Balhés Gimi 48. 💜

620 24 8
                                    

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

November 28. Péntek

Ez a hét is eltelt. Elég nyögvenyelősen, de eltelt. A suli uncsi, tanulunk mint az állat. Csak ma írtam 3 dogát. Argh! Baluék végeztek a lomtalanítással. Gabi és Tamás elvileg kibékültek. Balu meg... Elvan velük, és elvan velem is. Szeretjük egymást, mint a hülyék. 😂
Hannával nem beszélek. Még órán se. Vivi szakított a csávójával, és most szingli. Kitti és Ádám együtt van. Levi adja önmagát, Gergő is elvan. Az ikrek is, gondolom én. És ennyit az osztályról. Ja nem. Kihagytam Norbit meg Gabikát. Nem tudom mi van velük. Szeptember óta egy szót se szóltam hozzájuk. Mindegy. Nade! Történik valami. Valami nagyon, nagyon fura. Hihetetlenül fura. Vanda és Marci szeretik egymást. Whoa! 😯 Szóval nem volt véletlen, hogy együtt lassúztak a halloween bulin. Mármint, nem járnak, meg ez senkinek sem tűnik fel (pláne Vivinek, Bettinek és Dorinának nem). Csak én voltam olyan szemfüles. Meg Balázs. Na jó, nem. Marci elmondta Balunak, Vanda meg elmondta nekem. Mi meg elmondtuk egymásnak. 😂 És ha már itt tartottunk, suliból hazafelé menet elmondtam egy "titkot" Balunak.
- Vanda szerelmes volt beléd.
- Mivan?! - Na, pontosan erre a reakciója vártam. Egyébként ez a dolog olyan távolinak és réginek tűnt.
- Mondom. Kitalálta, hogy versenyezzünk érted, és az nyer akibe hamarabb beleszeretsz. Hát, én nyertem.
- Pontosan mikor kezdődött ez a verseny? - kérdezte rémülten.
- Pontosan nem tudom. De szeptember elején. - mondtam.
- Klassz. Csak, hogy tudd. Sose jönnék össze Vandával.
- Mi? Miért?
- Nem miatta! Miattad.
- Mi? Miért?
- Mert én csak téged szeretlek. - vigyorgott és megcsókolt.
Fanni végül nem jött össze azzal a Viktorral. Felszedett egy 18 éves palit. Még senki se látta, de létezik. Miért ne létezne? Nem tudjuk honnan szedte össze és, hogy mikor jöttek össze, de ez nem fontos. A lényeg az, hogy nem Baluval jár. Dávid... Dávidot nem tudom. Nem láttam már egy ideje. De addig jó. Énekkaron fullos a pörgés. Ugyanis hétfőn (december 1-én) lesz az előadás. Én, Balu és Tami igazán sokat gyakorlunk. Már nagyon jól megy Zara Larson és MNEK Never Forget You-ja. És már nem is izgulunk. Akkora az önbizalmunk, mint az ólajtó. A többiek is mind megvannak. Panka nagyon izgul. Neki ez lesz az 1. fellépése. Hm. Mit mondjak még? Dóri és Dani együtt van. Zorka összejött azzal a kaszás gyerekkel. Kristóf meg... Szegény Kristóf. Még mindig szeret engem. De mások előtt csak barát ként. Viszont látom a szemében a csillogást. Jaj, ez nyálasan hangzik. Menjünk tovább! Lili és Tomi őrülten szerelmes. Fruzsi elvan, Tami a legjobb barátnője. Hm. Beszélek a családról. Bence szerelmes. 😯
Egy kislány a a sulijában. Az osztálytársa. Valami Blanka. Na majd egyszer elmegyek érte én a suliba, és megnézem magamnak azt a kislányt.
Anya és apa folyamatosan dolgozik. Gyűjtünk arra a rohadt kocsira. És elvileg jövő szombaton végre veszünk egyet. Már alig várom. 🙂
Szóval ennyi elég. A gipszet a lábamról szerdán veszik le. 10 órára van időpontunk. Úgyhogy nem megyek suliba. Jaj, de kár. 😂
Na most megyek, gyakorlom a dalt. Hisz holnap után, után eléneklem az egész suli előtt.

Balu és én 5/5 minden sínen van.
Mankó 5/3 már nem kell sokáig használnom. 🙂
Marci és Vanda 5/? kíváncsian várom, mi lesz itt.

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

December 1. Hétfő

Huhú! 😂😂😂
Reggel felvettem a fekete, vastag kabátomat és a szürke sálamat. Olyan hideg volt, hogy csak na. Lassan vennem kéne egypár kesztyűt meg egy sapkát is. Amúgy ma sincs rendes suli az éneklés miatt. 🙂 Mikor kimentem az ajtón, Balu a kerítésnek dőlve várt rám.
- Te bolond! Miért nem jöttél be? Olyan hideg van, hogy mindjárt ide fagyok. - mondtam dideregve és a karomat dörzsölgettem.
- Fázol? - kérdezte.
- Igen, nagyon. - mondtam. Balu közelebb lépett hozzám, átölelt és hosszasan megcsókolt.
- Még mindig Fázol? - vigyorgott rám, miután végeztünk. .
- Nem, már nem. - mondtam mosolyogva. És azt hiszem piros volt az arcom. De nem a hidegtől...
- Hol a mankód? - kérdezte.
- Nem kell.
- Biztos? - kérdezte aggódva. Olyan aranyos volt. Barna haja kesze-kuszán állt (legszívesebben beletúrtam volna), barna szemeivel pedig engem fürkészett.
- Biztos. - mondtam határozottan.
- Hát, jó.
Megfogtuk egymás kezét és elindultunk a suli felé. KB. 16 perc alatt megettük az utat. Mikor beértünk a suliba egyből a színjátszó terembe mentünk. Ahol már egy csomó diák volt. Leültünk az énekkarosok közé. Amúgy a csapatfelosztás így van (már tudom, hogy leírtam, de az előadási sorrend más):

1. Niki, Fruzsi, Patrik.
2. Samu, Emma, Panka.
3. Én, Tami, Balu.
4. Lili, Tomi, Dóri.

Pontban 9-kor elkezdődött a műsor. Nádas megkopogtatta a mikrofont (elég hangos volt 😐) és elkezdett valami uncsi beszédet mondani. Aztán átadta a szót Gittának.
- A mai alkalommal négy, 3 személyes csapat fog nektek énekelni. Az 1. Csapat tagjai : Nógrádi Nikoletta, Farkas Fruzsina és Kovács Patrik. A 2. Csapat tagjai : Antal Sámuel, Szita Emma és Varga Panka. A 3. Csapat tagjai : Nagy Balázs, Szálkás Réka és Balogh Tamara. A 4. Csapat tagjai pedig : Szepes Liliána, Gaál Tamás és Varga Dóra. Sok sikert nektek. Most pedig az 1-es csapat fáradjon ki a színpadra! - mondta a hosszú beszédet Gitta. Niki, Fruzsi és Patrik felment a színpadra és elénekelte azt a Pink dalt. Amiben van Fiú is. Az volt a Patriké. Nyilván. A címe egyébként Just give me a reason. Megtapsoltuk őket, aztán mehetett a 2. Csapat. Samu, Emma és Panka. Ők a Rockabye című számot énekelték. Clean Bandit, Anne-Marie, Sean Paul.
Utánuk jöttünk mi. Zara Larsson, MNEK Never Forget You. Nagyon jók voltunk. Én és Balu hatalmas összhangban énekeltünk. Tami meg jól hadart. Hatalmas tapsot kaptunk. De az utánunk lévő 4. Csapat volt a legjobb. Lili, Tomi és Dóri.
Shawn Mendes, Camila Cabello -
I Know What You Did Last Summer.
Ez eredetileg egy duó, de ők trióban adtak elő. Nagyon jó volt. 🙂
- Köszönjük az előadást. Most mehettek bulikázni a tornaterembe. - mondta Nádas. Valamennyi diák jót röhögött a "bulikázni" kifejezésen. Én Vandát fürkéztem, hogy hol van, és vajon kivel van (Marcit hiányoltam). Téves riasztás. Csak Kittivel beszélgetett. Betti és Dorina pedig... Az ikrekkel nevetgélt valamin. Danival meg Dominikkal. Gergő, Levi, Balu és Marci hangoskodva vonult ki a teremből. Vivi, Hanna, Norbi és Gabika csak csendben ballagott. Akkor most én is átmegyek a tesi terembe. De mielőtt bárhova is tudtam volna menni, észre vettem valamit. Egy fiú mögöttem állt. Tudom a nevét, hisz menő. Többször is járt már a társaságunkban, de nem oda való. Milán. De, mit akar tőlem?
- Szia. - vigyorgott.
- Ö... Szia. - mondtam zavartan. A kabátom és a kistáskám után kapkodtam és már indultam volna, amikor megint hozzám szólt.
- Nagyon jól énekeltél. És nagyon csinos vagy. - mondta. Én lefagytam. A szemébe néztem.
- Ugye tudod, hogy van barátom?
- Tudom. Nekem is van barátnőm.
- Akkor meg?
- Nyugi már! Minden fiú odavan érted. Ne gyere zavarba ennyitől.
- Én nem jöttem zavarba! - fújtattam.
- Te tudod. Amúgy Jánosi Milán vagyok. Rámírhatsz messengeren. Szépségem. - mondta vigyorogva és elment. Én tátott szájjal néztem utána. Ez most komolyan megtörtént? És igen. A bambulásomból az ébresztett fel, hogy két kéz hátulról átöleli a derekamat. Azt hittem Balu jött vissza értem. Hát nem. Nagyon nem...

~~~

Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora