislányom, nagyon sok. Kezdem azt hinni, hogy az iskolába nem is gyerekek járnak, hanem állatok. Mondjuk egy és ugyanaz... Az öltözőkben mindig ott marad valami, a tantermek szemetese pedig tele van. A 10.b-nek üzenem, hogy legközelebb ők fogják lemosni a kechupot a falról!Hogy telt a nyári szünete? Takarított esetleg?
Francokat! Otthon pihentem a férjemmel, igyekeztem nem kimozdulni és távol maradni az emberektől. A török szomszédunk baklaváját ettem és Szulejmánt néztem.Voltak még keresztrejtvények, meg viccek... Láttam horoszkópot is. Én Bak vagyok, és rám fog találni a szerelem. Hoppá. Most az egyszer tényleg így történt. Volt még egy csomó érdektelen cikk is.
Pl:MI AZ ŐSZI DIVAT?; EGÉSZSÉGES ÍNYENCSÉGEK; A LEGCUKIBB KISKUTYUSOK...
Az utolsó dolog ami érdekelt engem az... Két poszter volt. Zendaya Coleman és... Ú! Tom Holland! Shawn Mendes után a második szerelmem. Vagy inkább a 3. Hisz ott van még Brandon Rossel is (Disney sztár). Na mindegy, igazából mind lejjebb csúsztak a ranglétrán, hisz Balu van az első helyen.
A tanítás egyébként tok uncsi volt. Csak írtunk, és "tanultunk". Egyedül a suli újság tartott életben.Iskola újság 5/5 nagyon komolynak tűnik. Lehet hogy megnézem jövőre.
Tom Holland poszter 5/4 először ki akartam rakni a falamra, végül csak beraktam egy dobozba. Van abban még pár hasonló poszter és tini magazin...💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Október 8. Szerda
Elhívtak a halloween buliba. De nemet mondtam. Az egész úgy kezdődött hogy reggel a szekrényemben pakolgattam amikor szólt egy hang. Egy fiú hang.
- Szia. - mondta a fiú. Egy eléggé termett, szinte fekete hajú srác volt. Fogalmam sincs hogy ki ő.
- Szia. - mondtam és tovább pakoltam a szekrényemben.
- Hívtak már a halloween buliba? - kérdezte.
- Nem. - mondtam.
- Akkor lenne kedved velem jönni?
- Azt se tudom ki vagy. És különben is hol van még az?
- Azért kérdezem most hogy ne kesselek le. Amúgy Török Dávid vagyok. 11.-es. - mondta és villantott egy 100 wattos mosolyt.
- Aha. Figyelj Dávid. Nekem barátom van. És ha ő elhív akkor vele megyek. Ha nem hív el, akkor szólok és veled megyek jó?
- Oké. - mondta vigyorogva.
- De ez nem történhet meg ugyanis a barátom biztos hogy el fog hívni. - mondtam.
- Nem baj. Én várok. - mondta és elment. Oké. A tanítás hasonló volt a tegnapihoz. Rém uncsi volt. Blah. Délután elindultam haza egyedül. Balu focin, Vanda színjátszáson, Kitti elkísérte... De megláttam az utcán menetelő Hannát. Úristen, de rég beszélgettem vele. Mármint úgy komolyan. Mert a padtársam és néha mondok neki ilyet hogy : "Kész a házid? " meg "Mi volt? Lemaradtam. Segíts mááár!" Ahhoz képest hogy vele beszélgettem először, mostanában nem is szólok hozzá. Mióta Baluval járok azóta meg pláne nem. Úgyhogy gondoltam, beszélgetek vele.
- Szia Hanna. - futottam oda hozzá.
- Szia Réka. Hol van Balázs?
- Focin. Miért?
- Ja semmi. Csak mindig vele vagy. Meglepődtem hogy most te, a szép és tökéletes énekes egyedül van. - mondta. Aúcs.
- Valami gondod van velem? - kérdeztem felvont szemöldökkel.
- Nekem? Nekem semmi bajom veled. Kezdem megszokni hogy hozzám se szólsz, mert mindig csak Balázzsal vagy meg Vandával, meg Kittivel, meg Marcival, meg Fruzsinával, meg minden más idősebb diákkal.
- Mi?
- Engem levegőnek néznek. Pattanásos vagyok, szemüveges és stréber. Te meg... Csodás bőröd van, szép vagy nagyon jól énekelsz és Balázs a barátod. A suli szinte összes lánya olyan akár lenni mint te. És köztük vagyok én is. - mondta.
- Mi van? Féltékeny vagy rám?
- Igen. Minden olvasókörös istenít téged.
- Azt hiszed hogy nekem olyan könnyű? Én is évekig pattanásos voltam. Tudod mennyi arckrém és türelem kellett hozzá, hogy ilyen legyen a bőröm? És tudod milyen kínszenvedés a kozmetikus? Nem tehetek arról hogy jó hangom van. Balázs pedig nem a külsőmért szeret. Ja. És én is szemüveges vagyok. Vagyis csak lennék. - fakadtam ki. Hanna eléggé megdöbbent.
- Nem is gondoltam volna.
- Pedig... És figyelj. Ha olyan akarsz lenni mint én akkor tegyél érte! Mit szólnál hozzá ha a hétvégét együtt töltenénk?
- Mivan? - kérdezte értetlenül.
- Jól hallottad. Szombaton találkoznánk, elvinnélek egy kozmetikushoz, aztán mennénk fodrászhoz, utána bemegyünk a Rossmanba és megvesszük az alap sminkeket. Aztán veszünk neked néhány normális ruhát is. Na mit szólsz?
- Nem jutok szóhoz. Mennyi a kozmetikus? És a fodrász? És mennyi ruhát veszünk? És a smink? Juj. Azt nem szabad. Anya nem engedi a sminket.
- Az látszik. - szaladt ki a számon. Aztán gyorsan hozzáfűztem: - Bocsi.
- Nem baj.
- De nem olyan sminkre gondoltam mint pl. Alapozó, meg stb. Csak vennénk egy szájfényt, meg egy szempillaspirált. És ennyi. Én is csak ezeket használom. Na jó meg egy kis púdert, de az neked nem kell.
- Azta! Mikor találkozunk? És hol?
- Szombaton. Reggel 10 körül. És mondjuk nálam. - mondtam.
- Oké. Hol is laksz pontosan? Farkas Antal?
- 11. - feleltem.
- Oké. Akkor találkozunk.
- Hanna. Még holnap és holnapután is találkozunk. Suli!
- Ja, tényleg. Na szia! - mondta és vigyorogva.
Otthon miután megírtam a lexkém és Minecraftoztam egy kicsit Bencével Xboxon, szétterültem a kanapén (nem foglalkozva azzal, hogy apa is ott ül), és alaposan elgondolkodtam...
Örülök, hogy segíthetek Hannának. Pontosan tudom, hogy mit érez. Hisz velem is ez volt. Ajj, a régi emlékek. Utálom felidézni a múltat. Inkább megyek eszek valamit.Dávid 5/3 elhívott a halloween buliba! Pedig hol van az még...
Hanna 5/3 féltékeny. Rám! Wow.Hi. 😁 Elég sok tanulnivalóm van, de megpróbálok minden nap részeket hozni. Remélem tetszik. 💞
VOCÊ ESTÁ LENDO
Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔
Ficção AdolescenteSzálkás Réka, a 14 éves lány Budapestre költözik a családjával. Hatalmas változás ez, elvégre Budapest nem Tiszaújváros. Eddigi élete borzalmasan unalmas volt, ám elkezdődnek a gimis évei, és egyre BALHÉSABB lesz minden. Barátok, ellenségek, szerelm...