Balhés Gimi 49. 💜

529 25 0
                                    

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

~~~

Hát nem. Nagyon nem. Dávid.
- Mi a szar?! - téptem ki magam a karjai közül.
- Nyugi. Nem akarok tőled semmit. Jelenleg a kis barátnődre hajtok. Csak kíváncsi voltam a reakciódra. - mondta röhögve és otthagyott. Milyen kis barátnő? Mindegy, nem elmélkedek tovább, mert még felrobban a fejem.
Átmentem a tesi terembe. Ahol az osztály tagjai foglaltak nekem helyet. Leültem Balu ölébe. Levi gumicukrot zabált. Megkínált, de nem kértem. Utálom a gumicukrot. Néha megteszek egyet-kettőt, amúgy hányni tudnék tőle. Ó, már megtörtént...
Kitti elment Ádámmal táncolni. Mikor a tánc parketten csókolózni kezdtek, mindenki húzni, meg füttyögni kezdett. Csak Levi nem. Neki torkán akadt a gumicilukor. Mivan Levivel? Múltkor a szendvics (igen emlékszem rá), most meg a gumicukor akad a torkán. És miért? Mert látja Kittit és Ádámot. Együtt. És ez zavarja őt. Na várjunk csak! Neeem! Olyan nincs! Levinek tetszik Kitti. 😯
Már hogy ne lenne? Kitti gyönyörű lány, és vagány is, ami a szíven az a száján. Ez nyilván inponál Levinek. De hát ez jó! Mert Kittinek is tetszik Levi. Vagyis már nem, mert jött ez az Ádám gyerek. És tönkre tett mindent. Valahogy össze kell boronálnom őket. Őket IS. Hm. De hogy? Nem volt időm gondolkodni. Mert Balu megrángatta a vállam.
- Mi az? - kérdeztem.
- Nézd a táncparkettet! - vigyorgott.
- Mi? Miért? - kérdeztem, aztán leesett. Vanda és Marci együtt táncolt. És ez senkinek sem tűnt fel. Csak nekünk.
- Gyere, táncoljunk mi is! - ragadtam meg Balut. Nem mentünk oda hozzájuk, csak a közeléből figyeltük mi fog történni. A zenék pörgősek voltak. Valamit tenni kell.
- Szólj Tominak meg Lilinek!
- Miért? - kérdezte Balu.
- Hogy rakjanak valami lassú számot.
- Oké. Rohanok. - mondta. Én egyedül táncolgattam, és Vandáékat figyeltem. Valaki megfogtam a vállam. Hátrafordultam és Kristóf volt az.
- Oh. Szia. Mi újság? - mosolyogtam rá.
- Szia. Semmi. Veled? Egyedül vagy?
- Nem vagyok egyedül. Kémkedek. Baluval.
- De hol van Balu? És... Mit csináltok?
- Kémkedünk.
- Oké... Ki után?
- Inkább kik után. Vanda és Marci.
- Miért mi van? Avass be! - hajolt lejjebb. Hát igen. Vagy két fejjel magasabb nálam. 😂
- Szeretik egymást, de nem tudják. Vagyis... A másik nem tudja. És mi Baluval össze akarjuk őket hozni.
- Nem kéne beleszólnotok. - csóválta a fejét.
- Ugyan már! - nevettem ki. Aztán leesett. Mivan ha nem is akarnak járni? Ha csak tetszenek egymásnak és nem akarnak szerelmespár ként élni. Jaj. - Igazad van. Ez nem a mi dolgunk. Nem kéne beleszólnunk.
- Mi? Nem így értettem. Azt akartam mondani, hogy nem kéne beleszólnotok nélkülem. - mondta én meg felnevettem.
- Oké. Segíthetsz.
- Mi a feladatom?
- Jaj! Futás! - ragadtam meg a kezét. Én bicegtem, és húztam magam után. Bebújtunk pár végzős fiú mögé. Akik mellesleg Kristóf évfolyamtársai.
- Mivan Kristóf? Törpékkel csajozol? - kérdezte az egyik. Amúgy 3 volt. Egy magas, nagyon magas és egy nagyon nagyon magas. 😂 Ez a nagyon magas volt.
- Nem csajozok.
- Akkor meg? - húzta fel a szemöldökét a magas.
- Kémkedünk. - mondta. Én a homlokomra csaptam.
- Jé! Most nézem. Ez nem is törpe. Na jó, az. De ez az énekes csaj. Hűha Kristóf jó szemed van. - mondta a nagyon nagyon magas. Most az én szemöldököm szaladt fel a plafonig.
- És tényleg! Szia cica. Van gazdád? - vigyorgott rám perverzen a nagyon magas.
- Igen van. Gyere Kristóf, menjünk innen. - mondtam. El is mentünk.
- Azért ne hidd, hogy ennyi volt. - kiabált utánam az egyik. Jézusom!
- Gázak. - mondta Kristóf.
- Azok.
- Amúgy miért kellett elfutni? - kérdezte.
- Bakker!
- Na, mi van?
- Vanda elment a büfébe. Marci meg a lelátó felé.
- Akkor akadályozzuk meg! - mondta Kristóf.
- Jó, de kell Balu is. Hol lehet?
- Itt vagyok. - mondta mögülem egy hang. Balu keresztbe font karokkal állt és kerdon nézett ránk.
- Jaj, szia. Kristóf is beszállt nem baj?
- Nem zavar. - mondta, és valamiért úgy tűnt, hogy hazudik. - Hol van a gerle pár? 10 perc múlva jönnek a lassú zenék.
- Neee! Vanda büfében, Marci meg visszament a kilátóra. - mondtam.
- Fasza. Réka te menj Vandárért! Én megyek Marciért. Kristóf, te pedig felkéred Vivit.
- Kit? - kérdezte.
- Füleki Vivien. Az osztálytársunk. Magas, sötétbarna hajú lány. És hosszú a körme.
- Marci exe?
- Igen. Na, kérd fel! És próbáljatok meg távol maradni tőlük.
- Oké, megyek megkeresem. - mondta Kristóf és elrohant. Balu szaladt a kilátó felé Marcihoz én meg a büfé irányába mentem. Vanda a sorban állt. A nagyon hosszú sorban állt. Ajjaj ez nem lesz jó. Odamentem hozzá.
- Vanda! Állj ki a sorból! Valamit muszáj megmutatom. Gyere vissza a tesi terembe!
- Bocsi, de én kivárom a soromat. Kell egy Fanta, Marcinak meg egy kóla - Argh! Az a kóla! Lesz még jelentősége bőven. 😂
- Nincs idő. Gyere!
- Nem. Én itt maradok.
- De makacs vagy, Istenem. - forgattam a szemem. Aztán megláttam, hogy ki az első. Gabika. Bingo!
- Gyere előre! Gabika beenged minket. - mondtam. Vandával beálltunk Gabika elé.
- Beengedsz minket Gabika? Lécci! - néztem rá ártatlanul. Ő csak bólintott.
- Oké. Kérd!
- Szeretnék egy kólát meg egy fantát. - mondta Vanda. Kifizette és megfogta az innivalókat, amiket a büfés néni tartott felé. Bementünk a tornaterembe. Láttam, hogy Kristóf Vivivel táncol, Balu meg a kilátó alján áll Marcival. Balu észrevett minket és intett, hogy menjünk oda.
- Szia Balu. - köszönt neki Vanda. Oda akarta adni a kólát Marcinak. De én kivettem a kezéből. A fantával együtt.
- Mit csinálsz? - kérdezte kicsit gorombán.
- Felviszem az innivalótokat. Ti menjetek csak táncolni. - mondtam.
- Annyi hülye pörgős szám volt már. Nem fogok tovább táncolni. - mondta Marci. Balu megrúgta hátulról.
- Aú! Ez meg ki volt?
- Nem tom, de mi felvisszük az innivalókat. - indult meg Balu. Én meg utána.
- De mi nem akarunk táncolni! - nyafogott Vanda. És abban a pillanatban, ahogy ezt kimondta, elindult a Titanium. A Madilyn Bailey féle. Úristeeen! Ez olyan szép zene. FIRE AWAY! FIRE AWAY! ❤️
A legtöbben a teremben párokba rendeződtek, és lassúzni kezdtek. Vanda és Marci összenézett. Aztán ránk néztek. Mi csak mosolyogtunk és felmentünk a kilátóra.
- Hű, Réka. Adsz a kóládból? - lépett mellém Levi.
- Nem az enyém. Marcié.
- Ó. - szomorodott el.
- Na jó, tudod mit? Nesze, idd meg! Tartozol Marcinak 250 Ft-al. - mondtam. Miért vagyok ilyen hülye? Habár...
- Oké. - vigyorgott Levi és elvette a Kólát. Én néztem a táncparkettet. Marci és Vanda lassúzott. Olyan szép pár! ❤️
- Csacsacsa! Csacsacsa! - csacsacsázott el mellettem Levi. A kólát összerázva. Akkor még nem érdekelt. Akkor...

~~~

Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang